ا
-
ابزار گری هیجانی
مقایسه رابطه بین مؤلفه های ابزار گری هیجانی و خودپنداره در دانشجویان دختر و پسر [دوره 4، شماره 2، 1389]
-
ابعاد شخصیت
رابطه بین هوش سیال،ابعاد شخصیت (برون گرایی،روان رنجوری و روان پریش)و هوش هیجانی با موفقیت تحصیلی دانش آموزان مقطع دبیرستان [دوره 4، شماره 3، 1389]
-
احساس تنهایی
تأثیر خاطره گویی بر میزان افسردگی و احساس تنهایی سالمندان [دوره 4، شماره 2، 1389]
-
احساس تنهایی
تاثیر موسیقی درمانی،خاطره گویی و انجام فعالیت های دلخواه بر کاهش احساس تنهایی سالمندان [دوره 4، شماره 4، 1389]
-
اختلال نوشتن
نقش پردازشگر کلمه همراه با راهبردهای خودپرسشی بر بهبود مشکلات املایدانشآموزان پایة سوم ابتدایی دچار اختلال نوشتن [دوره 4، شماره 3، 1389]
-
ارزش های اخلاق
الگوی پیشگیری از استرس شغلی، فرسودگی هیجانی و رفتارهای انحرافی از طریق مدیریت، رهبری و ارزش های اخلاقی [دوره 4، شماره 2، 1389]
-
استرس شغلی
الگوی پیشگیری از استرس شغلی، فرسودگی هیجانی و رفتارهای انحرافی از طریق مدیریت، رهبری و ارزش های اخلاقی [دوره 4، شماره 2، 1389]
-
افسردگی
تأثیر خاطره گویی بر میزان افسردگی و احساس تنهایی سالمندان [دوره 4، شماره 2، 1389]
-
افسردگی
الگوی میانجی احساس تنهایی هیجانی و اجتماعی، بهزیستی معنوی، فاصله اجتماعی و افسردگی دانشجویان دختر [دوره 4، شماره 1، 1389]
-
القای خلق
القای خلق با استفاده از چهره های هیجانی زیرآستانه ای [دوره 4، شماره 3، 1389]
-
الگوی تک پارامتری
شناسایی کارکرد متفاوت سوال بر اساس نظریه سوال- پاسخ: کاربرد الگوی تک- پارامتری با استفاده از نرم افزار بای لوگ- ام جی [دوره 4، شماره 3، 1389]
-
ام جی
شناسایی کارکرد متفاوت سوال بر اساس نظریه سوال- پاسخ: کاربرد الگوی تک- پارامتری با استفاده از نرم افزار بای لوگ- ام جی [دوره 4، شماره 3، 1389]
-
امید
رابطه میان سخت رویی روان شناختی، رضایت از زندگی و امید با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر پیش دانشگاهی [دوره 4، شماره 1، 1389]
-
ایمن سازی در مقابل استرس
تأثیر آموزش ایمن سازی بر سلامت عمومی بیماران دیابتی [دوره 4، شماره 1، 1389]
-
انگیزه پیشرفت
رابطه ی خودکارآمدی با انگیزه پیشرفت در دانش آموزان دختر پیش دانشگاهی [دوره 4، شماره 2، 1389]
ب
-
برون گرایی
رابطه بین هوش سیال،ابعاد شخصیت (برون گرایی،روان رنجوری و روان پریش)و هوش هیجانی با موفقیت تحصیلی دانش آموزان مقطع دبیرستان [دوره 4، شماره 3، 1389]
-
بی عدالتی سازمانی
نقش تعدیل کننده عاطفه مثبت و منفی در پیوند میان بی عدالتی سازمانی و رفتارهای مخرب کارکنان [دوره 4، شماره 4، 1389]
-
بهزیستی معنوی
الگوی میانجی احساس تنهایی هیجانی و اجتماعی، بهزیستی معنوی، فاصله اجتماعی و افسردگی دانشجویان دختر [دوره 4، شماره 1، 1389]
پ
-
پاداش
پیش بینی سبک های هویت بر اساس حساسیت نسبت به پاداش و تنبیه [دوره 4، شماره 4، 1389]
-
پردازشگر کلمه
نقش پردازشگر کلمه همراه با راهبردهای خودپرسشی بر بهبود مشکلات املایدانشآموزان پایة سوم ابتدایی دچار اختلال نوشتن [دوره 4، شماره 3، 1389]
