نمایه کلیدواژه ها

ا

  • اجتماعی پیش‌بینی عضویت در شبکه‌های مجازی و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان بر اساس سبک‌های فرزندپروری و سازگاری [دوره 10، شماره 3، 1395، صفحه 193-208]
  • اجتناب تجربی نقش میانجی‌گر دشواری‌های بین‌فردی در رابطه بین اجتناب تجربی با افسردگی و اضطراب [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 523-542]
  • اسکیزوفرنی مقایسه افسردگی، اضطراب، نشخوار فکری، سرکوب فکر و سبک‌های مقابله‌ای در همسران بیماران دچار اسکیزوفرنی و افراد عادی [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 367-386]
  • اضطراب اثربخشی مدیریت استرس به شیوه شناختی– رفتاری بر سلامت روان‌شناختی و تکانش‌گری معتادان [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 1-19]
  • اضطراب اثربخشی آموزش برون‌ریزی نوشتاری هیجان‌ها بر خودکارامدی و کنترل عواطف در دانش‌آموزان مضطرب [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 21-37]
  • اضطراب اثربخشی ذهن آگاهی بر کاهش اضطراب و قند خون بیماران دیابتی با نوع شخصیت بازدارنده [دوره 10، شماره 3، 1395، صفحه 139-156]
  • اضطراب مقایسه افسردگی، اضطراب، نشخوار فکری، سرکوب فکر و سبک‌های مقابله‌ای در همسران بیماران دچار اسکیزوفرنی و افراد عادی [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 367-386]
  • اضطراب نقش میانجی‌گر دشواری‌های بین‌فردی در رابطه بین اجتناب تجربی با افسردگی و اضطراب [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 523-542]
  • اضطراب فراگیر ارتباط کمال‌گرایی و اختلال اضطراب فراگیر با میانجی‌گری تفکر ارجاعی [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 107-123]
  • اعتیاد رابطه اعتیاد به اینترنت با هوش‌های چندگانه گاردنر و پیشرفت تحصیلی [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 543-559]
  • افسردگی اثربخشی مدیریت استرس به شیوه شناختی– رفتاری بر سلامت روان‌شناختی و تکانش‌گری معتادان [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 1-19]
  • افسردگی مقایسه افسردگی، اضطراب، نشخوار فکری، سرکوب فکر و سبک‌های مقابله‌ای در همسران بیماران دچار اسکیزوفرنی و افراد عادی [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 367-386]
  • افسردگی نقش میانجی‌گر دشواری‌های بین‌فردی در رابطه بین اجتناب تجربی با افسردگی و اضطراب [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 523-542]
  • الگوی آلبرشت نقش هوش سازمانی در توانمندسازی اجتماعی و ارتقاء هوش فردی و گروهی بر اساس الگوی آلبرشت [دوره 10، شماره 3، 1395، صفحه 209-224]
  • امیدواری پیش‌بینی امیدواری بر اساس جهت‌گیری مذهبی و چشم‌انداز زمان [دوره 10، شماره 3، 1395، صفحه 157-174]
  • اینترنت رابطه اعتیاد به اینترنت با هوش‌های چندگانه گاردنر و پیشرفت تحصیلی [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 543-559]
  • انطباق‌یابنده مقایسه سبک‌های یادگیری و منبع کنترل در گروه‌های تحصیلی دانشجویان [دوره 10، شماره 3، 1395، صفحه 225-241]
  • انگیزش الگوی ساختاری کمال‌گرایی، انگیزش تحصیلی و بهزیستی روان‌شناختی در دانش‌آموزان دبیرستانی [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 311-327]

ب

  • برون‌ریزی نوشتاری اثربخشی آموزش برون‌ریزی نوشتاری هیجان‌ها بر خودکارامدی و کنترل عواطف در دانش‌آموزان مضطرب [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 21-37]
  • بینش شناختی پیش‌بینی رضایت زناشویی و سلامت عمومی جانبازان شیمیایی بر اساس هوش معنوی و بینش شناختی [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 347-366]
  • بهزیستی پیش‌بینی بهزیستی روان‌شناختی معلمان بر اساس هوش معنوی، سبک‌های مساله‌گشایی و کمال‌گرایی آن‌ها [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 89-106]
  • بهزیستی روان‌شناختی الگوی ساختاری کمال‌گرایی، انگیزش تحصیلی و بهزیستی روان‌شناختی در دانش‌آموزان دبیرستانی [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 311-327]
  • بهزیستی روان‌شناختی رابطه ابعاد سبک زندگی اسلامی با بهزیستی روا‌ن‌شناختی در دانشجویان [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 329-346]

پ

  • پذیرش اثربخشی آموزش فرزندپروری مبتنی بر رویکرد پذیرش و تعهد به مادران بر عزت نفس کودکان دچار شکاف لب و کام: پژوهش مورد منفرد [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 453-476]
  • پیشرفت تحصیلی رابطه اعتیاد به اینترنت با هوش‌های چندگانه گاردنر و پیشرفت تحصیلی [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 543-559]

ت

  • تاب‌آوری اثربخشی آموزش راهبردهای تنظیم‌ هیجان بر افزایش تاب‌آوری و دلمشغولی‌های تحصیلی در دانش‌آموزان دختر نوجوان [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 501-521]
  • تعهد اثربخشی آموزش فرزندپروری مبتنی بر رویکرد پذیرش و تعهد به مادران بر عزت نفس کودکان دچار شکاف لب و کام: پژوهش مورد منفرد [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 453-476]
  • تفکر ارجاعی ارتباط کمال‌گرایی و اختلال اضطراب فراگیر با میانجی‌گری تفکر ارجاعی [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 107-123]
  • تکانش‌گری اثربخشی مدیریت استرس به شیوه شناختی– رفتاری بر سلامت روان‌شناختی و تکانش‌گری معتادان [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 1-19]
  • تنیدگی اثربخشی آموزش تنیدگی‌زدایی مبتنی بر ذهن‌آگاهی در کاهش تنیدگی حرفه‌ای و تنیدگی زندگی مادران شاغل [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 427-451]
  • تنظیم شناختی پیش‌بینی راهبردهای تنظیم شناختی هیجان بر اساس فرایندهای ارتباطی خانواده و کمال‌گرایی در دختران نوجوان دبیرستانی [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 291-310]
  • توانمندسازی اجتماعی نقش هوش سازمانی در توانمندسازی اجتماعی و ارتقاء هوش فردی و گروهی بر اساس الگوی آلبرشت [دوره 10، شماره 3، 1395، صفحه 209-224]

ج

  • جانباز پیش‌بینی رضایت زناشویی و سلامت عمومی جانبازان شیمیایی بر اساس هوش معنوی و بینش شناختی [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 347-366]
  • جذب‌کننده مقایسه سبک‌های یادگیری و منبع کنترل در گروه‌های تحصیلی دانشجویان [دوره 10، شماره 3، 1395، صفحه 225-241]
  • جرأت‌ورزی اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی بر مشکلات رفتاری و مهارت‌های اجتماعی نوجوانان دچار اختلال طیف اُتیسم با عملکرد بالا [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 477-499]
  • جهت‌گیری زندگی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخة تجدیدنظرشدة آزمون جهت‌گیری زندگی [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 387-405]
  • جهت‌گیری مذهبی پیش‌بینی امیدواری بر اساس جهت‌گیری مذهبی و چشم‌انداز زمان [دوره 10، شماره 3، 1395، صفحه 157-174]

چ

  • چشم‌انداز زمان پیش‌بینی امیدواری بر اساس جهت‌گیری مذهبی و چشم‌انداز زمان [دوره 10، شماره 3، 1395، صفحه 157-174]
  • چندبُعدی بررسی ساختار زیربنایی مقیاس هوشی وکسلر کودکان-4 از طریق مقیاس‌بندی چندبُعدی و روش‌های تحلیل عاملی [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 55-71]

ح

  • حافظه کاری ویژگی‌های روان‌سنجی ابزارهای فراخنای عدد، کلمه و ناکلمه و مقایسه آن‌ها در سنجش حافظه کاری کودکان [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 73-88]
  • حرفه‌ای اثربخشی آموزش تنیدگی‌زدایی مبتنی بر ذهن‌آگاهی در کاهش تنیدگی حرفه‌ای و تنیدگی زندگی مادران شاغل [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 427-451]
  • حمایت اجتماعی اثربخشی روان‌درمانی گروهی مبتنی بر کیفیت زندگی بر حمایت اجتماعی ادراک‌شده در زنان نابارور [دوره 10، شماره 3، 1395، صفحه 175-191]

خ

  • خانواده پیش‌بینی راهبردهای تنظیم شناختی هیجان بر اساس فرایندهای ارتباطی خانواده و کمال‌گرایی در دختران نوجوان دبیرستانی [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 291-310]
  • خودکارامدی اثربخشی آموزش برون‌ریزی نوشتاری هیجان‌ها بر خودکارامدی و کنترل عواطف در دانش‌آموزان مضطرب [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 21-37]
  • خودکارامدی اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی بر سازگاری و خودکارامدی دانش‌آموزان دختر دبیرستانی [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 271-289]
  • خودکنترلی اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی بر مشکلات رفتاری و مهارت‌های اجتماعی نوجوانان دچار اختلال طیف اُتیسم با عملکرد بالا [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 477-499]
  • خودمختاری رابطه ابعاد سبک زندگی اسلامی با بهزیستی روا‌ن‌شناختی در دانشجویان [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 329-346]
  • خوش‌بینی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخة تجدیدنظرشدة آزمون جهت‌گیری زندگی [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 387-405]

د

  • دیابت اثربخشی ذهن آگاهی بر کاهش اضطراب و قند خون بیماران دیابتی با نوع شخصیت بازدارنده [دوره 10، شماره 3، 1395، صفحه 139-156]
  • دانش‌آموزان دختر اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی بر سازگاری و خودکارامدی دانش‌آموزان دختر دبیرستانی [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 271-289]
  • دانشجویان رابطه ابعاد سبک زندگی اسلامی با بهزیستی روا‌ن‌شناختی در دانشجویان [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 329-346]
  • دانشگاه شهید بهشتی بررسی صحت استنادی مقاله‌های فصلنامه علمی-پژوهشی روان‌شناسی کاربردی [دوره 10، شماره 3، 1395، صفحه 243-256]
  • دختران اثربخشی آموزش راهبردهای تنظیم‌ هیجان بر افزایش تاب‌آوری و دلمشغولی‌های تحصیلی در دانش‌آموزان دختر نوجوان [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 501-521]
  • دشواری‌های بین‌فردی نقش میانجی‌گر دشواری‌های بین‌فردی در رابطه بین اجتناب تجربی با افسردگی و اضطراب [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 523-542]
  • دلمشغولی تحصیلی اثربخشی آموزش راهبردهای تنظیم‌ هیجان بر افزایش تاب‌آوری و دلمشغولی‌های تحصیلی در دانش‌آموزان دختر نوجوان [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 501-521]

ذ

  • ذهن آگاهی اثربخشی ذهن آگاهی بر کاهش اضطراب و قند خون بیماران دیابتی با نوع شخصیت بازدارنده [دوره 10، شماره 3، 1395، صفحه 139-156]
  • ذهن‏آگاهی اثربخشی آموزش تنیدگی‌زدایی مبتنی بر ذهن‌آگاهی در کاهش تنیدگی حرفه‌ای و تنیدگی زندگی مادران شاغل [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 427-451]

ر

  • راهبردهای تنظیم‌ اثربخشی آموزش راهبردهای تنظیم‌ هیجان بر افزایش تاب‌آوری و دلمشغولی‌های تحصیلی در دانش‌آموزان دختر نوجوان [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 501-521]
  • روایی سازه ویژگی‌های روان‌سنجی نسخة تجدیدنظرشدة آزمون جهت‌گیری زندگی [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 387-405]
  • روایی عاملی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخة تجدیدنظرشدة آزمون جهت‌گیری زندگی [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 387-405]
  • روان‌شناختی پیش‌بینی بهزیستی روان‌شناختی معلمان بر اساس هوش معنوی، سبک‌های مساله‌گشایی و کمال‌گرایی آن‌ها [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 89-106]
  • روان‌شناسی کاربردی بررسی صحت استنادی مقاله‌های فصلنامه علمی-پژوهشی روان‌شناسی کاربردی [دوره 10، شماره 3، 1395، صفحه 243-256]
  • روان‌شناسی کاربردی میزان همکاری نویسندگان مقاله‌های فصلنامه علمی-پژوهشی روان‌شناسی کاربردی در فاصله سال‌های 1385 تا 1394 [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 559-572]

ز

  • زندگی اثربخشی آموزش تنیدگی‌زدایی مبتنی بر ذهن‌آگاهی در کاهش تنیدگی حرفه‌ای و تنیدگی زندگی مادران شاغل [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 427-451]

س

  • سازگاری پیش‌بینی عضویت در شبکه‌های مجازی و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان بر اساس سبک‌های فرزندپروری و سازگاری [دوره 10، شماره 3، 1395، صفحه 193-208]
  • سازگاری اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی بر سازگاری و خودکارامدی دانش‌آموزان دختر دبیرستانی [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 271-289]
  • سالمندان اثربخشی گروه درمانی با رویکرد معنا درمانی بر سلامت عمومی سالمندان [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 39-53]
  • سبک یادگیری مقایسه سبک‌های یادگیری و منبع کنترل در گروه‌های تحصیلی دانشجویان [دوره 10، شماره 3، 1395، صفحه 225-241]
  • سبک زندگی اسلامی رابطه ابعاد سبک زندگی اسلامی با بهزیستی روا‌ن‌شناختی در دانشجویان [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 329-346]
  • سبک‌های مقابله‌ای مقایسه افسردگی، اضطراب، نشخوار فکری، سرکوب فکر و سبک‌های مقابله‌ای در همسران بیماران دچار اسکیزوفرنی و افراد عادی [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 367-386]
  • سرکوب فکر مقایسه افسردگی، اضطراب، نشخوار فکری، سرکوب فکر و سبک‌های مقابله‌ای در همسران بیماران دچار اسکیزوفرنی و افراد عادی [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 367-386]
  • سلامت عمومی اثربخشی گروه درمانی با رویکرد معنا درمانی بر سلامت عمومی سالمندان [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 39-53]
  • سلامت عمومی پیش‌بینی رضایت زناشویی و سلامت عمومی جانبازان شیمیایی بر اساس هوش معنوی و بینش شناختی [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 347-366]

ش

  • شبکه‌ها پیش‌بینی عضویت در شبکه‌های مجازی و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان بر اساس سبک‌های فرزندپروری و سازگاری [دوره 10، شماره 3، 1395، صفحه 193-208]
  • شخصیت بازدارنده رفتار اثربخشی ذهن آگاهی بر کاهش اضطراب و قند خون بیماران دیابتی با نوع شخصیت بازدارنده [دوره 10، شماره 3، 1395، صفحه 139-156]
  • شکاف لب و کام اثربخشی آموزش فرزندپروری مبتنی بر رویکرد پذیرش و تعهد به مادران بر عزت نفس کودکان دچار شکاف لب و کام: پژوهش مورد منفرد [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 453-476]
  • شیمیایی پیش‌بینی رضایت زناشویی و سلامت عمومی جانبازان شیمیایی بر اساس هوش معنوی و بینش شناختی [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 347-366]

ص

  • صحت استنادی بررسی صحت استنادی مقاله‌های فصلنامه علمی-پژوهشی روان‌شناسی کاربردی [دوره 10، شماره 3، 1395، صفحه 243-256]

ض

  • ضریب همکاری میزان همکاری نویسندگان مقاله‌های فصلنامه علمی-پژوهشی روان‌شناسی کاربردی در فاصله سال‌های 1385 تا 1394 [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 559-572]

ع

  • عدد ویژگی‌های روان‌سنجی ابزارهای فراخنای عدد، کلمه و ناکلمه و مقایسه آن‌ها در سنجش حافظه کاری کودکان [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 73-88]
  • عزت نفس اثربخشی آموزش فرزندپروری مبتنی بر رویکرد پذیرش و تعهد به مادران بر عزت نفس کودکان دچار شکاف لب و کام: پژوهش مورد منفرد [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 453-476]
  • عملکرد تحصیلی پیش‌بینی عضویت در شبکه‌های مجازی و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان بر اساس سبک‌های فرزندپروری و سازگاری [دوره 10، شماره 3، 1395، صفحه 193-208]
  • عواطف اثربخشی آموزش برون‌ریزی نوشتاری هیجان‌ها بر خودکارامدی و کنترل عواطف در دانش‌آموزان مضطرب [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 21-37]

ف

  • فراخنا ویژگی‌های روان‌سنجی ابزارهای فراخنای عدد، کلمه و ناکلمه و مقایسه آن‌ها در سنجش حافظه کاری کودکان [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 73-88]
  • فرایندهای ارتباطی پیش‌بینی راهبردهای تنظیم شناختی هیجان بر اساس فرایندهای ارتباطی خانواده و کمال‌گرایی در دختران نوجوان دبیرستانی [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 291-310]
  • فرزندپروری پیش‌بینی عضویت در شبکه‌های مجازی و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان بر اساس سبک‌های فرزندپروری و سازگاری [دوره 10، شماره 3، 1395، صفحه 193-208]
  • فرزندپروری اثربخشی آموزش فرزندپروری مبتنی بر رویکرد پذیرش و تعهد به مادران بر عزت نفس کودکان دچار شکاف لب و کام: پژوهش مورد منفرد [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 453-476]
  • فصلنامه بررسی صحت استنادی مقاله‌های فصلنامه علمی-پژوهشی روان‌شناسی کاربردی [دوره 10، شماره 3، 1395، صفحه 243-256]

ق

  • قند خون اثربخشی ذهن آگاهی بر کاهش اضطراب و قند خون بیماران دیابتی با نوع شخصیت بازدارنده [دوره 10، شماره 3، 1395، صفحه 139-156]

ک

  • کیفیت زندگی اثربخشی روان‌درمانی گروهی مبتنی بر کیفیت زندگی بر حمایت اجتماعی ادراک‌شده در زنان نابارور [دوره 10، شماره 3، 1395، صفحه 175-191]
  • کلیدواژه‌ها: آزمون ویژگی‌های روان‌سنجی ابزارهای فراخنای عدد، کلمه و ناکلمه و مقایسه آن‌ها در سنجش حافظه کاری کودکان [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 73-88]
  • کلیدواژه‌ها: الگوی ساختاری الگوی ساختاری کمال‌گرایی، انگیزش تحصیلی و بهزیستی روان‌شناختی در دانش‌آموزان دبیرستانی [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 311-327]
  • کلمه ویژگی‌های روان‌سنجی ابزارهای فراخنای عدد، کلمه و ناکلمه و مقایسه آن‌ها در سنجش حافظه کاری کودکان [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 73-88]
  • کمال­گرایی ارتباط کمال‌گرایی و اختلال اضطراب فراگیر با میانجی‌گری تفکر ارجاعی [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 107-123]
  • کمال‌گرایی پیش‌بینی بهزیستی روان‌شناختی معلمان بر اساس هوش معنوی، سبک‌های مساله‌گشایی و کمال‌گرایی آن‌ها [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 89-106]
  • کمال‌گرایی پیش‌بینی راهبردهای تنظیم شناختی هیجان بر اساس فرایندهای ارتباطی خانواده و کمال‌گرایی در دختران نوجوان دبیرستانی [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 291-310]
  • کمال‌گرایی الگوی ساختاری کمال‌گرایی، انگیزش تحصیلی و بهزیستی روان‌شناختی در دانش‌آموزان دبیرستانی [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 311-327]
  • کودکان بررسی ساختار زیربنایی مقیاس هوشی وکسلر کودکان-4 از طریق مقیاس‌بندی چندبُعدی و روش‌های تحلیل عاملی [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 55-71]

گ

  • گاردنر رابطه اعتیاد به اینترنت با هوش‌های چندگانه گاردنر و پیشرفت تحصیلی [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 543-559]
  • گروه درمانی اثربخشی گروه درمانی با رویکرد معنا درمانی بر سلامت عمومی سالمندان [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 39-53]
  • گروه‌های تحصیلی مقایسه سبک‌های یادگیری و منبع کنترل در گروه‌های تحصیلی دانشجویان [دوره 10، شماره 3، 1395، صفحه 225-241]

م

  • مادران شاغل اثربخشی آموزش تنیدگی‌زدایی مبتنی بر ذهن‌آگاهی در کاهش تنیدگی حرفه‌ای و تنیدگی زندگی مادران شاغل [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 427-451]
  • مدیریت استرس اثربخشی مدیریت استرس به شیوه شناختی– رفتاری بر سلامت روان‌شناختی و تکانش‌گری معتادان [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 1-19]
  • مساله‌گشایی پیش‌بینی بهزیستی روان‌شناختی معلمان بر اساس هوش معنوی، سبک‌های مساله‌گشایی و کمال‌گرایی آن‌ها [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 89-106]
  • مشکلات رفتاری اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی بر مشکلات رفتاری و مهارت‌های اجتماعی نوجوانان دچار اختلال طیف اُتیسم با عملکرد بالا [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 477-499]
  • معلمان پیش‌بینی بهزیستی روان‌شناختی معلمان بر اساس هوش معنوی، سبک‌های مساله‌گشایی و کمال‌گرایی آن‌ها [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 89-106]
  • معنا درمانی اثربخشی گروه درمانی با رویکرد معنا درمانی بر سلامت عمومی سالمندان [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 39-53]
  • مقیاس‌بندی بررسی ساختار زیربنایی مقیاس هوشی وکسلر کودکان-4 از طریق مقیاس‌بندی چندبُعدی و روش‌های تحلیل عاملی [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 55-71]
  • منبع کنترل مقایسه سبک‌های یادگیری و منبع کنترل در گروه‌های تحصیلی دانشجویان [دوره 10، شماره 3، 1395، صفحه 225-241]
  • مهارت‌های اجتماعی اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی بر سازگاری و خودکارامدی دانش‌آموزان دختر دبیرستانی [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 271-289]
  • مهارت‌های اجتماعی اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی بر مشکلات رفتاری و مهارت‌های اجتماعی نوجوانان دچار اختلال طیف اُتیسم با عملکرد بالا [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 477-499]
  • موردپژوهی اثربخشی آموزش فرزندپروری مبتنی بر رویکرد پذیرش و تعهد به مادران بر عزت نفس کودکان دچار شکاف لب و کام: پژوهش مورد منفرد [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 453-476]

ن

  • نابارور اثربخشی روان‌درمانی گروهی مبتنی بر کیفیت زندگی بر حمایت اجتماعی ادراک‌شده در زنان نابارور [دوره 10، شماره 3، 1395، صفحه 175-191]
  • ناکلمه ویژگی‌های روان‌سنجی ابزارهای فراخنای عدد، کلمه و ناکلمه و مقایسه آن‌ها در سنجش حافظه کاری کودکان [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 73-88]
  • نسخة تجدیدنظرشده ویژگی‌های روان‌سنجی نسخة تجدیدنظرشدة آزمون جهت‌گیری زندگی [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 387-405]
  • نشخوار فکری مقایسه افسردگی، اضطراب، نشخوار فکری، سرکوب فکر و سبک‌های مقابله‌ای در همسران بیماران دچار اسکیزوفرنی و افراد عادی [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 367-386]

و

  • واگرا مقایسه سبک‌های یادگیری و منبع کنترل در گروه‌های تحصیلی دانشجویان [دوره 10، شماره 3، 1395، صفحه 225-241]
  • وکسلر بررسی ساختار زیربنایی مقیاس هوشی وکسلر کودکان-4 از طریق مقیاس‌بندی چندبُعدی و روش‌های تحلیل عاملی [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 55-71]

ه

  • هیجان اثربخشی آموزش برون‌ریزی نوشتاری هیجان‌ها بر خودکارامدی و کنترل عواطف در دانش‌آموزان مضطرب [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 21-37]
  • هیجان پیش‌بینی راهبردهای تنظیم شناختی هیجان بر اساس فرایندهای ارتباطی خانواده و کمال‌گرایی در دختران نوجوان دبیرستانی [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 291-310]
  • هیجان اثربخشی آموزش راهبردهای تنظیم‌ هیجان بر افزایش تاب‌آوری و دلمشغولی‌های تحصیلی در دانش‌آموزان دختر نوجوان [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 501-521]
  • همگرا مقایسه سبک‌های یادگیری و منبع کنترل در گروه‌های تحصیلی دانشجویان [دوره 10، شماره 3، 1395، صفحه 225-241]
  • هم ‌نویسندگی میزان همکاری نویسندگان مقاله‌های فصلنامه علمی-پژوهشی روان‌شناسی کاربردی در فاصله سال‌های 1385 تا 1394 [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 559-572]
  • هوش بررسی ساختار زیربنایی مقیاس هوشی وکسلر کودکان-4 از طریق مقیاس‌بندی چندبُعدی و روش‌های تحلیل عاملی [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 55-71]
  • هوش چندگانه رابطه اعتیاد به اینترنت با هوش‌های چندگانه گاردنر و پیشرفت تحصیلی [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 543-559]
  • هوش سازمانی نقش هوش سازمانی در توانمندسازی اجتماعی و ارتقاء هوش فردی و گروهی بر اساس الگوی آلبرشت [دوره 10، شماره 3، 1395، صفحه 209-224]
  • هوش معنوی پیش‌بینی بهزیستی روان‌شناختی معلمان بر اساس هوش معنوی، سبک‌های مساله‌گشایی و کمال‌گرایی آن‌ها [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 89-106]
  • هوش معنوی پیش‌بینی رضایت زناشویی و سلامت عمومی جانبازان شیمیایی بر اساس هوش معنوی و بینش شناختی [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 347-366]