نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آزمون ویژگی‌های روان‌سنجی آزمون خطرپذیری بادکنکی در جوانان ایرانی [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 121-136]

ا

  • اُتیسم اثربخشی لگو درمانی در بهبود مهارت‌های اجتماعی و کاهش علائم کودکان دچار اختلال اُتیسم با عملکرد بالا [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 195-214]
  • اجتماع‌پذیری اثربخشی آموزش هوش اخلاقی به‌شیوه قصه‌گویی بر بهبود حالت‌های خُلقی و رفتارهای یادگیری دانش‌آموزان دختر دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 175-194]
  • ادراک الگوی ساختاری رفتار قلدری بر اساس ادراک‌های محیط خانوادگی و ویژگی‌های شخصیتی در نوجوانان [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 237-253]
  • اسنادها رابطه باورها و اسنادهای رابطه‌ای با شادکامی زناشویی [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 393-410]
  • اعتیاد اثربخشی درمان پذیرش و تعهد بر دلبستگی ناایمن، ترس از صمیمیت و اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی در نوجوانان دارای سابقه خودکشی [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 535-555]
  • اعتبار اعتباریابی، رواسازی و هنجارسازی شاخص مقایسه‌ای احساس کهتری [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 103-120]
  • اعتماد صمیمیت جنسی و اعتماد به‌عنوان تعدیل‌کننده‌های رابطه سبک دلبستگی ایمن و تعهد زناشویی [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 333-351]
  • افسردگی اثربخشی معنا درمانی بر کاهش افسردگی زن‌های آسیب‌دیده از عهدشکنی همسران [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 315-332]
  • الگوی ساختاری الگوی ساختاری احساسات شرم و گناه بر اساس شیوه‌های فرزندپروری والدین: نقش واسطه‌ای سبک‌های دلبستگی [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 475-493]
  • امیدواری اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر امیدواری و شادکامی نوجوانان دختر تحت پوشش بهزیستی [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 157-174]
  • اینترنت مقایسه تنظیم ‌شناختی هیجان و تاب‌آوری در دانش‌آموزان معتاد به اینترنت و دانش‌آموزان عادی [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 579-596]
  • اهداف پیشرفت پیش بینی خودکارامدی بر اساس راهبردهای فراشناختی و اهداف پیشرفت در دانش‌آموزان متوسطه [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 515-533]

ب

  • بادکنکی ویژگی‌های روان‌سنجی آزمون خطرپذیری بادکنکی در جوانان ایرانی [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 121-136]
  • بازی اثربخشی آموزش بازی درمانگری بومی‌شده بر تنیدگی مادران کودکان پیش‌دبستانی دچار کاستی توجه/فزون‌کنشی: مطالعه مقدماتی [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 27-45]
  • باورها الگوی ساختاری باورهای شایستگی و ادراک از کلاس درس با پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان: نقش رفتارها و باورهای پیشرفت [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 67-83]
  • باورها رابطه باورها و اسنادهای رابطه‌ای با شادکامی زناشویی [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 393-410]
  • بین‌فردی مقایسه اثربخشی درمان گروهی بین‌فردی روان‌پویشی و هیجان‌محور بر سبک دلبستگی نوجوانان دختر [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 495-514]
  • بهزیستی الگوی ساختاری کمال‌گرایی، بهزیستی روان‌شناختی و سازگاری زناشویی [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 411-432]
  • بومی‌شده اثربخشی آموزش بازی درمانگری بومی‌شده بر تنیدگی مادران کودکان پیش‌دبستانی دچار کاستی توجه/فزون‌کنشی: مطالعه مقدماتی [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 27-45]

پ

  • پایایی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی مقیاس تجربه زمانی لذّت در دانشجویان دانشگاه [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 597-615]
  • پدر و مادر نقش میانجی‌‌گر دل‌بستگی به هم‌سال‌ها در رابطه بین دل‌بستگی به پدر و مادر و نمویافتگی هیجانی نوجوانان [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 215-235]
  • پذیرش اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر امیدواری و شادکامی نوجوانان دختر تحت پوشش بهزیستی [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 157-174]
  • پذیرش اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر سرخوردگی و کیفیت زناشویی زن‌ها [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 433-452]
  • پذیرش اثربخشی درمان پذیرش و تعهد بر دلبستگی ناایمن، ترس از صمیمیت و اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی در نوجوانان دارای سابقه خودکشی [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 535-555]
  • پیشرفت الگوی ساختاری باورهای شایستگی و ادراک از کلاس درس با پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان: نقش رفتارها و باورهای پیشرفت [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 67-83]

ت

  • تاب‌آوری مقایسه تنظیم ‌شناختی هیجان و تاب‌آوری در دانش‌آموزان معتاد به اینترنت و دانش‌آموزان عادی [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 579-596]
  • تجربه زمانی لذّت ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی مقیاس تجربه زمانی لذّت در دانشجویان دانشگاه [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 597-615]
  • تحصیلی الگوی ساختاری باورهای شایستگی و ادراک از کلاس درس با پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان: نقش رفتارها و باورهای پیشرفت [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 67-83]
  • تحلیل رفتار متقابل اثربخشی آموزش گروهی تحلیل ارتباط محاوره‌ای مادر-کودک بر ایمنی دلبستگی پسرهای 6 تا 10 سال دچار اختلال نافرمانی مقابله‌ای [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 557-578]
  • تحول روانی-اجتماعی الگوی ساختاری تحول روانی-اجتماعی فرزندان در ارتباط با هوش معنوی و شیوه‌های فرزندپروری مادران آن‌ها [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 47-65]
  • تعهد اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر امیدواری و شادکامی نوجوانان دختر تحت پوشش بهزیستی [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 157-174]
  • تعهد اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر سرخوردگی و کیفیت زناشویی زن‌ها [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 433-452]
  • تعهد اثربخشی درمان پذیرش و تعهد بر دلبستگی ناایمن، ترس از صمیمیت و اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی در نوجوانان دارای سابقه خودکشی [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 535-555]
  • تعهد زناشویی صمیمیت جنسی و اعتماد به‌عنوان تعدیل‌کننده‌های رابطه سبک دلبستگی ایمن و تعهد زناشویی [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 333-351]
  • تنیدگی اثربخشی آموزش بازی درمانگری بومی‌شده بر تنیدگی مادران کودکان پیش‌دبستانی دچار کاستی توجه/فزون‌کنشی: مطالعه مقدماتی [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 27-45]
  • تنیدگی اثربخشی فرزندپروری مثبت و ذهن‌آگاهی بر رابطه مادر-فرزند سالم و رابطه همشیران در خانواده‌های دارای کودک دچار کاستی توجه/فزون‌کنشی [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 7-26]
  • تنیدگی پیش‌بینی راهبردهای مقابله با تنیدگی دانشجویان بر اساس ویژگی‌های شخصیت و هدف‌گرایی آن‌ها [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 255-273]
  • تنظیم ‌شناختی مقایسه تنظیم ‌شناختی هیجان و تاب‌آوری در دانش‌آموزان معتاد به اینترنت و دانش‌آموزان عادی [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 579-596]

ج

  • جوانان ایرانی ویژگی‌های روان‌سنجی آزمون خطرپذیری بادکنکی در جوانان ایرانی [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 121-136]

چ

  • چشم‌انداز نقش میانجی‌گر عزت نفس در رابطه بین چشم‌انداز زمان و کیفیت زندگی [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 85-101]

خ

  • خانوادگی الگوی ساختاری رفتار قلدری بر اساس ادراک‌های محیط خانوادگی و ویژگی‌های شخصیتی در نوجوانان [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 237-253]
  • خانواده‌سنجی اعتباریابی، رواسازی و هنجارسازی شاخص مقایسه‌ای احساس کهتری [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 103-120]
  • خطرپذیری ویژگی‌های روان‌سنجی آزمون خطرپذیری بادکنکی در جوانان ایرانی [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 121-136]
  • خُلق اثربخشی آموزش هوش اخلاقی به‌شیوه قصه‌گویی بر بهبود حالت‌های خُلقی و رفتارهای یادگیری دانش‌آموزان دختر دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 175-194]
  • خودسنجی اعتباریابی، رواسازی و هنجارسازی شاخص مقایسه‌ای احساس کهتری [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 103-120]
  • خودکارامدی پیش بینی خودکارامدی بر اساس راهبردهای فراشناختی و اهداف پیشرفت در دانش‌آموزان متوسطه [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 515-533]
  • خودکشی اثربخشی درمان پذیرش و تعهد بر دلبستگی ناایمن، ترس از صمیمیت و اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی در نوجوانان دارای سابقه خودکشی [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 535-555]

د

  • دانشجویان ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی مقیاس تجربه زمانی لذّت در دانشجویان دانشگاه [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 597-615]
  • دلبستگی الگوی ساختاری احساسات شرم و گناه بر اساس شیوه‌های فرزندپروری والدین: نقش واسطه‌ای سبک‌های دلبستگی [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 475-493]
  • دلبستگی مقایسه اثربخشی درمان گروهی بین‌فردی روان‌پویشی و هیجان‌محور بر سبک دلبستگی نوجوانان دختر [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 495-514]
  • دلبستگی اثربخشی آموزش گروهی تحلیل ارتباط محاوره‌ای مادر-کودک بر ایمنی دلبستگی پسرهای 6 تا 10 سال دچار اختلال نافرمانی مقابله‌ای [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 557-578]
  • دل‌بستگی نقش میانجی‌‌گر دل‌بستگی به هم‌سال‌ها در رابطه بین دل‌بستگی به پدر و مادر و نمویافتگی هیجانی نوجوانان [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 215-235]
  • دلبستگی ایمن صمیمیت جنسی و اعتماد به‌عنوان تعدیل‌کننده‌های رابطه سبک دلبستگی ایمن و تعهد زناشویی [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 333-351]
  • دلبستگی ناایمن اثربخشی درمان پذیرش و تعهد بر دلبستگی ناایمن، ترس از صمیمیت و اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی در نوجوانان دارای سابقه خودکشی [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 535-555]
  • دل‌زدگی اثربخشی زوج درمانی رفتاری-تلفیقی بر کاهش دل‌زدگی زناشویی و ترس از صمیمیت زوج‌ها [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 373-392]

ذ

  • ذهن‌آگاهی اثربخشی فرزندپروری مثبت و ذهن‌آگاهی بر رابطه مادر-فرزند سالم و رابطه همشیران در خانواده‌های دارای کودک دچار کاستی توجه/فزون‌کنشی [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 7-26]

ر

  • رابطه‌ای رابطه باورها و اسنادهای رابطه‌ای با شادکامی زناشویی [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 393-410]
  • راهبردها پیش‌بینی راهبردهای مقابله با تنیدگی دانشجویان بر اساس ویژگی‌های شخصیت و هدف‌گرایی آن‌ها [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 255-273]
  • راهبردهای فراشناختی پیش بینی خودکارامدی بر اساس راهبردهای فراشناختی و اهداف پیشرفت در دانش‌آموزان متوسطه [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 515-533]
  • رفتاری-تلفیقی اثربخشی زوج درمانی رفتاری-تلفیقی بر کاهش دل‌زدگی زناشویی و ترس از صمیمیت زوج‌ها [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 373-392]
  • رفتارهای کلیشه‌ای اثربخشی لگو درمانی در بهبود مهارت‌های اجتماعی و کاهش علائم کودکان دچار اختلال اُتیسم با عملکرد بالا [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 195-214]
  • روان‌پویشی مقایسه اثربخشی درمان گروهی بین‌فردی روان‌پویشی و هیجان‌محور بر سبک دلبستگی نوجوانان دختر [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 495-514]
  • روان‌سنجی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی مقیاس تجربه زمانی لذّت در دانشجویان دانشگاه [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 597-615]
  • روان‌شناختی الگوی ساختاری کمال‌گرایی، بهزیستی روان‌شناختی و سازگاری زناشویی [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 411-432]

ز

  • زمان نقش میانجی‌گر عزت نفس در رابطه بین چشم‌انداز زمان و کیفیت زندگی [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 85-101]
  • زناشویی اثربخشی غنی‌سازی زندگی زناشویی بر اساس نظریه انتخاب بر کیفیت روابط زناشویی و صمیمیت زوج‌ها [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 353-372]
  • زناشویی اثربخشی زوج درمانی رفتاری-تلفیقی بر کاهش دل‌زدگی زناشویی و ترس از صمیمیت زوج‌ها [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 373-392]
  • زناشویی رابطه باورها و اسنادهای رابطه‌ای با شادکامی زناشویی [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 393-410]
  • زناشویی الگوی ساختاری کمال‌گرایی، بهزیستی روان‌شناختی و سازگاری زناشویی [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 411-432]
  • زن‌ها اثربخشی معنا درمانی بر کاهش افسردگی زن‌های آسیب‌دیده از عهدشکنی همسران [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 315-332]
  • زوج درمانی اثربخشی زوج درمانی رفتاری-تلفیقی بر کاهش دل‌زدگی زناشویی و ترس از صمیمیت زوج‌ها [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 373-392]

س

  • سازگاری الگوی ساختاری کمال‌گرایی، بهزیستی روان‌شناختی و سازگاری زناشویی [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 411-432]
  • سرخوردگی اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر سرخوردگی و کیفیت زناشویی زن‌ها [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 433-452]
  • سهل‌گیرانه الگوی ساختاری تحول روانی-اجتماعی فرزندان در ارتباط با هوش معنوی و شیوه‌های فرزندپروری مادران آن‌ها [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 47-65]

ش

  • شادکامی اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر امیدواری و شادکامی نوجوانان دختر تحت پوشش بهزیستی [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 157-174]
  • شادکامی رابطه باورها و اسنادهای رابطه‌ای با شادکامی زناشویی [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 393-410]
  • شایستگی الگوی ساختاری باورهای شایستگی و ادراک از کلاس درس با پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان: نقش رفتارها و باورهای پیشرفت [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 67-83]
  • شایستگی تحصیلی- هیجان تحصیلی- پیشرفت تحصیلی ساختار عاملی تأییدی مقیاس ارزیابی شایستگی تحصیلی در دانش‌آموزان دختر نوجوان [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 275-294]
  • شبکه‌های اجتماعی اثربخشی درمان پذیرش و تعهد بر دلبستگی ناایمن، ترس از صمیمیت و اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی در نوجوانان دارای سابقه خودکشی [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 535-555]
  • شبه خانواده اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر امیدواری و شادکامی نوجوانان دختر تحت پوشش بهزیستی [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 157-174]
  • شخصیت الگوی ساختاری رفتار قلدری بر اساس ادراک‌های محیط خانوادگی و ویژگی‌های شخصیتی در نوجوانان [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 237-253]
  • شخصیت پیش‌بینی راهبردهای مقابله با تنیدگی دانشجویان بر اساس ویژگی‌های شخصیت و هدف‌گرایی آن‌ها [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 255-273]
  • شرم الگوی ساختاری احساسات شرم و گناه بر اساس شیوه‌های فرزندپروری والدین: نقش واسطه‌ای سبک‌های دلبستگی [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 475-493]

ص

  • صمیمیت اثربخشی غنی‌سازی زندگی زناشویی بر اساس نظریه انتخاب بر کیفیت روابط زناشویی و صمیمیت زوج‌ها [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 353-372]
  • صمیمیت اثربخشی زوج درمانی رفتاری-تلفیقی بر کاهش دل‌زدگی زناشویی و ترس از صمیمیت زوج‌ها [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 373-392]
  • صمیمیت جنسی صمیمیت جنسی و اعتماد به‌عنوان تعدیل‌کننده‌های رابطه سبک دلبستگی ایمن و تعهد زناشویی [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 333-351]

ع

  • عزت نفس نقش میانجی‌گر عزت نفس در رابطه بین چشم‌انداز زمان و کیفیت زندگی [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 85-101]
  • عهدشکنی اثربخشی معنا درمانی بر کاهش افسردگی زن‌های آسیب‌دیده از عهدشکنی همسران [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 315-332]

ف

  • فرزندپروری الگوی ساختاری تحول روانی-اجتماعی فرزندان در ارتباط با هوش معنوی و شیوه‌های فرزندپروری مادران آن‌ها [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 47-65]
  • فرزندپروری اثربخشی فرزندپروری مثبت و ذهن‌آگاهی بر رابطه مادر-فرزند سالم و رابطه همشیران در خانواده‌های دارای کودک دچار کاستی توجه/فزون‌کنشی [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 7-26]
  • فرزندپروری الگوی ساختاری احساسات شرم و گناه بر اساس شیوه‌های فرزندپروری والدین: نقش واسطه‌ای سبک‌های دلبستگی [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 475-493]
  • فزون‌کنشی اثربخشی آموزش بازی درمانگری بومی‌شده بر تنیدگی مادران کودکان پیش‌دبستانی دچار کاستی توجه/فزون‌کنشی: مطالعه مقدماتی [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 27-45]

ق

  • قصه‌گویی اثربخشی آموزش هوش اخلاقی به‌شیوه قصه‌گویی بر بهبود حالت‌های خُلقی و رفتارهای یادگیری دانش‌آموزان دختر دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 175-194]
  • قلدری الگوی ساختاری رفتار قلدری بر اساس ادراک‌های محیط خانوادگی و ویژگی‌های شخصیتی در نوجوانان [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 237-253]

ک

  • کاستی توجه اثربخشی آموزش بازی درمانگری بومی‌شده بر تنیدگی مادران کودکان پیش‌دبستانی دچار کاستی توجه/فزون‌کنشی: مطالعه مقدماتی [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 27-45]
  • کیفیت روابط اثربخشی غنی‌سازی زندگی زناشویی بر اساس نظریه انتخاب بر کیفیت روابط زناشویی و صمیمیت زوج‌ها [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 353-372]
  • کیفیت زناشویی اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر سرخوردگی و کیفیت زناشویی زن‌ها [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 433-452]
  • کیفیت زندگی نقش میانجی‌گر عزت نفس در رابطه بین چشم‌انداز زمان و کیفیت زندگی [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 85-101]
  • کلاس درس الگوی ساختاری باورهای شایستگی و ادراک از کلاس درس با پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان: نقش رفتارها و باورهای پیشرفت [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 67-83]
  • کمال‌گرایی الگوی ساختاری کمال‌گرایی، بهزیستی روان‌شناختی و سازگاری زناشویی [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 411-432]
  • کهتری اعتباریابی، رواسازی و هنجارسازی شاخص مقایسه‌ای احساس کهتری [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 103-120]

گ

  • گناه الگوی ساختاری احساسات شرم و گناه بر اساس شیوه‌های فرزندپروری والدین: نقش واسطه‌ای سبک‌های دلبستگی [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 475-493]

ل

  • لگو درمانی اثربخشی لگو درمانی در بهبود مهارت‌های اجتماعی و کاهش علائم کودکان دچار اختلال اُتیسم با عملکرد بالا [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 195-214]

م

  • مادر اثربخشی فرزندپروری مثبت و ذهن‌آگاهی بر رابطه مادر-فرزند سالم و رابطه همشیران در خانواده‌های دارای کودک دچار کاستی توجه/فزون‌کنشی [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 7-26]
  • مثبت اثربخشی فرزندپروری مثبت و ذهن‌آگاهی بر رابطه مادر-فرزند سالم و رابطه همشیران در خانواده‌های دارای کودک دچار کاستی توجه/فزون‌کنشی [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 7-26]
  • مستبدانه الگوی ساختاری تحول روانی-اجتماعی فرزندان در ارتباط با هوش معنوی و شیوه‌های فرزندپروری مادران آن‌ها [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 47-65]
  • معنا درمانی اثربخشی معنا درمانی بر کاهش افسردگی زن‌های آسیب‌دیده از عهدشکنی همسران [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 315-332]
  • مقابله پیش‌بینی راهبردهای مقابله با تنیدگی دانشجویان بر اساس ویژگی‌های شخصیت و هدف‌گرایی آن‌ها [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 255-273]
  • مقتدرانه الگوی ساختاری تحول روانی-اجتماعی فرزندان در ارتباط با هوش معنوی و شیوه‌های فرزندپروری مادران آن‌ها [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 47-65]
  • مهارت‌های اجتماعی اثربخشی لگو درمانی در بهبود مهارت‌های اجتماعی و کاهش علائم کودکان دچار اختلال اُتیسم با عملکرد بالا [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 195-214]

ن

  • نافرمانی مقابله‌ای اثربخشی آموزش گروهی تحلیل ارتباط محاوره‌ای مادر-کودک بر ایمنی دلبستگی پسرهای 6 تا 10 سال دچار اختلال نافرمانی مقابله‌ای [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 557-578]
  • نظریه انتخاب اثربخشی غنی‌سازی زندگی زناشویی بر اساس نظریه انتخاب بر کیفیت روابط زناشویی و صمیمیت زوج‌ها [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 353-372]
  • نمویافتگی نقش میانجی‌‌گر دل‌بستگی به هم‌سال‌ها در رابطه بین دل‌بستگی به پدر و مادر و نمویافتگی هیجانی نوجوانان [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 215-235]
  • نوجوان الگوی ساختاری رفتار قلدری بر اساس ادراک‌های محیط خانوادگی و ویژگی‌های شخصیتی در نوجوانان [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 237-253]
  • نوجوانان نقش میانجی‌‌گر دل‌بستگی به هم‌سال‌ها در رابطه بین دل‌بستگی به پدر و مادر و نمویافتگی هیجانی نوجوانان [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 215-235]
  • نوجوانان دختر مقایسه اثربخشی درمان گروهی بین‌فردی روان‌پویشی و هیجان‌محور بر سبک دلبستگی نوجوانان دختر [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 495-514]

و

  • وظیفه‌گرایی پیش‌بینی راهبردهای مقابله با تنیدگی دانشجویان بر اساس ویژگی‌های شخصیت و هدف‌گرایی آن‌ها [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 255-273]

ه

  • هیجان نقش میانجی‌‌گر دل‌بستگی به هم‌سال‌ها در رابطه بین دل‌بستگی به پدر و مادر و نمویافتگی هیجانی نوجوانان [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 215-235]
  • هیجان مقایسه تنظیم ‌شناختی هیجان و تاب‌آوری در دانش‌آموزان معتاد به اینترنت و دانش‌آموزان عادی [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 579-596]
  • هیجان‌محور مقایسه اثربخشی درمان گروهی بین‌فردی روان‌پویشی و هیجان‌محور بر سبک دلبستگی نوجوانان دختر [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 495-514]
  • هدف‌گرایی پیش‌بینی راهبردهای مقابله با تنیدگی دانشجویان بر اساس ویژگی‌های شخصیت و هدف‌گرایی آن‌ها [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 255-273]
  • هم‌سال‌ها نقش میانجی‌‌گر دل‌بستگی به هم‌سال‌ها در رابطه بین دل‌بستگی به پدر و مادر و نمویافتگی هیجانی نوجوانان [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 215-235]
  • همشیران اثربخشی فرزندپروری مثبت و ذهن‌آگاهی بر رابطه مادر-فرزند سالم و رابطه همشیران در خانواده‌های دارای کودک دچار کاستی توجه/فزون‌کنشی [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 7-26]
  • هنجاریابی اعتباریابی، رواسازی و هنجارسازی شاخص مقایسه‌ای احساس کهتری [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 103-120]
  • هنجاریابی ویژگی‌های روان‌سنجی آزمون خطرپذیری بادکنکی در جوانان ایرانی [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 121-136]
  • هوش اخلاقی اثربخشی آموزش هوش اخلاقی به‌شیوه قصه‌گویی بر بهبود حالت‌های خُلقی و رفتارهای یادگیری دانش‌آموزان دختر دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 175-194]
  • هوش معنوی الگوی ساختاری تحول روانی-اجتماعی فرزندان در ارتباط با هوش معنوی و شیوه‌های فرزندپروری مادران آن‌ها [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 47-65]

ی

  • یادگیری اثربخشی آموزش هوش اخلاقی به‌شیوه قصه‌گویی بر بهبود حالت‌های خُلقی و رفتارهای یادگیری دانش‌آموزان دختر دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 175-194]