نمایه کلیدواژه ها

ا

  • ابزار گری هیجانی مقایسه رابطه بین مؤلفه های ابزار گری هیجانی و خودپنداره در دانشجویان دختر و پسر [دوره 4، شماره 2، 1389]
  • ابعاد شخصیت رابطه بین هوش سیال،ابعاد شخصیت (برون گرایی،روان رنجوری و روان پریش)و هوش هیجانی با موفقیت تحصیلی دانش آموزان مقطع دبیرستان [دوره 4، شماره 3، 1389]
  • احساس تنهایی تأثیر خاطره گویی بر میزان افسردگی و احساس تنهایی سالمندان [دوره 4، شماره 2، 1389]
  • احساس تنهایی تاثیر موسیقی درمانی،خاطره گویی و انجام فعالیت های دلخواه بر کاهش احساس تنهایی سالمندان [دوره 4، شماره 4، 1389]
  • اختلال نوشتن نقش پردازشگر کلمه همراه با راهبردهای خودپرسشی بر بهبود مشکلات املایدانشآموزان پایة سوم ابتدایی دچار اختلال نوشتن [دوره 4، شماره 3، 1389]
  • ارزش های اخلاق الگوی پیشگیری از استرس شغلی، فرسودگی هیجانی و رفتارهای انحرافی از طریق مدیریت، رهبری و ارزش های اخلاقی [دوره 4، شماره 2، 1389]
  • استرس شغلی الگوی پیشگیری از استرس شغلی، فرسودگی هیجانی و رفتارهای انحرافی از طریق مدیریت، رهبری و ارزش های اخلاقی [دوره 4، شماره 2، 1389]
  • افسردگی تأثیر خاطره گویی بر میزان افسردگی و احساس تنهایی سالمندان [دوره 4، شماره 2، 1389]
  • افسردگی الگوی میانجی احساس تنهایی هیجانی و اجتماعی، بهزیستی معنوی، فاصله اجتماعی و افسردگی دانشجویان دختر [دوره 4، شماره 1، 1389]
  • القای خلق القای خلق با استفاده از چهره های هیجانی زیرآستانه ای [دوره 4، شماره 3، 1389]
  • الگوی تک پارامتری شناسایی کارکرد متفاوت سوال بر اساس نظریه سوال- پاسخ: کاربرد الگوی تک- پارامتری با استفاده از نرم افزار بای لوگ- ام جی [دوره 4، شماره 3، 1389]
  • ام جی شناسایی کارکرد متفاوت سوال بر اساس نظریه سوال- پاسخ: کاربرد الگوی تک- پارامتری با استفاده از نرم افزار بای لوگ- ام جی [دوره 4، شماره 3، 1389]
  • امید رابطه میان سخت رویی روان شناختی، رضایت از زندگی و امید با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر پیش دانشگاهی [دوره 4، شماره 1، 1389]
  • ایمن سازی در مقابل استرس تأثیر آموزش ایمن سازی بر سلامت عمومی بیماران دیابتی [دوره 4، شماره 1، 1389]
  • انگیزه پیشرفت رابطه ی خودکارآمدی با انگیزه پیشرفت در دانش آموزان دختر پیش دانشگاهی [دوره 4، شماره 2، 1389]

ب

  • برون گرایی رابطه بین هوش سیال،ابعاد شخصیت (برون گرایی،روان رنجوری و روان پریش)و هوش هیجانی با موفقیت تحصیلی دانش آموزان مقطع دبیرستان [دوره 4، شماره 3، 1389]
  • بی عدالتی سازمانی نقش تعدیل کننده عاطفه مثبت و منفی در پیوند میان بی عدالتی سازمانی و رفتارهای مخرب کارکنان [دوره 4، شماره 4، 1389]
  • بهزیستی معنوی الگوی میانجی احساس تنهایی هیجانی و اجتماعی، بهزیستی معنوی، فاصله اجتماعی و افسردگی دانشجویان دختر [دوره 4، شماره 1، 1389]

پ

  • پاداش پیش بینی سبک های هویت بر اساس حساسیت نسبت به پاداش و تنبیه [دوره 4، شماره 4، 1389]
  • پردازشگر کلمه نقش پردازشگر کلمه همراه با راهبردهای خودپرسشی بر بهبود مشکلات املایدانشآموزان پایة سوم ابتدایی دچار اختلال نوشتن [دوره 4، شماره 3، 1389]
  • پرسشنامه شخصیتی کالیفرنیا مقایسه ویژگی های شخصیتی دانش آموزان ورزشکار و غیر ورزشکار [دوره 4، شماره 3، 1389]
  • پیشرفت تحصیلی اثر بخشی آموزش خود تنظیمی یادگیری و مهارت های مطالعه بر پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 4، شماره 4، 1389]

ت

  • تنبیه پیش بینی سبک های هویت بر اساس حساسیت نسبت به پاداش و تنبیه [دوره 4، شماره 4، 1389]
  • تنهایی اجتماعی الگوی میانجی احساس تنهایی هیجانی و اجتماعی، بهزیستی معنوی، فاصله اجتماعی و افسردگی دانشجویان دختر [دوره 4، شماره 1، 1389]
  • تنهایی هیجانی الگوی میانجی احساس تنهایی هیجانی و اجتماعی، بهزیستی معنوی، فاصله اجتماعی و افسردگی دانشجویان دختر [دوره 4، شماره 1، 1389]

ج

  • جرأت ورزی تأثیر برنامه مداخله ای – آموزشی جرأت ورزی، حل مشئله و حرمت خود بر هوش هیجانی [دوره 4، شماره 2، 1389]
  • جوِ سازمانی رابطه بین جوِ سازمانی و وجدان کاری با عملکرد شغلی [دوره 4، شماره 2، 1389]

چ

  • چهرهای هیجانی القای خلق با استفاده از چهره های هیجانی زیرآستانه ای [دوره 4، شماره 3، 1389]

ح

  • حرمت خود تأثیر برنامه مداخله ای – آموزشی جرأت ورزی، حل مشئله و حرمت خود بر هوش هیجانی [دوره 4، شماره 2، 1389]
  • حرمت خودجمعی رابطه حرمت خود جمعی و هویت ملی در دانشجویان [دوره 4، شماره 4، 1389]
  • حساسیت پیش بینی سبک های هویت بر اساس حساسیت نسبت به پاداش و تنبیه [دوره 4، شماره 4، 1389]
  • حل مسئله تأثیر برنامه مداخله ای – آموزشی جرأت ورزی، حل مشئله و حرمت خود بر هوش هیجانی [دوره 4، شماره 2، 1389]
  • حل مسئله ریاضی اثربخشی آزمون خودنظارتی توجه بر عملکرد حل مسئله ریاضی دانش آموزان پسر پایه چهارم ابتدایی دچار ناتوانی ریاضی [دوره 4، شماره 4، 1389]
  • حمایت اجتماعی نقش نیازهای بنیادین و حمایت اجتماعی در سازگاری اجتماعی دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 4، شماره 2، 1389]

خ

  • خاطره گویی تأثیر خاطره گویی بر میزان افسردگی و احساس تنهایی سالمندان [دوره 4، شماره 2، 1389]
  • خاطره گویی تاثیر موسیقی درمانی،خاطره گویی و انجام فعالیت های دلخواه بر کاهش احساس تنهایی سالمندان [دوره 4، شماره 4، 1389]
  • خودپنداره مقایسه رابطه بین مؤلفه های ابزار گری هیجانی و خودپنداره در دانشجویان دختر و پسر [دوره 4، شماره 2، 1389]
  • خود تنظیمی اثر بخشی آموزش خود تنظیمی یادگیری و مهارت های مطالعه بر پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 4، شماره 4، 1389]
  • خودکارآمدی رابطه ی خودکارآمدی با انگیزه پیشرفت در دانش آموزان دختر پیش دانشگاهی [دوره 4، شماره 2، 1389]
  • خود نظارتی توجه اثربخشی آزمون خودنظارتی توجه بر عملکرد حل مسئله ریاضی دانش آموزان پسر پایه چهارم ابتدایی دچار ناتوانی ریاضی [دوره 4، شماره 4، 1389]

د

  • دیابت تأثیر آموزش ایمن سازی بر سلامت عمومی بیماران دیابتی [دوره 4، شماره 1، 1389]
  • دانش آموزان مقایسه ویژگی های شخصیتی دانش آموزان ورزشکار و غیر ورزشکار [دوره 4، شماره 3، 1389]
  • دانش آموزان ساختار عاملی مقیاس رویکردهای یادگیری در دانش آموزان ایرانی [دوره 4، شماره 4، 1389]
  • دانش آموزان دختر پیش دانشگاهی رابطه ی خودکارآمدی با انگیزه پیشرفت در دانش آموزان دختر پیش دانشگاهی [دوره 4، شماره 2، 1389]
  • دانشجویان مقایسه رابطه بین مؤلفه های ابزار گری هیجانی و خودپنداره در دانشجویان دختر و پسر [دوره 4، شماره 2، 1389]
  • دانشجویان رابطه سبک های شوخ طبی دانشجویان با سلامت عمومی آن ها [دوره 4، شماره 3، 1389]
  • دانشجویان رابطه حرمت خود جمعی و هویت ملی در دانشجویان [دوره 4، شماره 4، 1389]
  • دانشجویان اثر بخشی آموزش خود تنظیمی یادگیری و مهارت های مطالعه بر پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 4، شماره 4، 1389]
  • دانشجویان رابطه بین ابعاد کمال گرایی دانشجویان و روابط مثبت آنها با دیگران [دوره 4، شماره 1، 1389]
  • دانشجویان دختر و پسر مقایسه سطح شادکامی و سلامت جسمی و روانی دانشجویان دختر و پسر متأهل و مجرد دانشگاه [دوره 4، شماره 1، 1389]

ر

  • راهبردهای خودپرسشی نقش پردازشگر کلمه همراه با راهبردهای خودپرسشی بر بهبود مشکلات املایدانشآموزان پایة سوم ابتدایی دچار اختلال نوشتن [دوره 4، شماره 3، 1389]
  • رضایت از زندگی رابطه میان سخت رویی روان شناختی، رضایت از زندگی و امید با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر پیش دانشگاهی [دوره 4، شماره 1، 1389]
  • رفتارهای انحرافی الگوی پیشگیری از استرس شغلی، فرسودگی هیجانی و رفتارهای انحرافی از طریق مدیریت، رهبری و ارزش های اخلاقی [دوره 4، شماره 2، 1389]
  • رفتارهای مخرب نقش تعدیل کننده عاطفه مثبت و منفی در پیوند میان بی عدالتی سازمانی و رفتارهای مخرب کارکنان [دوره 4، شماره 4، 1389]
  • رهبری الگوی پیشگیری از استرس شغلی، فرسودگی هیجانی و رفتارهای انحرافی از طریق مدیریت، رهبری و ارزش های اخلاقی [دوره 4، شماره 2، 1389]
  • روابط مثبت رابطه بین ابعاد کمال گرایی دانشجویان و روابط مثبت آنها با دیگران [دوره 4، شماره 1، 1389]
  • روان پریشی رابطه بین هوش سیال،ابعاد شخصیت (برون گرایی،روان رنجوری و روان پریش)و هوش هیجانی با موفقیت تحصیلی دانش آموزان مقطع دبیرستان [دوره 4، شماره 3، 1389]
  • روان رنجوری رابطه بین هوش سیال،ابعاد شخصیت (برون گرایی،روان رنجوری و روان پریش)و هوش هیجانی با موفقیت تحصیلی دانش آموزان مقطع دبیرستان [دوره 4، شماره 3، 1389]
  • رویکردهای یادگیری ساختار عاملی مقیاس رویکردهای یادگیری در دانش آموزان ایرانی [دوره 4، شماره 4، 1389]

ز

  • زیرآستانه ای القای خلق با استفاده از چهره های هیجانی زیرآستانه ای [دوره 4، شماره 3، 1389]

س

  • ساختار عاملی ساختار عاملی مقیاس رویکردهای یادگیری در دانش آموزان ایرانی [دوره 4، شماره 4، 1389]
  • سازگاری اجتماعی نقش نیازهای بنیادین و حمایت اجتماعی در سازگاری اجتماعی دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 4، شماره 2، 1389]
  • سالمندی تأثیر خاطره گویی بر میزان افسردگی و احساس تنهایی سالمندان [دوره 4، شماره 2، 1389]
  • سالمندان تاثیر موسیقی درمانی،خاطره گویی و انجام فعالیت های دلخواه بر کاهش احساس تنهایی سالمندان [دوره 4، شماره 4، 1389]
  • سبک های هویت پیش بینی سبک های هویت بر اساس حساسیت نسبت به پاداش و تنبیه [دوره 4، شماره 4، 1389]
  • سخت رویی روان شناختی رابطه میان سخت رویی روان شناختی، رضایت از زندگی و امید با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر پیش دانشگاهی [دوره 4، شماره 1، 1389]
  • سلامت جسمی و روانی مقایسه سطح شادکامی و سلامت جسمی و روانی دانشجویان دختر و پسر متأهل و مجرد دانشگاه [دوره 4، شماره 1، 1389]
  • سلامت عمومی رابطه سبک های شوخ طبی دانشجویان با سلامت عمومی آن ها [دوره 4، شماره 3، 1389]
  • سلامت عمومی تأثیر آموزش ایمن سازی بر سلامت عمومی بیماران دیابتی [دوره 4، شماره 1، 1389]

ش

  • شادکامی مقایسه سطح شادکامی و سلامت جسمی و روانی دانشجویان دختر و پسر متأهل و مجرد دانشگاه [دوره 4، شماره 1، 1389]
  • شوخ طبعی رابطه سبک های شوخ طبی دانشجویان با سلامت عمومی آن ها [دوره 4، شماره 3، 1389]

ع

  • عاطفه مثبت نقش تعدیل کننده عاطفه مثبت و منفی در پیوند میان بی عدالتی سازمانی و رفتارهای مخرب کارکنان [دوره 4، شماره 4، 1389]
  • عاطفه منفی نقش تعدیل کننده عاطفه مثبت و منفی در پیوند میان بی عدالتی سازمانی و رفتارهای مخرب کارکنان [دوره 4، شماره 4، 1389]
  • عضای هیأت علمی میزان فرسودگی شغلی و رابطة آن با منتخبی از متغیرهای جمعیتشناختی در اعضای هیأت علمی دانشگاه شهیدبهشتی [دوره 4، شماره 3، 1389]
  • عملکرد تحصیلی رابطه میان سخت رویی روان شناختی، رضایت از زندگی و امید با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر پیش دانشگاهی [دوره 4، شماره 1، 1389]
  • عملکرد شغلی رابطه بین جوِ سازمانی و وجدان کاری با عملکرد شغلی [دوره 4، شماره 2، 1389]

غ

  • غیر ورزشکار مقایسه ویژگی های شخصیتی دانش آموزان ورزشکار و غیر ورزشکار [دوره 4، شماره 3، 1389]

ف

  • فاصله اجتماعی الگوی میانجی احساس تنهایی هیجانی و اجتماعی، بهزیستی معنوی، فاصله اجتماعی و افسردگی دانشجویان دختر [دوره 4، شماره 1، 1389]
  • فرسودگی شغلی میزان فرسودگی شغلی و رابطة آن با منتخبی از متغیرهای جمعیتشناختی در اعضای هیأت علمی دانشگاه شهیدبهشتی [دوره 4، شماره 3، 1389]
  • فرسودگی هیجانی الگوی پیشگیری از استرس شغلی، فرسودگی هیجانی و رفتارهای انحرافی از طریق مدیریت، رهبری و ارزش های اخلاقی [دوره 4، شماره 2، 1389]
  • فعالیت های دلخواه تاثیر موسیقی درمانی،خاطره گویی و انجام فعالیت های دلخواه بر کاهش احساس تنهایی سالمندان [دوره 4، شماره 4، 1389]

ک

  • کارکرد متفاوت سوال شناسایی کارکرد متفاوت سوال بر اساس نظریه سوال- پاسخ: کاربرد الگوی تک- پارامتری با استفاده از نرم افزار بای لوگ- ام جی [دوره 4، شماره 3، 1389]
  • کمال گرایی رابطه بین ابعاد کمال گرایی دانشجویان و روابط مثبت آنها با دیگران [دوره 4، شماره 1، 1389]

م

  • متأهل مقایسه سطح شادکامی و سلامت جسمی و روانی دانشجویان دختر و پسر متأهل و مجرد دانشگاه [دوره 4، شماره 1، 1389]
  • متغیرهایجمعیت شناختی میزان فرسودگی شغلی و رابطة آن با منتخبی از متغیرهای جمعیتشناختی در اعضای هیأت علمی دانشگاه شهیدبهشتی [دوره 4، شماره 3، 1389]
  • مجرد مقایسه سطح شادکامی و سلامت جسمی و روانی دانشجویان دختر و پسر متأهل و مجرد دانشگاه [دوره 4، شماره 1، 1389]
  • مدیریت الگوی پیشگیری از استرس شغلی، فرسودگی هیجانی و رفتارهای انحرافی از طریق مدیریت، رهبری و ارزش های اخلاقی [دوره 4، شماره 2، 1389]
  • مشکلات املا نقش پردازشگر کلمه همراه با راهبردهای خودپرسشی بر بهبود مشکلات املایدانشآموزان پایة سوم ابتدایی دچار اختلال نوشتن [دوره 4، شماره 3، 1389]
  • مقیاس ساختار عاملی مقیاس رویکردهای یادگیری در دانش آموزان ایرانی [دوره 4، شماره 4، 1389]
  • مهارت های مطالعه اثر بخشی آموزش خود تنظیمی یادگیری و مهارت های مطالعه بر پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 4، شماره 4، 1389]
  • موسیقی درمانی تاثیر موسیقی درمانی،خاطره گویی و انجام فعالیت های دلخواه بر کاهش احساس تنهایی سالمندان [دوره 4، شماره 4، 1389]
  • موفقیت تحصیلی رابطه بین هوش سیال،ابعاد شخصیت (برون گرایی،روان رنجوری و روان پریش)و هوش هیجانی با موفقیت تحصیلی دانش آموزان مقطع دبیرستان [دوره 4، شماره 3، 1389]

ن

  • ناتوانی ریاضی اثربخشی آزمون خودنظارتی توجه بر عملکرد حل مسئله ریاضی دانش آموزان پسر پایه چهارم ابتدایی دچار ناتوانی ریاضی [دوره 4، شماره 4، 1389]
  • نیازهای بنیادین نقش نیازهای بنیادین و حمایت اجتماعی در سازگاری اجتماعی دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 4، شماره 2، 1389]
  • نرم افزار بای لوگ شناسایی کارکرد متفاوت سوال بر اساس نظریه سوال- پاسخ: کاربرد الگوی تک- پارامتری با استفاده از نرم افزار بای لوگ- ام جی [دوره 4، شماره 3، 1389]
  • نظریه سوال- پاسخ شناسایی کارکرد متفاوت سوال بر اساس نظریه سوال- پاسخ: کاربرد الگوی تک- پارامتری با استفاده از نرم افزار بای لوگ- ام جی [دوره 4، شماره 3، 1389]

و

  • وجدان کاری رابطه بین جوِ سازمانی و وجدان کاری با عملکرد شغلی [دوره 4، شماره 2، 1389]
  • ورزشکار مقایسه ویژگی های شخصیتی دانش آموزان ورزشکار و غیر ورزشکار [دوره 4، شماره 3، 1389]
  • ویژگی های شخصیتی مقایسه ویژگی های شخصیتی دانش آموزان ورزشکار و غیر ورزشکار [دوره 4، شماره 3، 1389]

ه

  • هویت ملی رابطه حرمت خود جمعی و هویت ملی در دانشجویان [دوره 4، شماره 4، 1389]
  • هوش سیال رابطه بین هوش سیال،ابعاد شخصیت (برون گرایی،روان رنجوری و روان پریش)و هوش هیجانی با موفقیت تحصیلی دانش آموزان مقطع دبیرستان [دوره 4، شماره 3، 1389]
  • هوش هیجانی تأثیر برنامه مداخله ای – آموزشی جرأت ورزی، حل مشئله و حرمت خود بر هوش هیجانی [دوره 4، شماره 2، 1389]
  • هوش هیجانی رابطه بین هوش سیال،ابعاد شخصیت (برون گرایی،روان رنجوری و روان پریش)و هوش هیجانی با موفقیت تحصیلی دانش آموزان مقطع دبیرستان [دوره 4، شماره 3، 1389]