• صفحه اصلی
  • اطلاعات نشریه
    • درباره نشریه
    • اهداف و چشم انداز
    • اعضای هیات تحریریه
    • بیانیه شفافیت
    • اصول اخلاقی انتشار مقاله
    • فرایند پذیرش مقالات
    • بانک ها و نمایه نامه ها
    • هزینه انتشار
  • مرور
    • شماره جاری
    • بر اساس شماره‌های نشریه
    • بر اساس نویسندگان
    • بر اساس موضوعات
    • نمایه نویسندگان
    • نمایه کلیدواژه ها
  • سیاست‌های مجله
    • سیاست دسترسی آزاد
    • سیاست سرقت ادبی
    • سیاست خودآرشیوی
    • سیاست حق مولف
    • مجوز دسترسی
  • راهنمای نویسندگان
    • راهنمای نویسندگان
    • فرم‌ها
  • ارسال مقاله
  • تماس با ما
  • ورود به سامانه
    • ورود به سامانه
    • ثبت نام
  • English
کلیدواژه‌ها = ارزیابی‌های شناختی
تعداد مقالات: 2
تحلیل روان‌سنجی نسخه فارسی مقیاس غرور تحصیلی در دانشجویان

دوره 17، شماره 2، 1402، صفحه 193-216

10.48308/apsy.2023.229552.1421

الهام کوشکی؛ علی حاجتی

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 1003.23 K

ساخت برنامه داربست‌سازی انگیزشی بر اساس الگوی نقشه‌نگاری مداخله و اثربخشی آن بر جهت‌گیری‌های هدفی و ارزیابی‌های شناختی والدین

دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 41-11

10.52547/apsy.2021.223032.1100

فاطمه رشیدی پور؛ امید شکری؛ جلیل فتح‌آبادی؛ حسین پورشهریار

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 714.13 K

فصلنامه روان‌شناسی کاربردی
  • مقالات آماده انتشار
  • شماره جاری

شماره‌های پیشین نشریه

دوره 19 (1404)
دوره 18 (1403)
دوره 17 (1402)
دوره 16 (1401)
دوره 15 (1400)
دوره 14 (1399)
دوره 13 (1398)
دوره 12 (1397)
دوره 11 (1396)
دوره 10 (1395)
دوره 9 (1394)
دوره 8 (1393)
دوره 7 (1392)
دوره 6 (1391)
دوره 5 (1390)
دوره 4 (1389)
دوره 3 (1387)
دوره 2 (1386)
دوره 1 (1385)

دسترسی سریع

  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • تماس با ما
  • نقشه سایت

آخرین اخبار

آدرس دفتر فصلنامه: تهران، ولنجک، دانشگاه شهید بهشتی، دانشکده علوم تربیتی و روان­‌شناسی، فصلنامه روان­‌شناسی کاربردی، تلفن: 29905340-021، ایمیل: apsy@sbu.ac.ir

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

  • © سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب