Toggle navigation
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
اهداف و چشم انداز
اعضای هیات تحریریه
بیانیه شفافیت
اصول اخلاقی انتشار مقاله
فرایند پذیرش مقالات
بانک ها و نمایه نامه ها
هزینه انتشار
مرور
شماره جاری
بر اساس شمارههای نشریه
بر اساس نویسندگان
بر اساس موضوعات
نمایه نویسندگان
نمایه کلیدواژه ها
سیاستهای مجله
سیاست دسترسی آزاد
سیاست سرقت ادبی
سیاست خودآرشیوی
سیاست حق مولف
مجوز دسترسی
راهنمای نویسندگان
راهنمای نویسندگان
فرمها
ارسال مقاله
تماس با ما
ورود به سامانه
ورود به سامانه
ثبت نام
English
کلیدواژهها =
%D8%B2%D8%A8%D8%A7%D9%86 %D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%AE%D8%AA%DB%8C
تعداد مقالات:
1
اثر مداخله های نوروسایکولوزی در کارآمدی خواندن و نوشتن دانش آموزان مبتلا به نارسا خوانی تحولی نوع زبان شناختی
دوره 3، شماره 3، دی 1388
مشاهده مقاله
اصل مقاله
197.03 K
مقالات آماده انتشار
شماره جاری
شمارههای پیشین نشریه
دوره 18 (1403)
دوره 17 (1402)
دوره 16 (1401)
دوره 15 (1400)
دوره 14 (1399)
دوره 13 (1398)
دوره 12 (1397)
دوره 11 (1396)
دوره 10 (1395)
دوره 9 (1394)
دوره 8 (1393)
دوره 7 (1392)
دوره 6 (1391)
دوره 5 (1390)
دوره 4 (1389)
دوره 3 (1387)
دوره 2 (1386)
دوره 1 (1385)