-
پرسشنامه شخصیتی کالیفرنیا
مقایسه ویژگی های شخصیتی دانش آموزان ورزشکار و غیر ورزشکار [دوره 4، شماره 3، 1389]
-
پیشرفت تحصیلی
اثر بخشی آموزش خود تنظیمی یادگیری و مهارت های مطالعه بر پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 4، شماره 4، 1389]
ت
-
تنبیه
پیش بینی سبک های هویت بر اساس حساسیت نسبت به پاداش و تنبیه [دوره 4، شماره 4، 1389]
-
تنهایی اجتماعی
الگوی میانجی احساس تنهایی هیجانی و اجتماعی، بهزیستی معنوی، فاصله اجتماعی و افسردگی دانشجویان دختر [دوره 4، شماره 1، 1389]
-
تنهایی هیجانی
الگوی میانجی احساس تنهایی هیجانی و اجتماعی، بهزیستی معنوی، فاصله اجتماعی و افسردگی دانشجویان دختر [دوره 4، شماره 1، 1389]
ج
-
جرأت ورزی
تأثیر برنامه مداخله ای – آموزشی جرأت ورزی، حل مشئله و حرمت خود بر هوش هیجانی [دوره 4، شماره 2، 1389]
-
جوِ سازمانی
رابطه بین جوِ سازمانی و وجدان کاری با عملکرد شغلی [دوره 4، شماره 2، 1389]
چ
-
چهرهای هیجانی
القای خلق با استفاده از چهره های هیجانی زیرآستانه ای [دوره 4، شماره 3، 1389]
ح
-
حرمت خود
تأثیر برنامه مداخله ای – آموزشی جرأت ورزی، حل مشئله و حرمت خود بر هوش هیجانی [دوره 4، شماره 2، 1389]
-
حرمت خودجمعی
رابطه حرمت خود جمعی و هویت ملی در دانشجویان [دوره 4، شماره 4، 1389]
-
حساسیت
پیش بینی سبک های هویت بر اساس حساسیت نسبت به پاداش و تنبیه [دوره 4، شماره 4، 1389]
-
حل مسئله
تأثیر برنامه مداخله ای – آموزشی جرأت ورزی، حل مشئله و حرمت خود بر هوش هیجانی [دوره 4، شماره 2، 1389]
-
حل مسئله ریاضی
اثربخشی آزمون خودنظارتی توجه بر عملکرد حل مسئله ریاضی دانش آموزان پسر پایه چهارم ابتدایی دچار ناتوانی ریاضی [دوره 4، شماره 4، 1389]
-
حمایت اجتماعی
نقش نیازهای بنیادین و حمایت اجتماعی در سازگاری اجتماعی دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 4، شماره 2، 1389]
خ
-
خاطره گویی
تأثیر خاطره گویی بر میزان افسردگی و احساس تنهایی سالمندان [دوره 4، شماره 2، 1389]
-
خاطره گویی
تاثیر موسیقی درمانی،خاطره گویی و انجام فعالیت های دلخواه بر کاهش احساس تنهایی سالمندان [دوره 4، شماره 4، 1389]
-
خودپنداره
مقایسه رابطه بین مؤلفه های ابزار گری هیجانی و خودپنداره در دانشجویان دختر و پسر [دوره 4، شماره 2، 1389]
-
خود تنظیمی
اثر بخشی آموزش خود تنظیمی یادگیری و مهارت های مطالعه بر پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 4، شماره 4، 1389]
-
خودکارآمدی
رابطه ی خودکارآمدی با انگیزه پیشرفت در دانش آموزان دختر پیش دانشگاهی [دوره 4، شماره 2، 1389]
-
خود نظارتی توجه
اثربخشی آزمون خودنظارتی توجه بر عملکرد حل مسئله ریاضی دانش آموزان پسر پایه چهارم ابتدایی دچار ناتوانی ریاضی [دوره 4، شماره 4، 1389]
د
-
دیابت
تأثیر آموزش ایمن سازی بر سلامت عمومی بیماران دیابتی [دوره 4، شماره 1، 1389]
-
دانش آموزان
مقایسه ویژگی های شخصیتی دانش آموزان ورزشکار و غیر ورزشکار [دوره 4، شماره 3، 1389]
-
دانش آموزان
ساختار عاملی مقیاس رویکردهای یادگیری در دانش آموزان ایرانی [دوره 4، شماره 4، 1389]
-
دانش آموزان دختر پیش دانشگاهی
رابطه ی خودکارآمدی با انگیزه پیشرفت در دانش آموزان دختر پیش دانشگاهی [دوره 4، شماره 2، 1389]
-
دانشجویان
مقایسه رابطه بین مؤلفه های ابزار گری هیجانی و خودپنداره در دانشجویان دختر و پسر [دوره 4، شماره 2، 1389]
-
دانشجویان
رابطه سبک های شوخ طبی دانشجویان با سلامت عمومی آن ها [دوره 4، شماره 3، 1389]
-
دانشجویان
رابطه حرمت خود جمعی و هویت ملی در دانشجویان [دوره 4، شماره 4، 1389]
-
دانشجویان
اثر بخشی آموزش خود تنظیمی یادگیری و مهارت های مطالعه بر پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 4، شماره 4، 1389]
-
دانشجویان
رابطه بین ابعاد کمال گرایی دانشجویان و روابط مثبت آنها با دیگران [دوره 4، شماره 1، 1389]
-
دانشجویان دختر و پسر
مقایسه سطح شادکامی و سلامت جسمی و روانی دانشجویان دختر و پسر متأهل و مجرد دانشگاه [دوره 4، شماره 1، 1389]
ر
-
راهبردهای خودپرسشی
نقش پردازشگر کلمه همراه با راهبردهای خودپرسشی بر بهبود مشکلات املایدانشآموزان پایة سوم ابتدایی دچار اختلال نوشتن [دوره 4، شماره 3، 1389]
-
رضایت از زندگی
رابطه میان سخت رویی روان شناختی، رضایت از زندگی و امید با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر پیش دانشگاهی [دوره 4، شماره 1، 1389]
-
رفتارهای انحرافی
الگوی پیشگیری از استرس شغلی، فرسودگی هیجانی و رفتارهای انحرافی از طریق مدیریت، رهبری و ارزش های اخلاقی [دوره 4، شماره 2، 1389]
-
رفتارهای مخرب
نقش تعدیل کننده عاطفه مثبت و منفی در پیوند میان بی عدالتی سازمانی و رفتارهای مخرب کارکنان [دوره 4، شماره 4، 1389]
-
رهبری
الگوی پیشگیری از استرس شغلی، فرسودگی هیجانی و رفتارهای انحرافی از طریق مدیریت، رهبری و ارزش های اخلاقی [دوره 4، شماره 2، 1389]
-
روابط مثبت
رابطه بین ابعاد کمال گرایی دانشجویان و روابط مثبت آنها با دیگران [دوره 4، شماره 1، 1389]
-
روان پریشی
رابطه بین هوش سیال،ابعاد شخصیت (برون گرایی،روان رنجوری و روان پریش)و هوش هیجانی با موفقیت تحصیلی دانش آموزان مقطع دبیرستان [دوره 4، شماره 3، 1389]
-
روان رنجوری
رابطه بین هوش سیال،ابعاد شخصیت (برون گرایی،روان رنجوری و روان پریش)و هوش هیجانی با موفقیت تحصیلی دانش آموزان مقطع دبیرستان [دوره 4، شماره 3، 1389]
-
رویکردهای یادگیری
ساختار عاملی مقیاس رویکردهای یادگیری در دانش آموزان ایرانی [دوره 4، شماره 4، 1389]
ز
-
زیرآستانه ای
القای خلق با استفاده از چهره های هیجانی زیرآستانه ای [دوره 4، شماره 3، 1389]
س
-
ساختار عاملی
ساختار عاملی مقیاس رویکردهای یادگیری در دانش آموزان ایرانی [دوره 4، شماره 4، 1389]
-
سازگاری اجتماعی
نقش نیازهای بنیادین و حمایت اجتماعی در سازگاری اجتماعی دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 4، شماره 2، 1389]
-
سالمندی
تأثیر خاطره گویی بر میزان افسردگی و احساس تنهایی سالمندان [دوره 4، شماره 2، 1389]
-
سالمندان
تاثیر موسیقی درمانی،خاطره گویی و انجام فعالیت های دلخواه بر کاهش احساس تنهایی سالمندان [دوره 4، شماره 4، 1389]
-
سبک های هویت
پیش بینی سبک های هویت بر اساس حساسیت نسبت به پاداش و تنبیه [دوره 4، شماره 4، 1389]
-
سخت رویی روان شناختی
رابطه میان سخت رویی روان شناختی، رضایت از زندگی و امید با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر پیش دانشگاهی [دوره 4، شماره 1، 1389]
-
سلامت جسمی و روانی
مقایسه سطح شادکامی و سلامت جسمی و روانی دانشجویان دختر و پسر متأهل و مجرد دانشگاه [دوره 4، شماره 1، 1389]
-
سلامت عمومی
رابطه سبک های شوخ طبی دانشجویان با سلامت عمومی آن ها [دوره 4، شماره 3، 1389]
-
سلامت عمومی
تأثیر آموزش ایمن سازی بر سلامت عمومی بیماران دیابتی [دوره 4، شماره 1، 1389]
ش
-
شادکامی
مقایسه سطح شادکامی و سلامت جسمی و روانی دانشجویان دختر و پسر متأهل و مجرد دانشگاه [دوره 4، شماره 1، 1389]
-
شوخ طبعی
رابطه سبک های شوخ طبی دانشجویان با سلامت عمومی آن ها [دوره 4، شماره 3، 1389]
ع
-
عاطفه مثبت
نقش تعدیل کننده عاطفه مثبت و منفی در پیوند میان بی عدالتی سازمانی و رفتارهای مخرب کارکنان [دوره 4، شماره 4، 1389]
-
عاطفه منفی
نقش تعدیل کننده عاطفه مثبت و منفی در پیوند میان بی عدالتی سازمانی و رفتارهای مخرب کارکنان [دوره 4، شماره 4، 1389]
-
عضای هیأت علمی
میزان فرسودگی شغلی و رابطة آن با منتخبی از متغیرهای جمعیتشناختی در اعضای هیأت علمی دانشگاه شهیدبهشتی [دوره 4، شماره 3، 1389]
-
عملکرد تحصیلی
رابطه میان سخت رویی روان شناختی، رضایت از زندگی و امید با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر پیش دانشگاهی [دوره 4، شماره 1، 1389]
-
عملکرد شغلی
رابطه بین جوِ سازمانی و وجدان کاری با عملکرد شغلی [دوره 4، شماره 2، 1389]
غ
-
غیر ورزشکار
مقایسه ویژگی های شخصیتی دانش آموزان ورزشکار و غیر ورزشکار [دوره 4، شماره 3، 1389]
ف
-
فاصله اجتماعی
الگوی میانجی احساس تنهایی هیجانی و اجتماعی، بهزیستی معنوی، فاصله اجتماعی و افسردگی دانشجویان دختر [دوره 4، شماره 1، 1389]
-
فرسودگی شغلی
میزان فرسودگی شغلی و رابطة آن با منتخبی از متغیرهای جمعیتشناختی در اعضای هیأت علمی دانشگاه شهیدبهشتی [دوره 4، شماره 3، 1389]
-
فرسودگی هیجانی
الگوی پیشگیری از استرس شغلی، فرسودگی هیجانی و رفتارهای انحرافی از طریق مدیریت، رهبری و ارزش های اخلاقی [دوره 4، شماره 2، 1389]
-
فعالیت های دلخواه
تاثیر موسیقی درمانی،خاطره گویی و انجام فعالیت های دلخواه بر کاهش احساس تنهایی سالمندان [دوره 4، شماره 4، 1389]
ک
-
کارکرد متفاوت سوال
شناسایی کارکرد متفاوت سوال بر اساس نظریه سوال- پاسخ: کاربرد الگوی تک- پارامتری با استفاده از نرم افزار بای لوگ- ام جی [دوره 4، شماره 3، 1389]
-
کمال گرایی
رابطه بین ابعاد کمال گرایی دانشجویان و روابط مثبت آنها با دیگران [دوره 4، شماره 1، 1389]
م
-
متأهل
مقایسه سطح شادکامی و سلامت جسمی و روانی دانشجویان دختر و پسر متأهل و مجرد دانشگاه [دوره 4، شماره 1، 1389]
-
متغیرهایجمعیت شناختی
میزان فرسودگی شغلی و رابطة آن با منتخبی از متغیرهای جمعیتشناختی در اعضای هیأت علمی دانشگاه شهیدبهشتی [دوره 4، شماره 3، 1389]
-
مجرد
مقایسه سطح شادکامی و سلامت جسمی و روانی دانشجویان دختر و پسر متأهل و مجرد دانشگاه [دوره 4، شماره 1، 1389]
-
مدیریت
الگوی پیشگیری از استرس شغلی، فرسودگی هیجانی و رفتارهای انحرافی از طریق مدیریت، رهبری و ارزش های اخلاقی [دوره 4، شماره 2، 1389]
-
مشکلات املا
نقش پردازشگر کلمه همراه با راهبردهای خودپرسشی بر بهبود مشکلات املایدانشآموزان پایة سوم ابتدایی دچار اختلال نوشتن [دوره 4، شماره 3، 1389]
-
مقیاس
ساختار عاملی مقیاس رویکردهای یادگیری در دانش آموزان ایرانی [دوره 4، شماره 4، 1389]
-
مهارت های مطالعه
اثر بخشی آموزش خود تنظیمی یادگیری و مهارت های مطالعه بر پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 4، شماره 4، 1389]
-
موسیقی درمانی
تاثیر موسیقی درمانی،خاطره گویی و انجام فعالیت های دلخواه بر کاهش احساس تنهایی سالمندان [دوره 4، شماره 4، 1389]
-
موفقیت تحصیلی
رابطه بین هوش سیال،ابعاد شخصیت (برون گرایی،روان رنجوری و روان پریش)و هوش هیجانی با موفقیت تحصیلی دانش آموزان مقطع دبیرستان [دوره 4، شماره 3، 1389]
ن
-
ناتوانی ریاضی
اثربخشی آزمون خودنظارتی توجه بر عملکرد حل مسئله ریاضی دانش آموزان پسر پایه چهارم ابتدایی دچار ناتوانی ریاضی [دوره 4، شماره 4، 1389]
-
نیازهای بنیادین
نقش نیازهای بنیادین و حمایت اجتماعی در سازگاری اجتماعی دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 4، شماره 2، 1389]
-
نرم افزار بای لوگ
شناسایی کارکرد متفاوت سوال بر اساس نظریه سوال- پاسخ: کاربرد الگوی تک- پارامتری با استفاده از نرم افزار بای لوگ- ام جی [دوره 4، شماره 3، 1389]
-
نظریه سوال- پاسخ
شناسایی کارکرد متفاوت سوال بر اساس نظریه سوال- پاسخ: کاربرد الگوی تک- پارامتری با استفاده از نرم افزار بای لوگ- ام جی [دوره 4، شماره 3، 1389]
و
-
وجدان کاری
رابطه بین جوِ سازمانی و وجدان کاری با عملکرد شغلی [دوره 4، شماره 2، 1389]
-
ورزشکار
مقایسه ویژگی های شخصیتی دانش آموزان ورزشکار و غیر ورزشکار [دوره 4، شماره 3، 1389]
-
ویژگی های شخصیتی
مقایسه ویژگی های شخصیتی دانش آموزان ورزشکار و غیر ورزشکار [دوره 4، شماره 3، 1389]
ه
-
هویت ملی
رابطه حرمت خود جمعی و هویت ملی در دانشجویان [دوره 4، شماره 4، 1389]
-
هوش سیال
رابطه بین هوش سیال،ابعاد شخصیت (برون گرایی،روان رنجوری و روان پریش)و هوش هیجانی با موفقیت تحصیلی دانش آموزان مقطع دبیرستان [دوره 4، شماره 3، 1389]
-
هوش هیجانی
تأثیر برنامه مداخله ای – آموزشی جرأت ورزی، حل مشئله و حرمت خود بر هوش هیجانی [دوره 4، شماره 2، 1389]
-
هوش هیجانی
رابطه بین هوش سیال،ابعاد شخصیت (برون گرایی،روان رنجوری و روان پریش)و هوش هیجانی با موفقیت تحصیلی دانش آموزان مقطع دبیرستان [دوره 4، شماره 3، 1389]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد