ا
-
احساس گناه
اثربخشی مداخله شناختی- رفتاری بر کمال گرایی و احساس گناه در دانشجویان [دوره 6، شماره 1، 1391]
-
اسکیزوفرنی
ویژگیهای روانسنجی آزمایه رایانهای شباهتها برای سنجش سوگیری زود قضاوت کردن بیماران دچار اسکیزوفرنی [دوره 6، شماره 2، 1391]
-
اضطراب کودکان
ویژگیهای روانسنجی مقیاس چندبعدی اضطراب کودکان [دوره 6، شماره 2، 1391]
-
اعتبار ساختاری
اعتبار ساختاری مقیاس نگرشسنج علوم (ایکن) [دوره 6، شماره 4، 1391]
-
اعتقادات مذهبی
پیش بینی خطر خودکشی دانشجویان بر اساس اعتقادات مذهبی، حمایت اجتماعی، راهبردهای مقابله ای و سلامت عمومی [دوره 6، شماره 1، 1391]
-
افسردگی پس از زایمان
اثربخشی درمان گروهی مبتنی بر الگوی فراشناختی ذهن آگاهی انفصالی بر افسردگی پساز زایمان [دوره 6، شماره 3، 1391]
-
افسردگی عمده
اختلال شناخت اجتماعی در بیماران دچار افسردگی عمده: شواهی از آزمون ذهن خوانی از طریق چشم [دوره 6، شماره 1، 1391]
-
الگوی فراشناختی
اثربخشی درمان گروهی مبتنی بر الگوی فراشناختی ذهن آگاهی انفصالی بر افسردگی پساز زایمان [دوره 6، شماره 3، 1391]
ب
-
بازداری رفتاری
مقایسه سیستمهای مغزی فعالسازی/بازداری رفتاری و منبع کنترل دانشجویان دختر و پسر [دوره 6، شماره 4، 1391]
-
باورها
کیفیت نظام ارزشی و باورهای خودکارآمدی در فرزندان دارای پدر جانباز و غیرجانباز [دوره 6، شماره 1، 1391]
-
باورهای انگیزشی
ویژگیهای محیط یادگیری فراشناختی و پیشرفت تحصیلی: بررسی نقش واسطه ای باورهای انگیزشی در دانش آموزان [دوره 6، شماره 4، 1391]
-
باورهای فراشناختی
رابطه باورهای خودکارآمدی و فراشناخت با راهبردهای مقابله در مردان سوءمصرف کننده ی مواد [دوره 6، شماره 4، 1391]
-
برونگرایی
تغییرناپذیری جنسی روابط بین روان رنجور خویی، برون گرایی، سبک های مقابله، تنشگرهای تحصیلی و واکنش به آن با بهزیستی ذهنی [دوره 6، شماره 4، 1391]
-
بهزیستی ذهنی
تغییرناپذیری جنسی روابط بین روان رنجور خویی، برون گرایی، سبک های مقابله، تنشگرهای تحصیلی و واکنش به آن با بهزیستی ذهنی [دوره 6، شماره 4، 1391]
پ
-
پیشرفت تحصیلی
نقش دلبستگی به والدین در پیشرفت تحصیلی با واسطه گری خودکارآمدی [دوره 6، شماره 2، 1391]
-
پیشرفت تحصیلی
ویژگیهای محیط یادگیری فراشناختی و پیشرفت تحصیلی: بررسی نقش واسطه ای باورهای انگیزشی در دانش آموزان [دوره 6، شماره 4، 1391]
ت
-
تحریک مکرر مغناطیسی
اثربخشی تحریک مکرر مغناطیسی فراقشری در کاهش ولع مصرف افراد سوءمصرف کننده متاآمفتامین [دوره 6، شماره 1، 1391]
-
تصاویر چشم
اختلال شناخت اجتماعی در بیماران دچار افسردگی عمده: شواهی از آزمون ذهن خوانی از طریق چشم [دوره 6، شماره 1، 1391]
-
تصور قالبی
تأثیرپذیری از تصورات قالبی جنسیتی در شغل گزینی: تمایز بین دانشجویان ریاضی فنّی و علوم انسانی [دوره 6، شماره 3، 1391]
-
تغییرناپذیری جنسی
تغییرناپذیری جنسی روابط بین روان رنجور خویی، برون گرایی، سبک های مقابله، تنشگرهای تحصیلی و واکنش به آن با بهزیستی ذهنی [دوره 6، شماره 4، 1391]
-
تمرکز بر خود
ناهماهنگی شناختی: تاثیرتمرکز برخود بر تعدیل کنندگی عزت نفس در تغییر نگرش [دوره 6، شماره 3، 1391]
-
تنشگرهای تحصیلی
تغییرناپذیری جنسی روابط بین روان رنجور خویی، برون گرایی، سبک های مقابله، تنشگرهای تحصیلی و واکنش به آن با بهزیستی ذهنی [دوره 6، شماره 4، 1391]
-
تنهایی
اثربخشی قصه درمانی گروهی بر کاهش ناامیدی و تنهایی کودکان دختر مراکز شبه خانواده [دوره 6، شماره 1، 1391]
-
توالی حرکتی
نقص یادگیری توالی حرکتی ضمنی در کودکان نارساخوان [دوره 6، شماره 4، 1391]
-
توجه انتخابی
مقایسه توجه انتخابی و انتقالی کودکان و نوجوانان دچار لکنت رشدی و همتایان سالم [دوره 6، شماره 2، 1391]
-
توجه انتقالی
مقایسه توجه انتخابی و انتقالی کودکان و نوجوانان دچار لکنت رشدی و همتایان سالم [دوره 6، شماره 2، 1391]
ج
-
جانباز
کیفیت نظام ارزشی و باورهای خودکارآمدی در فرزندان دارای پدر جانباز و غیرجانباز [دوره 6، شماره 1، 1391]
-
جنسیت
تأثیرپذیری از تصورات قالبی جنسیتی در شغل گزینی: تمایز بین دانشجویان ریاضی فنّی و علوم انسانی [دوره 6، شماره 3، 1391]
ح
-
حافظه سنج
همبستگی سه دستگاه قدیمی آزمایشگاه روانشناسی با آزمونهای مشابه در سیستم جدید ویه نا [دوره 6، شماره 4، 1391]
-
حرمت خود
رابطه نام شخصی افراد با حرمت خود و خودپنداره آنها [دوره 6، شماره 3، 1391]
-
حمایت اجتماعی
پیش بینی خطر خودکشی دانشجویان بر اساس اعتقادات مذهبی، حمایت اجتماعی، راهبردهای مقابله ای و سلامت عمومی [دوره 6، شماره 1، 1391]
خ
-
خودپنداره
رابطه نام شخصی افراد با حرمت خود و خودپنداره آنها [دوره 6، شماره 3، 1391]
-
خودپنداره تحصیلی
رابطه خودپنداره تحصیلی، هیجانهای تحصیلی مثبت و منفی با یادگیری خودگردان [دوره 6، شماره 2، 1391]
-
خودکارآمدی
نقش دلبستگی به والدین در پیشرفت تحصیلی با واسطه گری خودکارآمدی [دوره 6، شماره 2، 1391]
-
خودکارآمدی
رابطه باورهای خودکارآمدی و فراشناخت با راهبردهای مقابله در مردان سوءمصرف کننده ی مواد [دوره 6، شماره 4، 1391]
-
خودکارآمدی
کیفیت نظام ارزشی و باورهای خودکارآمدی در فرزندان دارای پدر جانباز و غیرجانباز [دوره 6، شماره 1، 1391]
-
خودکارامدی
رابطة سبک های یادگیری و خودکارآمدی دانشجویان گروههای تحصیلی [دوره 6، شماره 2، 1391]
-
خودکشی
پیش بینی خطر خودکشی دانشجویان بر اساس اعتقادات مذهبی، حمایت اجتماعی، راهبردهای مقابله ای و سلامت عمومی [دوره 6، شماره 1، 1391]
-
خودنظم جویی
نقش مؤلفه های حالت فراشناختی در خودنظم جویی [دوره 6، شماره 3، 1391]
-
خوش بینی
خوشبینی و عزت نفس در نوجوانان دختر: نقش سبک های هویت [دوره 6، شماره 3، 1391]
د
-
دانشجویان
رابطة سبک های یادگیری و خودکارآمدی دانشجویان گروههای تحصیلی [دوره 6، شماره 2، 1391]
-
دانشجویان
مقایسه هوش اجتماعی و هوش هیجانی دانشجویان باتوجه به دست برتری آنها [دوره 6، شماره 1، 1391]
-
درمان گروهی
اثربخشی درمان گروهی مبتنی بر الگوی فراشناختی ذهن آگاهی انفصالی بر افسردگی پساز زایمان [دوره 6، شماره 3، 1391]
-
دستبرتری
مقایسه هوش اجتماعی و هوش هیجانی دانشجویان باتوجه به دست برتری آنها [دوره 6، شماره 1، 1391]
-
دقت سنج
همبستگی سه دستگاه قدیمی آزمایشگاه روانشناسی با آزمونهای مشابه در سیستم جدید ویه نا [دوره 6، شماره 4، 1391]
-
دلبستگی به والدین
نقش دلبستگی به والدین در پیشرفت تحصیلی با واسطه گری خودکارآمدی [دوره 6، شماره 2، 1391]
ذ
-
ذهن آگاهی انفصالی
اثربخشی درمان گروهی مبتنی بر الگوی فراشناختی ذهن آگاهی انفصالی بر افسردگی پساز زایمان [دوره 6، شماره 3، 1391]
-
ذهن خوانی
اختلال شناخت اجتماعی در بیماران دچار افسردگی عمده: شواهی از آزمون ذهن خوانی از طریق چشم [دوره 6، شماره 1، 1391]
ر
-
راهبردهای مقابله
رابطه باورهای خودکارآمدی و فراشناخت با راهبردهای مقابله در مردان سوءمصرف کننده ی مواد [دوره 6، شماره 4، 1391]
-
راهبردهای مقابله
پیش بینی خطر خودکشی دانشجویان بر اساس اعتقادات مذهبی، حمایت اجتماعی، راهبردهای مقابله ای و سلامت عمومی [دوره 6، شماره 1، 1391]
-
روش دیویس
اثربخشی روش تصحیح نارساخوانی دیویس بر عملکرد خواندن کودکان نارساخوان [دوره 6، شماره 3، 1391]
ز
-
زمان واکنش سنج
همبستگی سه دستگاه قدیمی آزمایشگاه روانشناسی با آزمونهای مشابه در سیستم جدید ویه نا [دوره 6، شماره 4، 1391]
س
-
سبک یادگیری
رابطة سبک های یادگیری و خودکارآمدی دانشجویان گروههای تحصیلی [دوره 6، شماره 2، 1391]
-
سبکهای دلبستگی
نقش واسطه ای مکانیسمهای دفاعی در رابطه بین سبک های دلبستگی و ناگویی هیجانی [دوره 6، شماره 2، 1391]
-
سبک های مقابله
تغییرناپذیری جنسی روابط بین روان رنجور خویی، برون گرایی، سبک های مقابله، تنشگرهای تحصیلی و واکنش به آن با بهزیستی ذهنی [دوره 6، شماره 4، 1391]
-
سبک های هویت
خوشبینی و عزت نفس در نوجوانان دختر: نقش سبک های هویت [دوره 6، شماره 3، 1391]
-
سیستمهای مغزی
مقایسه سیستمهای مغزی فعالسازی/بازداری رفتاری و منبع کنترل دانشجویان دختر و پسر [دوره 6، شماره 4، 1391]
-
سلامت عمومی
پیش بینی خطر خودکشی دانشجویان بر اساس اعتقادات مذهبی، حمایت اجتماعی، راهبردهای مقابله ای و سلامت عمومی [دوره 6، شماره 1، 1391]
-
سوءمصرف کننده
اثربخشی تحریک مکرر مغناطیسی فراقشری در کاهش ولع مصرف افراد سوءمصرف کننده متاآمفتامین [دوره 6، شماره 1، 1391]
-
سوءمصرف مواد
رابطه باورهای خودکارآمدی و فراشناخت با راهبردهای مقابله در مردان سوءمصرف کننده ی مواد [دوره 6، شماره 4، 1391]
-
سوگیری زود قضاوت کردن
ویژگیهای روانسنجی آزمایه رایانهای شباهتها برای سنجش سوگیری زود قضاوت کردن بیماران دچار اسکیزوفرنی [دوره 6، شماره 2، 1391]
ش
-
شغل گزینی
تأثیرپذیری از تصورات قالبی جنسیتی در شغل گزینی: تمایز بین دانشجویان ریاضی فنّی و علوم انسانی [دوره 6، شماره 3، 1391]
-
شناخت اجتماعی
اختلال شناخت اجتماعی در بیماران دچار افسردگی عمده: شواهی از آزمون ذهن خوانی از طریق چشم [دوره 6، شماره 1، 1391]
ع
-
عزت نفس
خوشبینی و عزت نفس در نوجوانان دختر: نقش سبک های هویت [دوره 6، شماره 3، 1391]
-
عزت نفس
ناهماهنگی شناختی: تاثیرتمرکز برخود بر تعدیل کنندگی عزت نفس در تغییر نگرش [دوره 6، شماره 3، 1391]
-
علوم آیکن
اعتبار ساختاری مقیاس نگرشسنج علوم (ایکن) [دوره 6، شماره 4، 1391]
-
عملکرد خواندن
اثربخشی روش تصحیح نارساخوانی دیویس بر عملکرد خواندن کودکان نارساخوان [دوره 6، شماره 3، 1391]
ف
-
فراشناختی
نقش مؤلفه های حالت فراشناختی در خودنظم جویی [دوره 6، شماره 3، 1391]
-
فراقشری
اثربخشی تحریک مکرر مغناطیسی فراقشری در کاهش ولع مصرف افراد سوءمصرف کننده متاآمفتامین [دوره 6، شماره 1، 1391]
-
فعال سازی
مقایسه سیستمهای مغزی فعالسازی/بازداری رفتاری و منبع کنترل دانشجویان دختر و پسر [دوره 6، شماره 4، 1391]
ق
-
قصه درمانی گروهی
اثربخشی قصه درمانی گروهی بر کاهش ناامیدی و تنهایی کودکان دختر مراکز شبه خانواده [دوره 6، شماره 1، 1391]
ک
-
کمال گرایی
اثربخشی مداخله شناختی- رفتاری بر کمال گرایی و احساس گناه در دانشجویان [دوره 6، شماره 1، 1391]
-
کودکان
مقایسه توجه انتخابی و انتقالی کودکان و نوجوانان دچار لکنت رشدی و همتایان سالم [دوره 6، شماره 2، 1391]
-
کودکان نارساخوان
اثربخشی روش تصحیح نارساخوانی دیویس بر عملکرد خواندن کودکان نارساخوان [دوره 6، شماره 3، 1391]
گ
-
گروه رشته تحصیلی
تأثیرپذیری از تصورات قالبی جنسیتی در شغل گزینی: تمایز بین دانشجویان ریاضی فنّی و علوم انسانی [دوره 6، شماره 3، 1391]
ل
-
لکنت رشدی
مقایسه توجه انتخابی و انتقالی کودکان و نوجوانان دچار لکنت رشدی و همتایان سالم [دوره 6، شماره 2، 1391]
م
-
متاآمفتامین
اثربخشی تحریک مکرر مغناطیسی فراقشری در کاهش ولع مصرف افراد سوءمصرف کننده متاآمفتامین [دوره 6، شماره 1، 1391]
-
محیط یادگیری فراشناختی
ویژگیهای محیط یادگیری فراشناختی و پیشرفت تحصیلی: بررسی نقش واسطه ای باورهای انگیزشی در دانش آموزان [دوره 6، شماره 4، 1391]
-
مداخله شناختی- رفتاری
اثربخشی مداخله شناختی- رفتاری بر کمال گرایی و احساس گناه در دانشجویان [دوره 6، شماره 1، 1391]
-
مراکز شبه خانواده
اثربخشی قصه درمانی گروهی بر کاهش ناامیدی و تنهایی کودکان دختر مراکز شبه خانواده [دوره 6، شماره 1، 1391]
-
مقیاس چندبعدی
ویژگیهای روانسنجی مقیاس چندبعدی اضطراب کودکان [دوره 6، شماره 2، 1391]
-
مکانیسمهای دفاعی
