نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آیتم بررسی و مقایسة انواع حافظة رویدادی و معنایی در سالمندان و جوانان [دوره 2، شماره 1، 1386]
  • آزمون رشدی هنجاریابی11 ، روایی 2 و پایایی 3 آزمون رشد ادراک دیداری فراستیگ در بیندان شآموزان پای ههای اول و دوم دورة ابتدایی شهر تهران [دوره 2، شماره 2، 1386]
  • آمیختگی فکر–عمل آمیختگی فکر– عمل دراسکیزوفرنیا و اختلال وسواسی– اجباری [دوره 2، شماره 3، 1386]
  • آموزش کنترل توجه اثربخشی دو روش بازسازی شناختی و آموزش کنترل توجه بر اصلاح باورهای فراشناختی دانش آموزان مبتلا به اضطراب امتحان [دوره 2، شماره 2، 1386]
  • آموزش های روانی- اجتماعی تأثیر ارائه آموزش های روانی- اجتماعی توسط همیاران سلامت روان بر افسردگی زنان [دوره 2، شماره 1، 1386]

ا

  • ابزارشناختی طرحواره های ذهنی: توجیه گر بدفهمی های ریاضی دانش آموزان [دوره 2، شماره 1، 1386]
  • اثربخشی مقایسه اثربخشی رویکردهای درمانی به درمان اعتیاد∗ [دوره 2، شماره 3، 1386]
  • اجتماعی بررسی آثار روان شناختی، جسمانی، خانوادگی و اجتماعی نوبت کاری و علل انتخاب این الگوی کاری [دوره 2، شماره 2، 1386]
  • اختلال وسواسی- اجباری آمیختگی فکر– عمل دراسکیزوفرنیا و اختلال وسواسی– اجباری [دوره 2، شماره 3، 1386]
  • ادراک دیدار ی هنجاریابی11 ، روایی 2 و پایایی 3 آزمون رشد ادراک دیداری فراستیگ در بیندان شآموزان پای ههای اول و دوم دورة ابتدایی شهر تهران [دوره 2، شماره 2، 1386]
  • ارتباط زناشویی مقایسه رابطه باورهای ارتباط زناشویی و سلامت عمومی بین دو استان اصفهان و آذربایجان غربی [دوره 2، شماره 3، 1386]
  • اسکیزوفرنیا آمیختگی فکر– عمل دراسکیزوفرنیا و اختلال وسواسی– اجباری [دوره 2، شماره 3، 1386]
  • اضطراب امتحان اثربخشی دو روش بازسازی شناختی و آموزش کنترل توجه بر اصلاح باورهای فراشناختی دانش آموزان مبتلا به اضطراب امتحان [دوره 2، شماره 2، 1386]
  • اعتیاد مقایسه اثربخشی رویکردهای درمانی به درمان اعتیاد∗ [دوره 2، شماره 3، 1386]
  • اعتبار ساخت، تعیین روایی و اعتبار مقدماتی مقیاس تعیین شیوه کنش روان نژندانه سازمان [دوره 2، شماره 3، 1386]
  • اعتبار اعتبار، پایایی و هنجاریابی پرسشنامه خوداثرمندی کودکان و نوجوانان در تهران [دوره 2، شماره 3، 1386]
  • افسردگی تأثیر ارائه آموزش های روانی- اجتماعی توسط همیاران سلامت روان بر افسردگی زنان [دوره 2، شماره 1، 1386]
  • افسردگی نقش شیوه های فرزندپروری والدین در میزان افسردگی فرزندانشان [دوره 2، شماره 1، 1386]
  • افسردگی اثر القای خلق افسرده و پرت کردن حواس در تغییر خلق: مقایسه بیماران افسردهدارای سابقه عود، بیماران افسرده بار اول و افراد غیر افسرده [دوره 2، شماره 3، 1386]
  • القای خلق اثر القای خلق افسرده و پرت کردن حواس در تغییر خلق: مقایسه بیماران افسردهدارای سابقه عود، بیماران افسرده بار اول و افراد غیر افسرده [دوره 2، شماره 3، 1386]

ب

  • بازسازی شناختی اثربخشی دو روش بازسازی شناختی و آموزش کنترل توجه بر اصلاح باورهای فراشناختی دانش آموزان مبتلا به اضطراب امتحان [دوره 2، شماره 2، 1386]
  • باور مقایسه رابطه باورهای ارتباط زناشویی و سلامت عمومی بین دو استان اصفهان و آذربایجان غربی [دوره 2، شماره 3، 1386]
  • باورهای فراشناختی اثربخشی دو روش بازسازی شناختی و آموزش کنترل توجه بر اصلاح باورهای فراشناختی دانش آموزان مبتلا به اضطراب امتحان [دوره 2، شماره 2، 1386]
  • بدفهمی های ریاضی طرحواره های ذهنی: توجیه گر بدفهمی های ریاضی دانش آموزان [دوره 2، شماره 1، 1386]

پ

  • پایایی هنجاریابی11 ، روایی 2 و پایایی 3 آزمون رشد ادراک دیداری فراستیگ در بیندان شآموزان پای ههای اول و دوم دورة ابتدایی شهر تهران [دوره 2، شماره 2، 1386]
  • پایایی اعتبار، پایایی و هنجاریابی پرسشنامه خوداثرمندی کودکان و نوجوانان در تهران [دوره 2، شماره 3، 1386]
  • پرت کردن حواس اثر القای خلق افسرده و پرت کردن حواس در تغییر خلق: مقایسه بیماران افسردهدارای سابقه عود، بیماران افسرده بار اول و افراد غیر افسرده [دوره 2، شماره 3، 1386]

ت

  • تعارض زناشویی اثر بخشی آموزش شیوة حل مسئله بر کاهش تعارضات زناشویی [دوره 2، شماره 2، 1386]
  • تفاوت جنسی نقش شیوه های فرزندپروری والدین در میزان افسردگی فرزندانشان [دوره 2، شماره 1، 1386]
  • تنیدگی بررسی میزان تنیدگی و سلامت عمومی خلبانان مسافربری [دوره 2، شماره 2، 1386]

ج

  • جسمانی بررسی آثار روان شناختی، جسمانی، خانوادگی و اجتماعی نوبت کاری و علل انتخاب این الگوی کاری [دوره 2، شماره 2، 1386]

ح

  • حافظة بررسی و مقایسة انواع حافظة رویدادی و معنایی در سالمندان و جوانان [دوره 2، شماره 1، 1386]
  • حل مسئله اثر بخشی آموزش شیوة حل مسئله بر کاهش تعارضات زناشویی [دوره 2، شماره 2، 1386]

خ

  • خانوادگی بررسی آثار روان شناختی، جسمانی، خانوادگی و اجتماعی نوبت کاری و علل انتخاب این الگوی کاری [دوره 2، شماره 2، 1386]
  • خلبان بررسی میزان تنیدگی و سلامت عمومی خلبانان مسافربری [دوره 2، شماره 2، 1386]
  • خوداثرمندی اعتبار، پایایی و هنجاریابی پرسشنامه خوداثرمندی کودکان و نوجوانان در تهران [دوره 2، شماره 3، 1386]

د

  • دبیران ارتباط بین ویژگی های شخصیتی و سلامت عمومی دبیران مرد و زن شهر تهران [دوره 2، شماره 2، 1386]
  • دولتی رابطة بین رضایت شغلی و ویژگیهای شخصیتی کارکنان دولتی و غیردولتی جزیرة کیش [دوره 2، شماره 2، 1386]

ر

  • رضایت شغلی رابطة بین رضایت شغلی و ویژگیهای شخصیتی کارکنان دولتی و غیردولتی جزیرة کیش [دوره 2، شماره 2، 1386]
  • روایی هنجاریابی11 ، روایی 2 و پایایی 3 آزمون رشد ادراک دیداری فراستیگ در بیندان شآموزان پای ههای اول و دوم دورة ابتدایی شهر تهران [دوره 2، شماره 2، 1386]
  • روایی ساخت، تعیین روایی و اعتبار مقدماتی مقیاس تعیین شیوه کنش روان نژندانه سازمان [دوره 2، شماره 3، 1386]
  • رویدادی بررسی و مقایسة انواع حافظة رویدادی و معنایی در سالمندان و جوانان [دوره 2، شماره 1، 1386]
  • رویکردهای درمانی مقایسه اثربخشی رویکردهای درمانی به درمان اعتیاد∗ [دوره 2، شماره 3، 1386]

ز

  • زنان تأثیر ارائه آموزش های روانی- اجتماعی توسط همیاران سلامت روان بر افسردگی زنان [دوره 2، شماره 1، 1386]

س

  • سازمان ساخت، تعیین روایی و اعتبار مقدماتی مقیاس تعیین شیوه کنش روان نژندانه سازمان [دوره 2، شماره 3، 1386]
  • سبک مقابله ای رابطه هوش هیجانی با سبک های مقابله ای در نوجوانان دختر و پسر مناطق محروم [دوره 2، شماره 3، 1386]
  • سلامت عمومی بررسی میزان تنیدگی و سلامت عمومی خلبانان مسافربری [دوره 2، شماره 2، 1386]
  • سلامت عمومی ارتباط بین ویژگی های شخصیتی و سلامت عمومی دبیران مرد و زن شهر تهران [دوره 2، شماره 2، 1386]
  • سلامت عمومی مقایسه رابطه باورهای ارتباط زناشویی و سلامت عمومی بین دو استان اصفهان و آذربایجان غربی [دوره 2، شماره 3، 1386]

ش

  • شخصیت ارتباط بین ویژگی های شخصیتی و سلامت عمومی دبیران مرد و زن شهر تهران [دوره 2، شماره 2، 1386]
  • شناختی بررسی آثار روان شناختی، جسمانی، خانوادگی و اجتماعی نوبت کاری و علل انتخاب این الگوی کاری [دوره 2، شماره 2، 1386]
  • شیوه های درمانی نوروسایکولوژیک اثر شیوه های درمانی نوروسایکولوژیک در کارامدی خواندن دانش آموزان با نارساخوانی تحولی نوع ادراکی [دوره 2، شماره 1، 1386]
  • شیوه های فرزندپروری نقش شیوه های فرزندپروری والدین در میزان افسردگی فرزندانشان [دوره 2، شماره 1، 1386]

ط

  • طرحواره طرحواره های ذهنی: توجیه گر بدفهمی های ریاضی دانش آموزان [دوره 2، شماره 1، 1386]
  • طرحواره ذهنی طرحواره های ذهنی: توجیه گر بدفهمی های ریاضی دانش آموزان [دوره 2، شماره 1، 1386]

غ

  • غیردولتی رابطة بین رضایت شغلی و ویژگیهای شخصیتی کارکنان دولتی و غیردولتی جزیرة کیش [دوره 2، شماره 2، 1386]

ف

  • فراستیگ هنجاریابی11 ، روایی 2 و پایایی 3 آزمون رشد ادراک دیداری فراستیگ در بیندان شآموزان پای ههای اول و دوم دورة ابتدایی شهر تهران [دوره 2، شماره 2، 1386]

ک

  • کارامدی خواندن اثر شیوه های درمانی نوروسایکولوژیک در کارامدی خواندن دانش آموزان با نارساخوانی تحولی نوع ادراکی [دوره 2، شماره 1، 1386]
  • کارکنان رابطة بین رضایت شغلی و ویژگیهای شخصیتی کارکنان دولتی و غیردولتی جزیرة کیش [دوره 2، شماره 2، 1386]
  • کنش روان نژندی ساخت، تعیین روایی و اعتبار مقدماتی مقیاس تعیین شیوه کنش روان نژندانه سازمان [دوره 2، شماره 3، 1386]
  • کودکان اعتبار، پایایی و هنجاریابی پرسشنامه خوداثرمندی کودکان و نوجوانان در تهران [دوره 2، شماره 3، 1386]

م

  • معنایی بررسی و مقایسة انواع حافظة رویدادی و معنایی در سالمندان و جوانان [دوره 2، شماره 1، 1386]
  • مناطق محروم رابطه هوش هیجانی با سبک های مقابله ای در نوجوانان دختر و پسر مناطق محروم [دوره 2، شماره 3، 1386]
  • منبع بررسی و مقایسة انواع حافظة رویدادی و معنایی در سالمندان و جوانان [دوره 2، شماره 1، 1386]

ن

  • ناتوانی یادگیری هنجاریابی11 ، روایی 2 و پایایی 3 آزمون رشد ادراک دیداری فراستیگ در بیندان شآموزان پای ههای اول و دوم دورة ابتدایی شهر تهران [دوره 2، شماره 2، 1386]
  • نارساخوانی تحولی اثر شیوه های درمانی نوروسایکولوژیک در کارامدی خواندن دانش آموزان با نارساخوانی تحولی نوع ادراکی [دوره 2، شماره 1، 1386]
  • نوبتکاری بررسی آثار روان شناختی، جسمانی، خانوادگی و اجتماعی نوبت کاری و علل انتخاب این الگوی کاری [دوره 2، شماره 2، 1386]
  • نوجوانان اعتبار، پایایی و هنجاریابی پرسشنامه خوداثرمندی کودکان و نوجوانان در تهران [دوره 2، شماره 3، 1386]

و

  • ویژگی ها ارتباط بین ویژگی های شخصیتی و سلامت عمومی دبیران مرد و زن شهر تهران [دوره 2، شماره 2، 1386]
  • ویژگیهای شخصیتی رابطة بین رضایت شغلی و ویژگیهای شخصیتی کارکنان دولتی و غیردولتی جزیرة کیش [دوره 2، شماره 2، 1386]

ه

  • همیاران بهداشت روان تأثیر ارائه آموزش های روانی- اجتماعی توسط همیاران سلامت روان بر افسردگی زنان [دوره 2، شماره 1، 1386]
  • همسران اثر بخشی آموزش شیوة حل مسئله بر کاهش تعارضات زناشویی [دوره 2، شماره 2، 1386]
  • هنجاریابی هنجاریابی11 ، روایی 2 و پایایی 3 آزمون رشد ادراک دیداری فراستیگ در بیندان شآموزان پای ههای اول و دوم دورة ابتدایی شهر تهران [دوره 2، شماره 2، 1386]
  • هنجاریابی اعتبار، پایایی و هنجاریابی پرسشنامه خوداثرمندی کودکان و نوجوانان در تهران [دوره 2، شماره 3، 1386]
  • هوش هیجانی رابطه هوش هیجانی با سبک های مقابله ای در نوجوانان دختر و پسر مناطق محروم [دوره 2، شماره 3، 1386]

ی

  • یادآوری بررسی و مقایسة انواع حافظة رویدادی و معنایی در سالمندان و جوانان [دوره 2، شماره 1، 1386]