نمایه کلیدواژه ها

ا

  • احساس گناه اثربخشی مداخله شناختی- رفتاری بر کمال گرایی و احساس گناه در دانشجویان [دوره 6، شماره 1، 1391]
  • اسکیزوفرنی ویژگیهای روانسنجی آزمایه رایانهای شباهتها برای سنجش سوگیری زود قضاوت کردن بیماران دچار اسکیزوفرنی [دوره 6، شماره 2، 1391]
  • اضطراب کودکان ویژگیهای روانسنجی مقیاس چندبعدی اضطراب کودکان [دوره 6، شماره 2، 1391]
  • اعتبار ساختاری اعتبار ساختاری مقیاس نگرشسنج علوم (ایکن) [دوره 6، شماره 4، 1391]
  • اعتقادات مذهبی پیش بینی خطر خودکشی دانشجویان بر اساس اعتقادات مذهبی، حمایت اجتماعی، راهبردهای مقابله ای و سلامت عمومی [دوره 6، شماره 1، 1391]
  • افسردگی پس از زایمان اثربخشی درمان گروهی مبتنی بر الگوی فراشناختی ذهن آگاهی انفصالی بر افسردگی پساز زایمان [دوره 6، شماره 3، 1391]
  • افسردگی عمده اختلال شناخت اجتماعی در بیماران دچار افسردگی عمده: شواهی از آزمون ذهن خوانی از طریق چشم [دوره 6، شماره 1، 1391]
  • الگوی فراشناختی اثربخشی درمان گروهی مبتنی بر الگوی فراشناختی ذهن آگاهی انفصالی بر افسردگی پساز زایمان [دوره 6، شماره 3، 1391]

ب

  • بازداری رفتاری مقایسه سیستمهای مغزی فعالسازی/بازداری رفتاری و منبع کنترل دانشجویان دختر و پسر [دوره 6، شماره 4، 1391]
  • باورها کیفیت نظام ارزشی و باورهای خودکارآمدی در فرزندان دارای پدر جانباز و غیرجانباز [دوره 6، شماره 1، 1391]
  • باورهای انگیزشی ویژگیهای محیط یادگیری فراشناختی و پیشرفت تحصیلی: بررسی نقش واسطه ای باورهای انگیزشی در دانش آموزان [دوره 6، شماره 4، 1391]
  • باورهای فراشناختی رابطه باورهای خودکارآمدی و فراشناخت با راهبردهای مقابله در مردان سوءمصرف کننده ی مواد [دوره 6، شماره 4، 1391]
  • برونگرایی تغییرناپذیری جنسی روابط بین روان رنجور خویی، برون گرایی، سبک های مقابله، تنشگرهای تحصیلی و واکنش به آن با بهزیستی ذهنی [دوره 6، شماره 4، 1391]
  • بهزیستی ذهنی تغییرناپذیری جنسی روابط بین روان رنجور خویی، برون گرایی، سبک های مقابله، تنشگرهای تحصیلی و واکنش به آن با بهزیستی ذهنی [دوره 6، شماره 4، 1391]

پ

  • پیشرفت تحصیلی نقش دلبستگی به والدین در پیشرفت تحصیلی با واسطه گری خودکارآمدی [دوره 6، شماره 2، 1391]
  • پیشرفت تحصیلی ویژگیهای محیط یادگیری فراشناختی و پیشرفت تحصیلی: بررسی نقش واسطه ای باورهای انگیزشی در دانش آموزان [دوره 6، شماره 4، 1391]

ت

  • تحریک مکرر مغناطیسی اثربخشی تحریک مکرر مغناطیسی فراقشری در کاهش ولع مصرف افراد سوءمصرف کننده متاآمفتامین [دوره 6، شماره 1، 1391]
  • تصاویر چشم اختلال شناخت اجتماعی در بیماران دچار افسردگی عمده: شواهی از آزمون ذهن خوانی از طریق چشم [دوره 6، شماره 1، 1391]
  • تصور قالبی تأثیرپذیری از تصورات قالبی جنسیتی در شغل گزینی: تمایز بین دانشجویان ریاضی فنّی و علوم انسانی [دوره 6، شماره 3، 1391]
  • تغییرناپذیری جنسی تغییرناپذیری جنسی روابط بین روان رنجور خویی، برون گرایی، سبک های مقابله، تنشگرهای تحصیلی و واکنش به آن با بهزیستی ذهنی [دوره 6، شماره 4، 1391]
  • تمرکز بر خود ناهماهنگی شناختی: تاثیرتمرکز برخود بر تعدیل کنندگی عزت نفس در تغییر نگرش [دوره 6، شماره 3، 1391]
  • تنشگرهای تحصیلی تغییرناپذیری جنسی روابط بین روان رنجور خویی، برون گرایی، سبک های مقابله، تنشگرهای تحصیلی و واکنش به آن با بهزیستی ذهنی [دوره 6، شماره 4، 1391]
  • تنهایی اثربخشی قصه درمانی گروهی بر کاهش ناامیدی و تنهایی کودکان دختر مراکز شبه خانواده [دوره 6، شماره 1، 1391]
  • توالی حرکتی نقص یادگیری توالی حرکتی ضمنی در کودکان نارساخوان [دوره 6، شماره 4، 1391]
  • توجه انتخابی مقایسه توجه انتخابی و انتقالی کودکان و نوجوانان دچار لکنت رشدی و همتایان سالم [دوره 6، شماره 2، 1391]
  • توجه انتقالی مقایسه توجه انتخابی و انتقالی کودکان و نوجوانان دچار لکنت رشدی و همتایان سالم [دوره 6، شماره 2، 1391]

ج

  • جانباز کیفیت نظام ارزشی و باورهای خودکارآمدی در فرزندان دارای پدر جانباز و غیرجانباز [دوره 6، شماره 1، 1391]
  • جنسیت تأثیرپذیری از تصورات قالبی جنسیتی در شغل گزینی: تمایز بین دانشجویان ریاضی فنّی و علوم انسانی [دوره 6، شماره 3، 1391]

ح

  • حافظه سنج همبستگی سه دستگاه قدیمی آزمایشگاه روانشناسی با آزمونهای مشابه در سیستم جدید ویه نا [دوره 6، شماره 4، 1391]
  • حرمت خود رابطه نام شخصی افراد با حرمت خود و خودپنداره آنها [دوره 6، شماره 3، 1391]
  • حمایت اجتماعی پیش بینی خطر خودکشی دانشجویان بر اساس اعتقادات مذهبی، حمایت اجتماعی، راهبردهای مقابله ای و سلامت عمومی [دوره 6، شماره 1، 1391]

خ

  • خودپنداره رابطه نام شخصی افراد با حرمت خود و خودپنداره آنها [دوره 6، شماره 3، 1391]
  • خودپنداره تحصیلی رابطه خودپنداره تحصیلی، هیجانهای تحصیلی مثبت و منفی با یادگیری خودگردان [دوره 6، شماره 2، 1391]
  • خودکارآمدی نقش دلبستگی به والدین در پیشرفت تحصیلی با واسطه گری خودکارآمدی [دوره 6، شماره 2، 1391]
  • خودکارآمدی رابطه باورهای خودکارآمدی و فراشناخت با راهبردهای مقابله در مردان سوءمصرف کننده ی مواد [دوره 6، شماره 4، 1391]
  • خودکارآمدی کیفیت نظام ارزشی و باورهای خودکارآمدی در فرزندان دارای پدر جانباز و غیرجانباز [دوره 6، شماره 1، 1391]
  • خودکارامدی رابطة سبک های یادگیری و خودکارآمدی دانشجویان گروههای تحصیلی [دوره 6، شماره 2، 1391]
  • خودکشی پیش بینی خطر خودکشی دانشجویان بر اساس اعتقادات مذهبی، حمایت اجتماعی، راهبردهای مقابله ای و سلامت عمومی [دوره 6، شماره 1، 1391]
  • خودنظم جویی نقش مؤلفه های حالت فراشناختی در خودنظم جویی [دوره 6، شماره 3، 1391]
  • خوش بینی خوشبینی و عزت نفس در نوجوانان دختر: نقش سبک های هویت [دوره 6، شماره 3، 1391]

د

  • دانشجویان رابطة سبک های یادگیری و خودکارآمدی دانشجویان گروههای تحصیلی [دوره 6، شماره 2، 1391]
  • دانشجویان مقایسه هوش اجتماعی و هوش هیجانی دانشجویان باتوجه به دست برتری آنها [دوره 6، شماره 1، 1391]
  • درمان گروهی اثربخشی درمان گروهی مبتنی بر الگوی فراشناختی ذهن آگاهی انفصالی بر افسردگی پساز زایمان [دوره 6، شماره 3، 1391]
  • دستبرتری مقایسه هوش اجتماعی و هوش هیجانی دانشجویان باتوجه به دست برتری آنها [دوره 6، شماره 1، 1391]
  • دقت سنج همبستگی سه دستگاه قدیمی آزمایشگاه روانشناسی با آزمونهای مشابه در سیستم جدید ویه نا [دوره 6، شماره 4، 1391]
  • دلبستگی به والدین نقش دلبستگی به والدین در پیشرفت تحصیلی با واسطه گری خودکارآمدی [دوره 6، شماره 2، 1391]

ذ

  • ذهن آگاهی انفصالی اثربخشی درمان گروهی مبتنی بر الگوی فراشناختی ذهن آگاهی انفصالی بر افسردگی پساز زایمان [دوره 6، شماره 3، 1391]
  • ذهن خوانی اختلال شناخت اجتماعی در بیماران دچار افسردگی عمده: شواهی از آزمون ذهن خوانی از طریق چشم [دوره 6، شماره 1، 1391]

ر

  • راهبردهای مقابله رابطه باورهای خودکارآمدی و فراشناخت با راهبردهای مقابله در مردان سوءمصرف کننده ی مواد [دوره 6، شماره 4، 1391]
  • راهبردهای مقابله پیش بینی خطر خودکشی دانشجویان بر اساس اعتقادات مذهبی، حمایت اجتماعی، راهبردهای مقابله ای و سلامت عمومی [دوره 6، شماره 1، 1391]
  • روش دیویس اثربخشی روش تصحیح نارساخوانی دیویس بر عملکرد خواندن کودکان نارساخوان [دوره 6، شماره 3، 1391]

ز

  • زمان واکنش سنج همبستگی سه دستگاه قدیمی آزمایشگاه روانشناسی با آزمونهای مشابه در سیستم جدید ویه نا [دوره 6، شماره 4، 1391]

س

  • سبک یادگیری رابطة سبک های یادگیری و خودکارآمدی دانشجویان گروههای تحصیلی [دوره 6، شماره 2، 1391]
  • سبکهای دلبستگی نقش واسطه ای مکانیسمهای دفاعی در رابطه بین سبک های دلبستگی و ناگویی هیجانی [دوره 6، شماره 2، 1391]
  • سبک های مقابله تغییرناپذیری جنسی روابط بین روان رنجور خویی، برون گرایی، سبک های مقابله، تنشگرهای تحصیلی و واکنش به آن با بهزیستی ذهنی [دوره 6، شماره 4، 1391]
  • سبک های هویت خوشبینی و عزت نفس در نوجوانان دختر: نقش سبک های هویت [دوره 6، شماره 3، 1391]
  • سیستمهای مغزی مقایسه سیستمهای مغزی فعالسازی/بازداری رفتاری و منبع کنترل دانشجویان دختر و پسر [دوره 6، شماره 4، 1391]
  • سلامت عمومی پیش بینی خطر خودکشی دانشجویان بر اساس اعتقادات مذهبی، حمایت اجتماعی، راهبردهای مقابله ای و سلامت عمومی [دوره 6، شماره 1، 1391]
  • سوءمصرف کننده اثربخشی تحریک مکرر مغناطیسی فراقشری در کاهش ولع مصرف افراد سوءمصرف کننده متاآمفتامین [دوره 6، شماره 1، 1391]
  • سوءمصرف مواد رابطه باورهای خودکارآمدی و فراشناخت با راهبردهای مقابله در مردان سوءمصرف کننده ی مواد [دوره 6، شماره 4، 1391]
  • سوگیری زود قضاوت کردن ویژگیهای روانسنجی آزمایه رایانهای شباهتها برای سنجش سوگیری زود قضاوت کردن بیماران دچار اسکیزوفرنی [دوره 6، شماره 2، 1391]

ش

  • شغل گزینی تأثیرپذیری از تصورات قالبی جنسیتی در شغل گزینی: تمایز بین دانشجویان ریاضی فنّی و علوم انسانی [دوره 6، شماره 3، 1391]
  • شناخت اجتماعی اختلال شناخت اجتماعی در بیماران دچار افسردگی عمده: شواهی از آزمون ذهن خوانی از طریق چشم [دوره 6، شماره 1، 1391]

ع

  • عزت نفس خوشبینی و عزت نفس در نوجوانان دختر: نقش سبک های هویت [دوره 6، شماره 3، 1391]
  • عزت نفس ناهماهنگی شناختی: تاثیرتمرکز برخود بر تعدیل کنندگی عزت نفس در تغییر نگرش [دوره 6، شماره 3، 1391]
  • علوم آیکن اعتبار ساختاری مقیاس نگرشسنج علوم (ایکن) [دوره 6، شماره 4، 1391]
  • عملکرد خواندن اثربخشی روش تصحیح نارساخوانی دیویس بر عملکرد خواندن کودکان نارساخوان [دوره 6، شماره 3، 1391]

ف

  • فراشناختی نقش مؤلفه های حالت فراشناختی در خودنظم جویی [دوره 6، شماره 3، 1391]
  • فراقشری اثربخشی تحریک مکرر مغناطیسی فراقشری در کاهش ولع مصرف افراد سوءمصرف کننده متاآمفتامین [دوره 6، شماره 1، 1391]
  • فعال سازی مقایسه سیستمهای مغزی فعالسازی/بازداری رفتاری و منبع کنترل دانشجویان دختر و پسر [دوره 6، شماره 4، 1391]

ق

  • قصه درمانی گروهی اثربخشی قصه درمانی گروهی بر کاهش ناامیدی و تنهایی کودکان دختر مراکز شبه خانواده [دوره 6، شماره 1، 1391]

ک

  • کمال گرایی اثربخشی مداخله شناختی- رفتاری بر کمال گرایی و احساس گناه در دانشجویان [دوره 6، شماره 1، 1391]
  • کودکان مقایسه توجه انتخابی و انتقالی کودکان و نوجوانان دچار لکنت رشدی و همتایان سالم [دوره 6، شماره 2، 1391]
  • کودکان نارساخوان اثربخشی روش تصحیح نارساخوانی دیویس بر عملکرد خواندن کودکان نارساخوان [دوره 6، شماره 3، 1391]

گ

  • گروه رشته تحصیلی تأثیرپذیری از تصورات قالبی جنسیتی در شغل گزینی: تمایز بین دانشجویان ریاضی فنّی و علوم انسانی [دوره 6، شماره 3، 1391]

ل

  • لکنت رشدی مقایسه توجه انتخابی و انتقالی کودکان و نوجوانان دچار لکنت رشدی و همتایان سالم [دوره 6، شماره 2، 1391]

م

  • متاآمفتامین اثربخشی تحریک مکرر مغناطیسی فراقشری در کاهش ولع مصرف افراد سوءمصرف کننده متاآمفتامین [دوره 6، شماره 1، 1391]
  • محیط یادگیری فراشناختی ویژگیهای محیط یادگیری فراشناختی و پیشرفت تحصیلی: بررسی نقش واسطه ای باورهای انگیزشی در دانش آموزان [دوره 6، شماره 4، 1391]
  • مداخله شناختی- رفتاری اثربخشی مداخله شناختی- رفتاری بر کمال گرایی و احساس گناه در دانشجویان [دوره 6، شماره 1، 1391]
  • مراکز شبه خانواده اثربخشی قصه درمانی گروهی بر کاهش ناامیدی و تنهایی کودکان دختر مراکز شبه خانواده [دوره 6، شماره 1، 1391]
  • مقیاس چندبعدی ویژگیهای روانسنجی مقیاس چندبعدی اضطراب کودکان [دوره 6، شماره 2، 1391]
  • مکانیسمهای دفاعی نقش واسطه ای مکانیسمهای دفاعی در رابطه بین سبک های دلبستگی و ناگویی هیجانی [دوره 6، شماره 2، 1391]
  • منبع کنترل مقایسه سیستمهای مغزی فعالسازی/بازداری رفتاری و منبع کنترل دانشجویان دختر و پسر [دوره 6، شماره 4، 1391]

ن

  • ناامیدی اثربخشی قصه درمانی گروهی بر کاهش ناامیدی و تنهایی کودکان دختر مراکز شبه خانواده [دوره 6، شماره 1، 1391]
  • نارساخوانی نقص یادگیری توالی حرکتی ضمنی در کودکان نارساخوان [دوره 6، شماره 4، 1391]
  • ناگویی هیجانی نقش واسطه ای مکانیسمهای دفاعی در رابطه بین سبک های دلبستگی و ناگویی هیجانی [دوره 6، شماره 2، 1391]
  • نام شخصی رابطه نام شخصی افراد با حرمت خود و خودپنداره آنها [دوره 6، شماره 3، 1391]
  • ناهماهنگی شناختی ناهماهنگی شناختی: تاثیرتمرکز برخود بر تعدیل کنندگی عزت نفس در تغییر نگرش [دوره 6، شماره 3، 1391]
  • نظام ارزشی کیفیت نظام ارزشی و باورهای خودکارآمدی در فرزندان دارای پدر جانباز و غیرجانباز [دوره 6، شماره 1، 1391]
  • نقش واسطه ای نقش واسطه ای مکانیسمهای دفاعی در رابطه بین سبک های دلبستگی و ناگویی هیجانی [دوره 6، شماره 2، 1391]
  • نگرش ناهماهنگی شناختی: تاثیرتمرکز برخود بر تعدیل کنندگی عزت نفس در تغییر نگرش [دوره 6، شماره 3، 1391]
  • نگرش سنج اعتبار ساختاری مقیاس نگرشسنج علوم (ایکن) [دوره 6، شماره 4، 1391]
  • نوجوانان مقایسه توجه انتخابی و انتقالی کودکان و نوجوانان دچار لکنت رشدی و همتایان سالم [دوره 6، شماره 2، 1391]
  • نوجوانان دختر خوشبینی و عزت نفس در نوجوانان دختر: نقش سبک های هویت [دوره 6، شماره 3، 1391]

و

  • ویژگی های روانسنجی ویژگیهای روانسنجی آزمایه رایانهای شباهتها برای سنجش سوگیری زود قضاوت کردن بیماران دچار اسکیزوفرنی [دوره 6، شماره 2، 1391]
  • ویژگیهای روانسنجی ویژگیهای روانسنجی مقیاس چندبعدی اضطراب کودکان [دوره 6، شماره 2، 1391]
  • ولع مصرف اثربخشی تحریک مکرر مغناطیسی فراقشری در کاهش ولع مصرف افراد سوءمصرف کننده متاآمفتامین [دوره 6، شماره 1، 1391]
  • ویه نا سیستم همبستگی سه دستگاه قدیمی آزمایشگاه روانشناسی با آزمونهای مشابه در سیستم جدید ویه نا [دوره 6، شماره 4، 1391]

ه

  • هیجانهای مثبت و منفی رابطه خودپنداره تحصیلی، هیجانهای تحصیلی مثبت و منفی با یادگیری خودگردان [دوره 6، شماره 2، 1391]
  • هوش اجتماعی مقایسه هوش اجتماعی و هوش هیجانی دانشجویان باتوجه به دست برتری آنها [دوره 6، شماره 1، 1391]
  • هوش هیجانی مقایسه هوش اجتماعی و هوش هیجانی دانشجویان باتوجه به دست برتری آنها [دوره 6، شماره 1، 1391]

ی

  • یادگیری خودگردان رابطه خودپنداره تحصیلی، هیجانهای تحصیلی مثبت و منفی با یادگیری خودگردان [دوره 6، شماره 2، 1391]
  • یادگیری ضمنی نقص یادگیری توالی حرکتی ضمنی در کودکان نارساخوان [دوره 6، شماره 4، 1391]