اجتماعیپیشبینی عضویت در شبکههای مجازی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان بر اساس سبکهای فرزندپروری و سازگاری [دوره 10، شماره 3، 1395، صفحه 193-208]
اجتناب تجربینقش میانجیگر دشواریهای بینفردی در رابطه بین اجتناب تجربی با افسردگی و اضطراب [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 523-542]
اسکیزوفرنیمقایسه افسردگی، اضطراب، نشخوار فکری، سرکوب فکر و سبکهای مقابلهای در همسران بیماران دچار اسکیزوفرنی و افراد عادی [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 367-386]
اضطراباثربخشی مدیریت استرس به شیوه شناختی– رفتاری بر سلامت روانشناختی و تکانشگری معتادان [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 1-19]
اضطراباثربخشی آموزش برونریزی نوشتاری هیجانها بر خودکارامدی و کنترل عواطف در دانشآموزان مضطرب [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 21-37]
اضطراباثربخشی ذهن آگاهی بر کاهش اضطراب و قند خون بیماران دیابتی با نوع شخصیت بازدارنده [دوره 10، شماره 3، 1395، صفحه 139-156]
اضطرابمقایسه افسردگی، اضطراب، نشخوار فکری، سرکوب فکر و سبکهای مقابلهای در همسران بیماران دچار اسکیزوفرنی و افراد عادی [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 367-386]
اضطرابنقش میانجیگر دشواریهای بینفردی در رابطه بین اجتناب تجربی با افسردگی و اضطراب [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 523-542]
اضطراب فراگیرارتباط کمالگرایی و اختلال اضطراب فراگیر با میانجیگری تفکر ارجاعی [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 107-123]
اعتیادرابطه اعتیاد به اینترنت با هوشهای چندگانه گاردنر و پیشرفت تحصیلی [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 543-559]
افسردگیاثربخشی مدیریت استرس به شیوه شناختی– رفتاری بر سلامت روانشناختی و تکانشگری معتادان [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 1-19]
افسردگیمقایسه افسردگی، اضطراب، نشخوار فکری، سرکوب فکر و سبکهای مقابلهای در همسران بیماران دچار اسکیزوفرنی و افراد عادی [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 367-386]
افسردگینقش میانجیگر دشواریهای بینفردی در رابطه بین اجتناب تجربی با افسردگی و اضطراب [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 523-542]
الگوی آلبرشتنقش هوش سازمانی در توانمندسازی اجتماعی و ارتقاء هوش فردی و گروهی بر اساس الگوی آلبرشت [دوره 10، شماره 3، 1395، صفحه 209-224]
امیدواریپیشبینی امیدواری بر اساس جهتگیری مذهبی و چشمانداز زمان [دوره 10، شماره 3، 1395، صفحه 157-174]
اینترنترابطه اعتیاد به اینترنت با هوشهای چندگانه گاردنر و پیشرفت تحصیلی [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 543-559]
انطباقیابندهمقایسه سبکهای یادگیری و منبع کنترل در گروههای تحصیلی دانشجویان [دوره 10، شماره 3، 1395، صفحه 225-241]
انگیزشالگوی ساختاری کمالگرایی، انگیزش تحصیلی و بهزیستی روانشناختی در دانشآموزان دبیرستانی [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 311-327]
ب
برونریزی نوشتاریاثربخشی آموزش برونریزی نوشتاری هیجانها بر خودکارامدی و کنترل عواطف در دانشآموزان مضطرب [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 21-37]
بینش شناختیپیشبینی رضایت زناشویی و سلامت عمومی جانبازان شیمیایی بر اساس هوش معنوی و بینش شناختی [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 347-366]
بهزیستیپیشبینی بهزیستی روانشناختی معلمان بر اساس هوش معنوی، سبکهای مسالهگشایی و کمالگرایی آنها [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 89-106]
بهزیستی روانشناختیالگوی ساختاری کمالگرایی، انگیزش تحصیلی و بهزیستی روانشناختی در دانشآموزان دبیرستانی [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 311-327]
بهزیستی روانشناختیرابطه ابعاد سبک زندگی اسلامی با بهزیستی روانشناختی در دانشجویان [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 329-346]
پ
پذیرشاثربخشی آموزش فرزندپروری مبتنی بر رویکرد پذیرش و تعهد به مادران بر عزت نفس کودکان دچار شکاف لب و کام: پژوهش مورد منفرد [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 453-476]
پیشرفت تحصیلیرابطه اعتیاد به اینترنت با هوشهای چندگانه گاردنر و پیشرفت تحصیلی [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 543-559]
ت
تابآوریاثربخشی آموزش راهبردهای تنظیم هیجان بر افزایش تابآوری و دلمشغولیهای تحصیلی در دانشآموزان دختر نوجوان [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 501-521]
تعهداثربخشی آموزش فرزندپروری مبتنی بر رویکرد پذیرش و تعهد به مادران بر عزت نفس کودکان دچار شکاف لب و کام: پژوهش مورد منفرد [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 453-476]
تفکر ارجاعیارتباط کمالگرایی و اختلال اضطراب فراگیر با میانجیگری تفکر ارجاعی [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 107-123]
تکانشگریاثربخشی مدیریت استرس به شیوه شناختی– رفتاری بر سلامت روانشناختی و تکانشگری معتادان [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 1-19]
تنیدگیاثربخشی آموزش تنیدگیزدایی مبتنی بر ذهنآگاهی در کاهش تنیدگی حرفهای و تنیدگی زندگی مادران شاغل [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 427-451]
تنظیم شناختیپیشبینی راهبردهای تنظیم شناختی هیجان بر اساس فرایندهای ارتباطی خانواده و کمالگرایی در دختران نوجوان دبیرستانی [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 291-310]
توانمندسازی اجتماعینقش هوش سازمانی در توانمندسازی اجتماعی و ارتقاء هوش فردی و گروهی بر اساس الگوی آلبرشت [دوره 10، شماره 3، 1395، صفحه 209-224]
ج
جانبازپیشبینی رضایت زناشویی و سلامت عمومی جانبازان شیمیایی بر اساس هوش معنوی و بینش شناختی [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 347-366]
جذبکنندهمقایسه سبکهای یادگیری و منبع کنترل در گروههای تحصیلی دانشجویان [دوره 10، شماره 3، 1395، صفحه 225-241]
جرأتورزیاثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی بر مشکلات رفتاری و مهارتهای اجتماعی نوجوانان دچار اختلال طیف اُتیسم با عملکرد بالا [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 477-499]
جهتگیری زندگیویژگیهای روانسنجی نسخة تجدیدنظرشدة آزمون جهتگیری زندگی [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 387-405]
جهتگیری مذهبیپیشبینی امیدواری بر اساس جهتگیری مذهبی و چشمانداز زمان [دوره 10، شماره 3، 1395، صفحه 157-174]
چ
چشمانداز زمانپیشبینی امیدواری بر اساس جهتگیری مذهبی و چشمانداز زمان [دوره 10، شماره 3، 1395، صفحه 157-174]
چندبُعدیبررسی ساختار زیربنایی مقیاس هوشی وکسلر کودکان-4 از طریق مقیاسبندی چندبُعدی و روشهای تحلیل عاملی [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 55-71]
ح
حافظه کاریویژگیهای روانسنجی ابزارهای فراخنای عدد، کلمه و ناکلمه و مقایسه آنها در سنجش حافظه کاری کودکان [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 73-88]
حرفهایاثربخشی آموزش تنیدگیزدایی مبتنی بر ذهنآگاهی در کاهش تنیدگی حرفهای و تنیدگی زندگی مادران شاغل [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 427-451]
حمایت اجتماعیاثربخشی رواندرمانی گروهی مبتنی بر کیفیت زندگی بر حمایت اجتماعی ادراکشده در زنان نابارور [دوره 10، شماره 3، 1395، صفحه 175-191]
خ
خانوادهپیشبینی راهبردهای تنظیم شناختی هیجان بر اساس فرایندهای ارتباطی خانواده و کمالگرایی در دختران نوجوان دبیرستانی [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 291-310]
خودکارامدیاثربخشی آموزش برونریزی نوشتاری هیجانها بر خودکارامدی و کنترل عواطف در دانشآموزان مضطرب [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 21-37]
خودکارامدیاثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی بر سازگاری و خودکارامدی دانشآموزان دختر دبیرستانی [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 271-289]
خودکنترلیاثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی بر مشکلات رفتاری و مهارتهای اجتماعی نوجوانان دچار اختلال طیف اُتیسم با عملکرد بالا [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 477-499]
خودمختاریرابطه ابعاد سبک زندگی اسلامی با بهزیستی روانشناختی در دانشجویان [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 329-346]
خوشبینیویژگیهای روانسنجی نسخة تجدیدنظرشدة آزمون جهتگیری زندگی [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 387-405]
د
دیابتاثربخشی ذهن آگاهی بر کاهش اضطراب و قند خون بیماران دیابتی با نوع شخصیت بازدارنده [دوره 10، شماره 3، 1395، صفحه 139-156]
دانشآموزان دختراثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی بر سازگاری و خودکارامدی دانشآموزان دختر دبیرستانی [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 271-289]
دانشجویانرابطه ابعاد سبک زندگی اسلامی با بهزیستی روانشناختی در دانشجویان [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 329-346]
دختراناثربخشی آموزش راهبردهای تنظیم هیجان بر افزایش تابآوری و دلمشغولیهای تحصیلی در دانشآموزان دختر نوجوان [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 501-521]
دشواریهای بینفردینقش میانجیگر دشواریهای بینفردی در رابطه بین اجتناب تجربی با افسردگی و اضطراب [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 523-542]
دلمشغولی تحصیلیاثربخشی آموزش راهبردهای تنظیم هیجان بر افزایش تابآوری و دلمشغولیهای تحصیلی در دانشآموزان دختر نوجوان [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 501-521]
ذ
ذهن آگاهیاثربخشی ذهن آگاهی بر کاهش اضطراب و قند خون بیماران دیابتی با نوع شخصیت بازدارنده [دوره 10، شماره 3، 1395، صفحه 139-156]
ذهنآگاهیاثربخشی آموزش تنیدگیزدایی مبتنی بر ذهنآگاهی در کاهش تنیدگی حرفهای و تنیدگی زندگی مادران شاغل [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 427-451]
ر
راهبردهای تنظیماثربخشی آموزش راهبردهای تنظیم هیجان بر افزایش تابآوری و دلمشغولیهای تحصیلی در دانشآموزان دختر نوجوان [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 501-521]
روایی سازهویژگیهای روانسنجی نسخة تجدیدنظرشدة آزمون جهتگیری زندگی [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 387-405]
روایی عاملیویژگیهای روانسنجی نسخة تجدیدنظرشدة آزمون جهتگیری زندگی [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 387-405]
روانشناختیپیشبینی بهزیستی روانشناختی معلمان بر اساس هوش معنوی، سبکهای مسالهگشایی و کمالگرایی آنها [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 89-106]
روانشناسی کاربردیمیزان همکاری نویسندگان مقالههای فصلنامه علمی-پژوهشی روانشناسی کاربردی در فاصله سالهای 1385 تا 1394 [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 559-572]
ز
زندگیاثربخشی آموزش تنیدگیزدایی مبتنی بر ذهنآگاهی در کاهش تنیدگی حرفهای و تنیدگی زندگی مادران شاغل [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 427-451]
س
سازگاریپیشبینی عضویت در شبکههای مجازی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان بر اساس سبکهای فرزندپروری و سازگاری [دوره 10، شماره 3، 1395، صفحه 193-208]
سازگاریاثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی بر سازگاری و خودکارامدی دانشآموزان دختر دبیرستانی [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 271-289]
سالمنداناثربخشی گروه درمانی با رویکرد معنا درمانی بر سلامت عمومی سالمندان [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 39-53]
سبک یادگیریمقایسه سبکهای یادگیری و منبع کنترل در گروههای تحصیلی دانشجویان [دوره 10، شماره 3، 1395، صفحه 225-241]
سبک زندگی اسلامیرابطه ابعاد سبک زندگی اسلامی با بهزیستی روانشناختی در دانشجویان [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 329-346]
سبکهای مقابلهایمقایسه افسردگی، اضطراب، نشخوار فکری، سرکوب فکر و سبکهای مقابلهای در همسران بیماران دچار اسکیزوفرنی و افراد عادی [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 367-386]
سرکوب فکرمقایسه افسردگی، اضطراب، نشخوار فکری، سرکوب فکر و سبکهای مقابلهای در همسران بیماران دچار اسکیزوفرنی و افراد عادی [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 367-386]
سلامت عمومیاثربخشی گروه درمانی با رویکرد معنا درمانی بر سلامت عمومی سالمندان [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 39-53]
سلامت عمومیپیشبینی رضایت زناشویی و سلامت عمومی جانبازان شیمیایی بر اساس هوش معنوی و بینش شناختی [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 347-366]
ش
شبکههاپیشبینی عضویت در شبکههای مجازی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان بر اساس سبکهای فرزندپروری و سازگاری [دوره 10، شماره 3، 1395، صفحه 193-208]
شخصیت بازدارنده رفتاراثربخشی ذهن آگاهی بر کاهش اضطراب و قند خون بیماران دیابتی با نوع شخصیت بازدارنده [دوره 10، شماره 3، 1395، صفحه 139-156]
شکاف لب و کاماثربخشی آموزش فرزندپروری مبتنی بر رویکرد پذیرش و تعهد به مادران بر عزت نفس کودکان دچار شکاف لب و کام: پژوهش مورد منفرد [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 453-476]
شیمیاییپیشبینی رضایت زناشویی و سلامت عمومی جانبازان شیمیایی بر اساس هوش معنوی و بینش شناختی [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 347-366]
ضریب همکاریمیزان همکاری نویسندگان مقالههای فصلنامه علمی-پژوهشی روانشناسی کاربردی در فاصله سالهای 1385 تا 1394 [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 559-572]
ع
عددویژگیهای روانسنجی ابزارهای فراخنای عدد، کلمه و ناکلمه و مقایسه آنها در سنجش حافظه کاری کودکان [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 73-88]
عزت نفساثربخشی آموزش فرزندپروری مبتنی بر رویکرد پذیرش و تعهد به مادران بر عزت نفس کودکان دچار شکاف لب و کام: پژوهش مورد منفرد [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 453-476]
عملکرد تحصیلیپیشبینی عضویت در شبکههای مجازی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان بر اساس سبکهای فرزندپروری و سازگاری [دوره 10، شماره 3، 1395، صفحه 193-208]
عواطفاثربخشی آموزش برونریزی نوشتاری هیجانها بر خودکارامدی و کنترل عواطف در دانشآموزان مضطرب [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 21-37]
ف
فراخناویژگیهای روانسنجی ابزارهای فراخنای عدد، کلمه و ناکلمه و مقایسه آنها در سنجش حافظه کاری کودکان [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 73-88]
فرایندهای ارتباطیپیشبینی راهبردهای تنظیم شناختی هیجان بر اساس فرایندهای ارتباطی خانواده و کمالگرایی در دختران نوجوان دبیرستانی [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 291-310]
فرزندپروریپیشبینی عضویت در شبکههای مجازی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان بر اساس سبکهای فرزندپروری و سازگاری [دوره 10، شماره 3، 1395، صفحه 193-208]
فرزندپروریاثربخشی آموزش فرزندپروری مبتنی بر رویکرد پذیرش و تعهد به مادران بر عزت نفس کودکان دچار شکاف لب و کام: پژوهش مورد منفرد [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 453-476]
قند خوناثربخشی ذهن آگاهی بر کاهش اضطراب و قند خون بیماران دیابتی با نوع شخصیت بازدارنده [دوره 10، شماره 3، 1395، صفحه 139-156]
ک
کیفیت زندگیاثربخشی رواندرمانی گروهی مبتنی بر کیفیت زندگی بر حمایت اجتماعی ادراکشده در زنان نابارور [دوره 10، شماره 3، 1395، صفحه 175-191]
کلیدواژهها: آزمونویژگیهای روانسنجی ابزارهای فراخنای عدد، کلمه و ناکلمه و مقایسه آنها در سنجش حافظه کاری کودکان [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 73-88]
کلیدواژهها: الگوی ساختاریالگوی ساختاری کمالگرایی، انگیزش تحصیلی و بهزیستی روانشناختی در دانشآموزان دبیرستانی [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 311-327]
کلمهویژگیهای روانسنجی ابزارهای فراخنای عدد، کلمه و ناکلمه و مقایسه آنها در سنجش حافظه کاری کودکان [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 73-88]
کمالگراییارتباط کمالگرایی و اختلال اضطراب فراگیر با میانجیگری تفکر ارجاعی [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 107-123]
کمالگراییپیشبینی بهزیستی روانشناختی معلمان بر اساس هوش معنوی، سبکهای مسالهگشایی و کمالگرایی آنها [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 89-106]
کمالگراییپیشبینی راهبردهای تنظیم شناختی هیجان بر اساس فرایندهای ارتباطی خانواده و کمالگرایی در دختران نوجوان دبیرستانی [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 291-310]
کمالگراییالگوی ساختاری کمالگرایی، انگیزش تحصیلی و بهزیستی روانشناختی در دانشآموزان دبیرستانی [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 311-327]
کودکانبررسی ساختار زیربنایی مقیاس هوشی وکسلر کودکان-4 از طریق مقیاسبندی چندبُعدی و روشهای تحلیل عاملی [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 55-71]
گ
گاردنررابطه اعتیاد به اینترنت با هوشهای چندگانه گاردنر و پیشرفت تحصیلی [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 543-559]
گروه درمانیاثربخشی گروه درمانی با رویکرد معنا درمانی بر سلامت عمومی سالمندان [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 39-53]
گروههای تحصیلیمقایسه سبکهای یادگیری و منبع کنترل در گروههای تحصیلی دانشجویان [دوره 10، شماره 3، 1395، صفحه 225-241]
م
مادران شاغلاثربخشی آموزش تنیدگیزدایی مبتنی بر ذهنآگاهی در کاهش تنیدگی حرفهای و تنیدگی زندگی مادران شاغل [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 427-451]
مدیریت استرساثربخشی مدیریت استرس به شیوه شناختی– رفتاری بر سلامت روانشناختی و تکانشگری معتادان [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 1-19]
مسالهگشاییپیشبینی بهزیستی روانشناختی معلمان بر اساس هوش معنوی، سبکهای مسالهگشایی و کمالگرایی آنها [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 89-106]
مشکلات رفتاریاثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی بر مشکلات رفتاری و مهارتهای اجتماعی نوجوانان دچار اختلال طیف اُتیسم با عملکرد بالا [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 477-499]
معلمانپیشبینی بهزیستی روانشناختی معلمان بر اساس هوش معنوی، سبکهای مسالهگشایی و کمالگرایی آنها [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 89-106]
معنا درمانیاثربخشی گروه درمانی با رویکرد معنا درمانی بر سلامت عمومی سالمندان [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 39-53]
مقیاسبندیبررسی ساختار زیربنایی مقیاس هوشی وکسلر کودکان-4 از طریق مقیاسبندی چندبُعدی و روشهای تحلیل عاملی [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 55-71]
منبع کنترلمقایسه سبکهای یادگیری و منبع کنترل در گروههای تحصیلی دانشجویان [دوره 10، شماره 3، 1395، صفحه 225-241]
مهارتهای اجتماعیاثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی بر سازگاری و خودکارامدی دانشآموزان دختر دبیرستانی [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 271-289]
مهارتهای اجتماعیاثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی بر مشکلات رفتاری و مهارتهای اجتماعی نوجوانان دچار اختلال طیف اُتیسم با عملکرد بالا [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 477-499]
موردپژوهیاثربخشی آموزش فرزندپروری مبتنی بر رویکرد پذیرش و تعهد به مادران بر عزت نفس کودکان دچار شکاف لب و کام: پژوهش مورد منفرد [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 453-476]
ن
ناباروراثربخشی رواندرمانی گروهی مبتنی بر کیفیت زندگی بر حمایت اجتماعی ادراکشده در زنان نابارور [دوره 10، شماره 3، 1395، صفحه 175-191]
ناکلمهویژگیهای روانسنجی ابزارهای فراخنای عدد، کلمه و ناکلمه و مقایسه آنها در سنجش حافظه کاری کودکان [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 73-88]
نسخة تجدیدنظرشدهویژگیهای روانسنجی نسخة تجدیدنظرشدة آزمون جهتگیری زندگی [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 387-405]
نشخوار فکریمقایسه افسردگی، اضطراب، نشخوار فکری، سرکوب فکر و سبکهای مقابلهای در همسران بیماران دچار اسکیزوفرنی و افراد عادی [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 367-386]
و
واگرامقایسه سبکهای یادگیری و منبع کنترل در گروههای تحصیلی دانشجویان [دوره 10، شماره 3، 1395، صفحه 225-241]
وکسلربررسی ساختار زیربنایی مقیاس هوشی وکسلر کودکان-4 از طریق مقیاسبندی چندبُعدی و روشهای تحلیل عاملی [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 55-71]
ه
هیجاناثربخشی آموزش برونریزی نوشتاری هیجانها بر خودکارامدی و کنترل عواطف در دانشآموزان مضطرب [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 21-37]
هیجانپیشبینی راهبردهای تنظیم شناختی هیجان بر اساس فرایندهای ارتباطی خانواده و کمالگرایی در دختران نوجوان دبیرستانی [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 291-310]
هیجاناثربخشی آموزش راهبردهای تنظیم هیجان بر افزایش تابآوری و دلمشغولیهای تحصیلی در دانشآموزان دختر نوجوان [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 501-521]
همگرامقایسه سبکهای یادگیری و منبع کنترل در گروههای تحصیلی دانشجویان [دوره 10، شماره 3، 1395، صفحه 225-241]
هم نویسندگیمیزان همکاری نویسندگان مقالههای فصلنامه علمی-پژوهشی روانشناسی کاربردی در فاصله سالهای 1385 تا 1394 [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 559-572]
هوشبررسی ساختار زیربنایی مقیاس هوشی وکسلر کودکان-4 از طریق مقیاسبندی چندبُعدی و روشهای تحلیل عاملی [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 55-71]
هوش چندگانهرابطه اعتیاد به اینترنت با هوشهای چندگانه گاردنر و پیشرفت تحصیلی [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 543-559]
هوش سازمانینقش هوش سازمانی در توانمندسازی اجتماعی و ارتقاء هوش فردی و گروهی بر اساس الگوی آلبرشت [دوره 10، شماره 3، 1395، صفحه 209-224]
هوش معنویپیشبینی بهزیستی روانشناختی معلمان بر اساس هوش معنوی، سبکهای مسالهگشایی و کمالگرایی آنها [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 89-106]
هوش معنویپیشبینی رضایت زناشویی و سلامت عمومی جانبازان شیمیایی بر اساس هوش معنوی و بینش شناختی [دوره 10، شماره 4، 1395، صفحه 347-366]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد