آزمونویژگیهای روانسنجی آزمون خطرپذیری بادکنکی در جوانان ایرانی [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 121-136]
ا
اُتیسماثربخشی لگو درمانی در بهبود مهارتهای اجتماعی و کاهش علائم کودکان دچار اختلال اُتیسم با عملکرد بالا [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 195-214]
اجتماعپذیریاثربخشی آموزش هوش اخلاقی بهشیوه قصهگویی بر بهبود حالتهای خُلقی و رفتارهای یادگیری دانشآموزان دختر دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 175-194]
ادراکالگوی ساختاری رفتار قلدری بر اساس ادراکهای محیط خانوادگی و ویژگیهای شخصیتی در نوجوانان [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 237-253]
اسنادهارابطه باورها و اسنادهای رابطهای با شادکامی زناشویی [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 393-410]
اعتیاداثربخشی درمان پذیرش و تعهد بر دلبستگی ناایمن، ترس از صمیمیت و اعتیاد به شبکههای اجتماعی در نوجوانان دارای سابقه خودکشی [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 535-555]
اعتمادصمیمیت جنسی و اعتماد بهعنوان تعدیلکنندههای رابطه سبک دلبستگی ایمن و تعهد زناشویی [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 333-351]
افسردگیاثربخشی معنا درمانی بر کاهش افسردگی زنهای آسیبدیده از عهدشکنی همسران [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 315-332]
الگوی ساختاریالگوی ساختاری احساسات شرم و گناه بر اساس شیوههای فرزندپروری والدین: نقش واسطهای سبکهای دلبستگی [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 475-493]
امیدواریاثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر امیدواری و شادکامی نوجوانان دختر تحت پوشش بهزیستی [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 157-174]
اینترنتمقایسه تنظیم شناختی هیجان و تابآوری در دانشآموزان معتاد به اینترنت و دانشآموزان عادی [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 579-596]
اهداف پیشرفتپیش بینی خودکارامدی بر اساس راهبردهای فراشناختی و اهداف پیشرفت در دانشآموزان متوسطه [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 515-533]
ب
بادکنکیویژگیهای روانسنجی آزمون خطرپذیری بادکنکی در جوانان ایرانی [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 121-136]
بازیاثربخشی آموزش بازی درمانگری بومیشده بر تنیدگی مادران کودکان پیشدبستانی دچار کاستی توجه/فزونکنشی: مطالعه مقدماتی [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 27-45]
باورهاالگوی ساختاری باورهای شایستگی و ادراک از کلاس درس با پیشرفت تحصیلی دانشآموزان: نقش رفتارها و باورهای پیشرفت [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 67-83]
باورهارابطه باورها و اسنادهای رابطهای با شادکامی زناشویی [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 393-410]
بینفردیمقایسه اثربخشی درمان گروهی بینفردی روانپویشی و هیجانمحور بر سبک دلبستگی نوجوانان دختر [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 495-514]
بومیشدهاثربخشی آموزش بازی درمانگری بومیشده بر تنیدگی مادران کودکان پیشدبستانی دچار کاستی توجه/فزونکنشی: مطالعه مقدماتی [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 27-45]
پ
پایاییویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس تجربه زمانی لذّت در دانشجویان دانشگاه [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 597-615]
پدر و مادرنقش میانجیگر دلبستگی به همسالها در رابطه بین دلبستگی به پدر و مادر و نمویافتگی هیجانی نوجوانان [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 215-235]
پذیرشاثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر امیدواری و شادکامی نوجوانان دختر تحت پوشش بهزیستی [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 157-174]
پذیرشاثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر سرخوردگی و کیفیت زناشویی زنها [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 433-452]
پذیرشاثربخشی درمان پذیرش و تعهد بر دلبستگی ناایمن، ترس از صمیمیت و اعتیاد به شبکههای اجتماعی در نوجوانان دارای سابقه خودکشی [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 535-555]
پیشرفتالگوی ساختاری باورهای شایستگی و ادراک از کلاس درس با پیشرفت تحصیلی دانشآموزان: نقش رفتارها و باورهای پیشرفت [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 67-83]
ت
تابآوریمقایسه تنظیم شناختی هیجان و تابآوری در دانشآموزان معتاد به اینترنت و دانشآموزان عادی [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 579-596]
تجربه زمانی لذّتویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس تجربه زمانی لذّت در دانشجویان دانشگاه [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 597-615]
تحصیلیالگوی ساختاری باورهای شایستگی و ادراک از کلاس درس با پیشرفت تحصیلی دانشآموزان: نقش رفتارها و باورهای پیشرفت [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 67-83]
تحلیل رفتار متقابلاثربخشی آموزش گروهی تحلیل ارتباط محاورهای مادر-کودک بر ایمنی دلبستگی پسرهای 6 تا 10 سال دچار اختلال نافرمانی مقابلهای [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 557-578]
تحول روانی-اجتماعیالگوی ساختاری تحول روانی-اجتماعی فرزندان در ارتباط با هوش معنوی و شیوههای فرزندپروری مادران آنها [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 47-65]
تعهداثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر امیدواری و شادکامی نوجوانان دختر تحت پوشش بهزیستی [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 157-174]
تعهداثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر سرخوردگی و کیفیت زناشویی زنها [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 433-452]
تعهداثربخشی درمان پذیرش و تعهد بر دلبستگی ناایمن، ترس از صمیمیت و اعتیاد به شبکههای اجتماعی در نوجوانان دارای سابقه خودکشی [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 535-555]
تعهد زناشوییصمیمیت جنسی و اعتماد بهعنوان تعدیلکنندههای رابطه سبک دلبستگی ایمن و تعهد زناشویی [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 333-351]
تنیدگیاثربخشی آموزش بازی درمانگری بومیشده بر تنیدگی مادران کودکان پیشدبستانی دچار کاستی توجه/فزونکنشی: مطالعه مقدماتی [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 27-45]
تنیدگیاثربخشی فرزندپروری مثبت و ذهنآگاهی بر رابطه مادر-فرزند سالم و رابطه همشیران در خانوادههای دارای کودک دچار کاستی توجه/فزونکنشی [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 7-26]
تنیدگیپیشبینی راهبردهای مقابله با تنیدگی دانشجویان بر اساس ویژگیهای شخصیت و هدفگرایی آنها [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 255-273]
تنظیم شناختیمقایسه تنظیم شناختی هیجان و تابآوری در دانشآموزان معتاد به اینترنت و دانشآموزان عادی [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 579-596]
ج
جوانان ایرانیویژگیهای روانسنجی آزمون خطرپذیری بادکنکی در جوانان ایرانی [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 121-136]
چ
چشماندازنقش میانجیگر عزت نفس در رابطه بین چشمانداز زمان و کیفیت زندگی [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 85-101]
خ
خانوادگیالگوی ساختاری رفتار قلدری بر اساس ادراکهای محیط خانوادگی و ویژگیهای شخصیتی در نوجوانان [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 237-253]
خودکارامدیپیش بینی خودکارامدی بر اساس راهبردهای فراشناختی و اهداف پیشرفت در دانشآموزان متوسطه [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 515-533]
خودکشیاثربخشی درمان پذیرش و تعهد بر دلبستگی ناایمن، ترس از صمیمیت و اعتیاد به شبکههای اجتماعی در نوجوانان دارای سابقه خودکشی [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 535-555]
د
دانشجویانویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس تجربه زمانی لذّت در دانشجویان دانشگاه [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 597-615]
دلبستگیالگوی ساختاری احساسات شرم و گناه بر اساس شیوههای فرزندپروری والدین: نقش واسطهای سبکهای دلبستگی [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 475-493]
دلبستگیمقایسه اثربخشی درمان گروهی بینفردی روانپویشی و هیجانمحور بر سبک دلبستگی نوجوانان دختر [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 495-514]
دلبستگیاثربخشی آموزش گروهی تحلیل ارتباط محاورهای مادر-کودک بر ایمنی دلبستگی پسرهای 6 تا 10 سال دچار اختلال نافرمانی مقابلهای [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 557-578]
دلبستگینقش میانجیگر دلبستگی به همسالها در رابطه بین دلبستگی به پدر و مادر و نمویافتگی هیجانی نوجوانان [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 215-235]
دلبستگی ایمنصمیمیت جنسی و اعتماد بهعنوان تعدیلکنندههای رابطه سبک دلبستگی ایمن و تعهد زناشویی [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 333-351]
دلبستگی ناایمناثربخشی درمان پذیرش و تعهد بر دلبستگی ناایمن، ترس از صمیمیت و اعتیاد به شبکههای اجتماعی در نوجوانان دارای سابقه خودکشی [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 535-555]
دلزدگیاثربخشی زوج درمانی رفتاری-تلفیقی بر کاهش دلزدگی زناشویی و ترس از صمیمیت زوجها [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 373-392]
ذ
ذهنآگاهیاثربخشی فرزندپروری مثبت و ذهنآگاهی بر رابطه مادر-فرزند سالم و رابطه همشیران در خانوادههای دارای کودک دچار کاستی توجه/فزونکنشی [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 7-26]
ر
رابطهایرابطه باورها و اسنادهای رابطهای با شادکامی زناشویی [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 393-410]
راهبردهاپیشبینی راهبردهای مقابله با تنیدگی دانشجویان بر اساس ویژگیهای شخصیت و هدفگرایی آنها [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 255-273]
راهبردهای فراشناختیپیش بینی خودکارامدی بر اساس راهبردهای فراشناختی و اهداف پیشرفت در دانشآموزان متوسطه [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 515-533]
رفتاری-تلفیقیاثربخشی زوج درمانی رفتاری-تلفیقی بر کاهش دلزدگی زناشویی و ترس از صمیمیت زوجها [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 373-392]
رفتارهای کلیشهایاثربخشی لگو درمانی در بهبود مهارتهای اجتماعی و کاهش علائم کودکان دچار اختلال اُتیسم با عملکرد بالا [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 195-214]
روانپویشیمقایسه اثربخشی درمان گروهی بینفردی روانپویشی و هیجانمحور بر سبک دلبستگی نوجوانان دختر [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 495-514]
روانسنجیویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس تجربه زمانی لذّت در دانشجویان دانشگاه [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 597-615]
سرخوردگیاثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر سرخوردگی و کیفیت زناشویی زنها [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 433-452]
سهلگیرانهالگوی ساختاری تحول روانی-اجتماعی فرزندان در ارتباط با هوش معنوی و شیوههای فرزندپروری مادران آنها [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 47-65]
ش
شادکامیاثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر امیدواری و شادکامی نوجوانان دختر تحت پوشش بهزیستی [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 157-174]
شادکامیرابطه باورها و اسنادهای رابطهای با شادکامی زناشویی [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 393-410]
شایستگیالگوی ساختاری باورهای شایستگی و ادراک از کلاس درس با پیشرفت تحصیلی دانشآموزان: نقش رفتارها و باورهای پیشرفت [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 67-83]
شبکههای اجتماعیاثربخشی درمان پذیرش و تعهد بر دلبستگی ناایمن، ترس از صمیمیت و اعتیاد به شبکههای اجتماعی در نوجوانان دارای سابقه خودکشی [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 535-555]
شبه خانوادهاثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر امیدواری و شادکامی نوجوانان دختر تحت پوشش بهزیستی [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 157-174]
شخصیتالگوی ساختاری رفتار قلدری بر اساس ادراکهای محیط خانوادگی و ویژگیهای شخصیتی در نوجوانان [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 237-253]
شخصیتپیشبینی راهبردهای مقابله با تنیدگی دانشجویان بر اساس ویژگیهای شخصیت و هدفگرایی آنها [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 255-273]
شرمالگوی ساختاری احساسات شرم و گناه بر اساس شیوههای فرزندپروری والدین: نقش واسطهای سبکهای دلبستگی [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 475-493]
ص
صمیمیتاثربخشی غنیسازی زندگی زناشویی بر اساس نظریه انتخاب بر کیفیت روابط زناشویی و صمیمیت زوجها [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 353-372]
صمیمیتاثربخشی زوج درمانی رفتاری-تلفیقی بر کاهش دلزدگی زناشویی و ترس از صمیمیت زوجها [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 373-392]
صمیمیت جنسیصمیمیت جنسی و اعتماد بهعنوان تعدیلکنندههای رابطه سبک دلبستگی ایمن و تعهد زناشویی [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 333-351]
ع
عزت نفسنقش میانجیگر عزت نفس در رابطه بین چشمانداز زمان و کیفیت زندگی [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 85-101]
عهدشکنیاثربخشی معنا درمانی بر کاهش افسردگی زنهای آسیبدیده از عهدشکنی همسران [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 315-332]
ف
فرزندپروریالگوی ساختاری تحول روانی-اجتماعی فرزندان در ارتباط با هوش معنوی و شیوههای فرزندپروری مادران آنها [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 47-65]
فرزندپروریاثربخشی فرزندپروری مثبت و ذهنآگاهی بر رابطه مادر-فرزند سالم و رابطه همشیران در خانوادههای دارای کودک دچار کاستی توجه/فزونکنشی [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 7-26]
فرزندپروریالگوی ساختاری احساسات شرم و گناه بر اساس شیوههای فرزندپروری والدین: نقش واسطهای سبکهای دلبستگی [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 475-493]
فزونکنشیاثربخشی آموزش بازی درمانگری بومیشده بر تنیدگی مادران کودکان پیشدبستانی دچار کاستی توجه/فزونکنشی: مطالعه مقدماتی [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 27-45]
ق
قصهگوییاثربخشی آموزش هوش اخلاقی بهشیوه قصهگویی بر بهبود حالتهای خُلقی و رفتارهای یادگیری دانشآموزان دختر دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 175-194]
قلدریالگوی ساختاری رفتار قلدری بر اساس ادراکهای محیط خانوادگی و ویژگیهای شخصیتی در نوجوانان [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 237-253]
ک
کاستی توجهاثربخشی آموزش بازی درمانگری بومیشده بر تنیدگی مادران کودکان پیشدبستانی دچار کاستی توجه/فزونکنشی: مطالعه مقدماتی [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 27-45]
کیفیت روابطاثربخشی غنیسازی زندگی زناشویی بر اساس نظریه انتخاب بر کیفیت روابط زناشویی و صمیمیت زوجها [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 353-372]
کیفیت زناشوییاثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر سرخوردگی و کیفیت زناشویی زنها [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 433-452]
کیفیت زندگینقش میانجیگر عزت نفس در رابطه بین چشمانداز زمان و کیفیت زندگی [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 85-101]
کلاس درسالگوی ساختاری باورهای شایستگی و ادراک از کلاس درس با پیشرفت تحصیلی دانشآموزان: نقش رفتارها و باورهای پیشرفت [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 67-83]
گناهالگوی ساختاری احساسات شرم و گناه بر اساس شیوههای فرزندپروری والدین: نقش واسطهای سبکهای دلبستگی [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 475-493]
ل
لگو درمانیاثربخشی لگو درمانی در بهبود مهارتهای اجتماعی و کاهش علائم کودکان دچار اختلال اُتیسم با عملکرد بالا [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 195-214]
م
مادراثربخشی فرزندپروری مثبت و ذهنآگاهی بر رابطه مادر-فرزند سالم و رابطه همشیران در خانوادههای دارای کودک دچار کاستی توجه/فزونکنشی [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 7-26]
مثبتاثربخشی فرزندپروری مثبت و ذهنآگاهی بر رابطه مادر-فرزند سالم و رابطه همشیران در خانوادههای دارای کودک دچار کاستی توجه/فزونکنشی [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 7-26]
مستبدانهالگوی ساختاری تحول روانی-اجتماعی فرزندان در ارتباط با هوش معنوی و شیوههای فرزندپروری مادران آنها [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 47-65]
معنا درمانیاثربخشی معنا درمانی بر کاهش افسردگی زنهای آسیبدیده از عهدشکنی همسران [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 315-332]
مقابلهپیشبینی راهبردهای مقابله با تنیدگی دانشجویان بر اساس ویژگیهای شخصیت و هدفگرایی آنها [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 255-273]
مقتدرانهالگوی ساختاری تحول روانی-اجتماعی فرزندان در ارتباط با هوش معنوی و شیوههای فرزندپروری مادران آنها [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 47-65]
مهارتهای اجتماعیاثربخشی لگو درمانی در بهبود مهارتهای اجتماعی و کاهش علائم کودکان دچار اختلال اُتیسم با عملکرد بالا [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 195-214]
ن
نافرمانی مقابلهایاثربخشی آموزش گروهی تحلیل ارتباط محاورهای مادر-کودک بر ایمنی دلبستگی پسرهای 6 تا 10 سال دچار اختلال نافرمانی مقابلهای [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 557-578]
نظریه انتخاباثربخشی غنیسازی زندگی زناشویی بر اساس نظریه انتخاب بر کیفیت روابط زناشویی و صمیمیت زوجها [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 353-372]
نمویافتگینقش میانجیگر دلبستگی به همسالها در رابطه بین دلبستگی به پدر و مادر و نمویافتگی هیجانی نوجوانان [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 215-235]
نوجوانالگوی ساختاری رفتار قلدری بر اساس ادراکهای محیط خانوادگی و ویژگیهای شخصیتی در نوجوانان [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 237-253]
نوجواناننقش میانجیگر دلبستگی به همسالها در رابطه بین دلبستگی به پدر و مادر و نمویافتگی هیجانی نوجوانان [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 215-235]
نوجوانان دخترمقایسه اثربخشی درمان گروهی بینفردی روانپویشی و هیجانمحور بر سبک دلبستگی نوجوانان دختر [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 495-514]
و
وظیفهگراییپیشبینی راهبردهای مقابله با تنیدگی دانشجویان بر اساس ویژگیهای شخصیت و هدفگرایی آنها [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 255-273]
ه
هیجاننقش میانجیگر دلبستگی به همسالها در رابطه بین دلبستگی به پدر و مادر و نمویافتگی هیجانی نوجوانان [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 215-235]
هیجانمقایسه تنظیم شناختی هیجان و تابآوری در دانشآموزان معتاد به اینترنت و دانشآموزان عادی [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 579-596]
هیجانمحورمقایسه اثربخشی درمان گروهی بینفردی روانپویشی و هیجانمحور بر سبک دلبستگی نوجوانان دختر [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 495-514]
هدفگراییپیشبینی راهبردهای مقابله با تنیدگی دانشجویان بر اساس ویژگیهای شخصیت و هدفگرایی آنها [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 255-273]
همسالهانقش میانجیگر دلبستگی به همسالها در رابطه بین دلبستگی به پدر و مادر و نمویافتگی هیجانی نوجوانان [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 215-235]
همشیراناثربخشی فرزندپروری مثبت و ذهنآگاهی بر رابطه مادر-فرزند سالم و رابطه همشیران در خانوادههای دارای کودک دچار کاستی توجه/فزونکنشی [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 7-26]