نقش واسطه ای مکانیسمهای دفاعی در رابطه بین سبک های دلبستگی و ناگویی هیجانی [دوره 6، شماره 2، 1391]
-
منبع کنترل
مقایسه سیستمهای مغزی فعالسازی/بازداری رفتاری و منبع کنترل دانشجویان دختر و پسر [دوره 6، شماره 4، 1391]
ن
-
ناامیدی
اثربخشی قصه درمانی گروهی بر کاهش ناامیدی و تنهایی کودکان دختر مراکز شبه خانواده [دوره 6، شماره 1، 1391]
-
نارساخوانی
نقص یادگیری توالی حرکتی ضمنی در کودکان نارساخوان [دوره 6، شماره 4، 1391]
-
ناگویی هیجانی
نقش واسطه ای مکانیسمهای دفاعی در رابطه بین سبک های دلبستگی و ناگویی هیجانی [دوره 6، شماره 2، 1391]
-
نام شخصی
رابطه نام شخصی افراد با حرمت خود و خودپنداره آنها [دوره 6، شماره 3، 1391]
-
ناهماهنگی شناختی
ناهماهنگی شناختی: تاثیرتمرکز برخود بر تعدیل کنندگی عزت نفس در تغییر نگرش [دوره 6، شماره 3، 1391]
-
نظام ارزشی
کیفیت نظام ارزشی و باورهای خودکارآمدی در فرزندان دارای پدر جانباز و غیرجانباز [دوره 6، شماره 1، 1391]
-
نقش واسطه ای
نقش واسطه ای مکانیسمهای دفاعی در رابطه بین سبک های دلبستگی و ناگویی هیجانی [دوره 6، شماره 2، 1391]
-
نگرش
ناهماهنگی شناختی: تاثیرتمرکز برخود بر تعدیل کنندگی عزت نفس در تغییر نگرش [دوره 6، شماره 3، 1391]
-
نگرش سنج
اعتبار ساختاری مقیاس نگرشسنج علوم (ایکن) [دوره 6، شماره 4، 1391]
-
نوجوانان
مقایسه توجه انتخابی و انتقالی کودکان و نوجوانان دچار لکنت رشدی و همتایان سالم [دوره 6، شماره 2، 1391]
-
نوجوانان دختر
خوشبینی و عزت نفس در نوجوانان دختر: نقش سبک های هویت [دوره 6، شماره 3، 1391]
و
-
ویژگی های روانسنجی
ویژگیهای روانسنجی آزمایه رایانهای شباهتها برای سنجش سوگیری زود قضاوت کردن بیماران دچار اسکیزوفرنی [دوره 6، شماره 2، 1391]
-
ویژگیهای روانسنجی
ویژگیهای روانسنجی مقیاس چندبعدی اضطراب کودکان [دوره 6، شماره 2، 1391]
-
ولع مصرف
اثربخشی تحریک مکرر مغناطیسی فراقشری در کاهش ولع مصرف افراد سوءمصرف کننده متاآمفتامین [دوره 6، شماره 1، 1391]
-
ویه نا سیستم
همبستگی سه دستگاه قدیمی آزمایشگاه روانشناسی با آزمونهای مشابه در سیستم جدید ویه نا [دوره 6، شماره 4، 1391]
ه
-
هیجانهای مثبت و منفی
رابطه خودپنداره تحصیلی، هیجانهای تحصیلی مثبت و منفی با یادگیری خودگردان [دوره 6، شماره 2، 1391]
-
هوش اجتماعی
مقایسه هوش اجتماعی و هوش هیجانی دانشجویان باتوجه به دست برتری آنها [دوره 6، شماره 1، 1391]
-
هوش هیجانی
مقایسه هوش اجتماعی و هوش هیجانی دانشجویان باتوجه به دست برتری آنها [دوره 6، شماره 1، 1391]
ی
-
یادگیری خودگردان
رابطه خودپنداره تحصیلی، هیجانهای تحصیلی مثبت و منفی با یادگیری خودگردان [دوره 6، شماره 2، 1391]
-
یادگیری ضمنی
نقص یادگیری توالی حرکتی ضمنی در کودکان نارساخوان [دوره 6، شماره 4، 1391]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد