نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آزمون‌های کارکردهای اجرایی بررسی روایی مجموعه آزمون‌های کارکردهای اجرایی در نمونه‌ای از کودکان ایرانی [دوره 15، شماره 4، 1400]
  • آموزش بخشایشگری اثربخشی آموزش بخشایشگری بر افزایش بهزیستی تحصیلی در دانش‌آموزان قربانیِ قلدری [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 591-565]

ا

  • احساس گناه اثربخشی رفتاردرمانی دیالکتیکی برخط بر دشواری تنظیم هیجان، احساس گناه و نشانگان تجزیه‌ای در افراد افسرده [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 206-179]
  • اختلال سلوک مقایسه ویژگی شخصیتی و سبک دلبستگی و رفتار پرخطردرنوجوانان عادی و دارای اختلال سلوک [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 178-157]
  • اختلال طیف اُتیسم نقش میزان استفاده از وسایل دیجیتال در پیش‌بینی مشکلات خواب و تغذیهِ خردسالان با علائم اختلال طیف اُتیسم زیر سه سال [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 94-73]
  • ادراک از رابطه معلم- دانش‌آموز اثر ادراک از روابط والدینی، رابطۀ معلم- دانش‌آموز و بهترین اهداف شخصی بر سرزندگی تحصیلی [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 205-179]
  • ادراک از روابط والدینی اثر ادراک از روابط والدینی، رابطۀ معلم- دانش‌آموز و بهترین اهداف شخصی بر سرزندگی تحصیلی [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 205-179]
  • ادراک درد اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تحمل پریشانی، ادراک درد و اینترلوکین 12 در بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 72-49]
  • ایده‌پردازی خودکشی نقش واسطه‌ای نیازهای بین‌فردی، تعارض‌ والد – نوجوان در رابطه بین سبک‌های والدگری، نیازهای‌ ‌بنیادین با جرح‌ خویشتن ‌غیرخودکشی‌گرا، ایده‌پردازی‌ خودکشی [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 564-537]
  • ارتباط ایمن بررسی اثربخشی درمان صمیمیت از درون به برون (IFIO) در بهبود ارتباط ایمن زوجین [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 317-297]
  • استفاده از وسایل دیجیتال نقش میزان استفاده از وسایل دیجیتال در پیش‌بینی مشکلات خواب و تغذیهِ خردسالان با علائم اختلال طیف اُتیسم زیر سه سال [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 94-73]
  • استفادۀ آسیب‌زا از اینترنت الگوی ساختاری استفادۀ آسیب‌زای مادران از اینترنت و مشکلات رفتاری کودکان با میانجی‌گری تعامل مادر- کودک [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 139-117]
  • اشتیاق تحصیلی اثربخشی برنامه آموزشی مبتنی بر اشتیاق تحصیلی بر رفتارهای خودشکن تحصیلی دانش آموزان دوره دوم متوسطه ایوان [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 23-9]
  • اضطراب اجتماعی پیش‌بینی رابطۀ چندگانۀ کانون توجه، پردازش پس رویدادی و سوگیری تعبیر(مربوط به خود) با اضطراب اجتماعی دانشجویان شهر اصفهان [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 47-25]
  • افسردگی اثربخشی تلفیق دستگاه تحریک الکتریکی جمجمه با درمان شناختی رفتاری و دارودرمانی بر نشخوار فکری و نشانگان افسردگی در زنان [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 107-81]
  • افسردگی اثربخشی رفتاردرمانی دیالکتیکی برخط بر دشواری تنظیم هیجان، احساس گناه و نشانگان تجزیه‌ای در افراد افسرده [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 206-179]
  • الگوهای ارتباطی نقش الگوهای ارتباطی و سبک های هویت در پیش بینی رضایت زناشویی: یک مطالعه تشخیصی [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 168-141]
  • ام اس اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تحمل پریشانی، ادراک درد و اینترلوکین 12 در بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 72-49]
  • امنیت خود بودن بررسی اثربخشی درمان صمیمیت از درون به برون (IFIO) در بهبود ارتباط ایمن زوجین [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 317-297]
  • امنیت هیجانی بررسی اثربخشی درمان صمیمیت از درون به برون (IFIO) در بهبود ارتباط ایمن زوجین [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 317-297]
  • اینترلوکین 12 اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تحمل پریشانی، ادراک درد و اینترلوکین 12 در بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 72-49]
  • انرژی رابطه ای مقایسة اثربخشی برنامة غنی‌سازی رابطه، مداخلة CREW و روش ترکیبی بر انرژی رابطه‌ای کارکنان [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 447-423]
  • انطباق‌پذیری مقایسۀ تأثیر آموزش رویکرد شخصیت شغلی و مشاوره ساخت مسیر شغلی بر انطباق‌پذیری مسیر شغلی کودکان از دیدگاه طراحی زندگی [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 155-131]

ب

  • بازداری اجتماعی نقش تعدیل‌کننده شخصیت نوع D در رابطه بین نشانگرهای زیستی و شدت تنگی عروق کرونری [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 432-319]
  • برنامه آموزشی اثربخشی برنامه آموزشی مبتنی بر اشتیاق تحصیلی بر رفتارهای خودشکن تحصیلی دانش آموزان دوره دوم متوسطه ایوان [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 23-9]
  • برنامه غنی‌سازی رابطه مقایسة اثربخشی برنامة غنی‌سازی رابطه، مداخلة CREW و روش ترکیبی بر انرژی رابطه‌ای کارکنان [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 447-423]
  • بستری در منزل پدیدارشناسی تجربة بیماری کووید-19 به‌منظور تعیین مؤلفه‌های مقابله‌ای روان‌شناختی اساسی در آن، یک پژوهش کیفی [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 129-109]
  • بیماری کووید 19 پدیدارشناسی تجربة بیماری کووید-19 به‌منظور تعیین مؤلفه‌های مقابله‌ای روان‌شناختی اساسی در آن، یک پژوهش کیفی [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 129-109]
  • بهترین اهداف شخصی اثر ادراک از روابط والدینی، رابطۀ معلم- دانش‌آموز و بهترین اهداف شخصی بر سرزندگی تحصیلی [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 205-179]
  • بهزیستی تحصیلی اثربخشی آموزش بخشایشگری بر افزایش بهزیستی تحصیلی در دانش‌آموزان قربانیِ قلدری [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 591-565]
  • بهزیستی سازمانی رابطة توانمندی‌های منش، تناسب شغلی و مشغولیت شغلی با بهزیستی سازمانی در سازمان تأمین اجتماعی [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 476-449]

پ

  • پایایی ساخت، رواسازی و تعیین پایایی پرسشنامۀ اختلال لجبازی و نافرمانی و سلوک کودکان پسر مقطع ابتدایی شهر تبریز بر اساس DSM-5* [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 248-227]
  • پایایی هنجاریابی شاخص رضایت از زندگی سالمندان (ALSI) [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 495-477]
  • پدیدارشناسی تحلیل پدیدارشناختی تجربة زیسته زنان دربارة خشونت خانگی در دوران قرنطینه کوید 19 [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 402-381]
  • پدیدارشناسی پدیدارشناسی تجربة بیماری کووید-19 به‌منظور تعیین مؤلفه‌های مقابله‌ای روان‌شناختی اساسی در آن، یک پژوهش کیفی [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 129-109]
  • پذیرش خویشتن پیش‌بینی کیفیت رابطه زناشویی بر اساس ویژگی‌های شخصیتی، نیازهای گلاسر و پذیرش خویشتن [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 232-207]
  • پردازش پس رویدادی پیش‌بینی رابطۀ چندگانۀ کانون توجه، پردازش پس رویدادی و سوگیری تعبیر(مربوط به خود) با اضطراب اجتماعی دانشجویان شهر اصفهان [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 47-25]
  • پرستاران نقش خوش‌بینی بر سلامت روان و رشد پس از آسیب پرستاران بخش کرونایی با میانجی‌گری تاب‌آوری و تنظیم شناختی هیجان [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 50-33]

ت

  • تاب‌آوری نقش خوش‌بینی بر سلامت روان و رشد پس از آسیب پرستاران بخش کرونایی با میانجی‌گری تاب‌آوری و تنظیم شناختی هیجان [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 50-33]
  • تحریک الکتریکی اثربخشی تلفیق دستگاه تحریک الکتریکی جمجمه با درمان شناختی رفتاری و دارودرمانی بر نشخوار فکری و نشانگان افسردگی در زنان [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 107-81]
  • تحلیل عاملی ساخت، رواسازی و تعیین پایایی پرسشنامۀ اختلال لجبازی و نافرمانی و سلوک کودکان پسر مقطع ابتدایی شهر تبریز بر اساس DSM-5* [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 248-227]
  • تحلیل عامل اکتشافی و تأییی ویژگی‌های روانسنجی مقیاس استرس آسیب‌زا کوید-19 (CTSS) در جامعة ایرانی [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 295-273]
  • تحمل پریشانی اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تحمل پریشانی، ادراک درد و اینترلوکین 12 در بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 72-49]
  • تحمل پریشانی الگوی ساختاری درد ادراک شده بر اساس سیستم های مغزی/رفتاری و حمایت اجتماعی با میانجیگری تحمل پریشانی [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 31-11]
  • تحول بررسی روایی مجموعه آزمون‌های کارکردهای اجرایی در نمونه‌ای از کودکان ایرانی [دوره 15، شماره 4، 1400]
  • تعامل مادر-کودک الگوی ساختاری استفادۀ آسیب‌زای مادران از اینترنت و مشکلات رفتاری کودکان با میانجی‌گری تعامل مادر- کودک [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 139-117]
  • تفکر خلاق نقش میانجی‌گر کفایت اجتماعی در رابطة بین تفکر خلاق و هوش هیجانی با جهت‌گیری مذهبی [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 79-51]
  • تناسب شغلی رابطة توانمندی‌های منش، تناسب شغلی و مشغولیت شغلی با بهزیستی سازمانی در سازمان تأمین اجتماعی [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 476-449]
  • تنظیم شناختی هیجان نقش خوش‌بینی بر سلامت روان و رشد پس از آسیب پرستاران بخش کرونایی با میانجی‌گری تاب‌آوری و تنظیم شناختی هیجان [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 50-33]
  • تنظیم هیجان اثربخشی رفتاردرمانی دیالکتیکی برخط بر دشواری تنظیم هیجان، احساس گناه و نشانگان تجزیه‌ای در افراد افسرده [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 206-179]
  • تنگی عروق کرونری نقش تعدیل‌کننده شخصیت نوع D در رابطه بین نشانگرهای زیستی و شدت تنگی عروق کرونری [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 432-319]
  • توانمندی های منشی توانمندی های منشی نوجوانان ایرانی [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 380-355]
  • توانمندی‌های منش رابطة توانمندی‌های منش، تناسب شغلی و مشغولیت شغلی با بهزیستی سازمانی در سازمان تأمین اجتماعی [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 476-449]

ج

  • جرح خویشتن غیرخودکشی‌گرا نقش واسطه‌ای نیازهای بین‌فردی، تعارض‌ والد – نوجوان در رابطه بین سبک‌های والدگری، نیازهای‌ ‌بنیادین با جرح‌ خویشتن ‌غیرخودکشی‌گرا، ایده‌پردازی‌ خودکشی [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 564-537]
  • جهت‌گیری مذهبی نقش میانجی‌گر کفایت اجتماعی در رابطة بین تفکر خلاق و هوش هیجانی با جهت‌گیری مذهبی [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 79-51]
  • جهت‌گیری‌های انگیزشی تحلیل پدیدارشناختی تجربة زیسته زنان دربارة خشونت خانگی در دوران قرنطینه کوید 19 [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 402-381]

ح

  • حمایت اجتماعی الگوی ساختاری درد ادراک شده بر اساس سیستم های مغزی/رفتاری و حمایت اجتماعی با میانجیگری تحمل پریشانی [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 31-11]

خ

  • خشونت خانگی تحلیل پدیدارشناختی تجربة زیسته زنان دربارة خشونت خانگی در دوران قرنطینه کوید 19 [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 402-381]
  • خود خودپنداره و تنظیم فاصلة بینافردی در روابط نزدیک: مطالعه‌ای با آزمون فاصلة بینافردی مطبوع [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 225-207]
  • خودپنداره خودپنداره و تنظیم فاصلة بینافردی در روابط نزدیک: مطالعه‌ای با آزمون فاصلة بینافردی مطبوع [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 225-207]
  • خودکنترلی هیجانی اثربخشی آموزش خودکنترلی هیجانی بر مدیریت تعارضات بین فردی و راهبردهای مسئله‌گشایی در میان زنان دارای مشکلات زناشویی [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 271-249]
  • خوش‌بینی نقش خوش‌بینی بر سلامت روان و رشد پس از آسیب پرستاران بخش کرونایی با میانجی‌گری تاب‌آوری و تنظیم شناختی هیجان [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 50-33]

د

  • دارو اثربخشی تلفیق دستگاه تحریک الکتریکی جمجمه با درمان شناختی رفتاری و دارودرمانی بر نشخوار فکری و نشانگان افسردگی در زنان [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 107-81]
  • دانش‌آموزان دورة متوسطة شهر تهران و مدل ساختاری نقش واسطه‌ای نیازهای بین‌فردی، تعارض‌ والد – نوجوان در رابطه بین سبک‌های والدگری، نیازهای‌ ‌بنیادین با جرح‌ خویشتن ‌غیرخودکشی‌گرا، ایده‌پردازی‌ خودکشی [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 564-537]
  • دانشجویان پیش‌بینی رابطۀ چندگانۀ کانون توجه، پردازش پس رویدادی و سوگیری تعبیر(مربوط به خود) با اضطراب اجتماعی دانشجویان شهر اصفهان [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 47-25]
  • درد الگوی ساختاری درد ادراک شده بر اساس سیستم های مغزی/رفتاری و حمایت اجتماعی با میانجیگری تحمل پریشانی [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 31-11]
  • درمان شناختی- رفتاری اثربخشی تلفیق دستگاه تحریک الکتریکی جمجمه با درمان شناختی رفتاری و دارودرمانی بر نشخوار فکری و نشانگان افسردگی در زنان [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 107-81]
  • درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تحمل پریشانی، ادراک درد و اینترلوکین 12 در بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 72-49]
  • دیگری مهم خودپنداره و تنظیم فاصلة بینافردی در روابط نزدیک: مطالعه‌ای با آزمون فاصلة بینافردی مطبوع [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 225-207]

ر

  • راهبردهای مسئله‌گشایی اثربخشی آموزش خودکنترلی هیجانی بر مدیریت تعارضات بین فردی و راهبردهای مسئله‌گشایی در میان زنان دارای مشکلات زناشویی [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 271-249]
  • رشد پس از آسیب نقش خوش‌بینی بر سلامت روان و رشد پس از آسیب پرستاران بخش کرونایی با میانجی‌گری تاب‌آوری و تنظیم شناختی هیجان [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 50-33]
  • رضایت از زندگی رضایت از زندگی و رضایت زناشویی برخاسته از تجارب زیستۀ زنان شاغل و خانه دار: یک مطالعۀ پدیدارشناسی [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 115-95]
  • رضایت از زندگی هنجاریابی شاخص رضایت از زندگی سالمندان (ALSI) [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 495-477]
  • رضایت زناشویی نقش الگوهای ارتباطی و سبک های هویت در پیش بینی رضایت زناشویی: یک مطالعه تشخیصی [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 168-141]
  • رضایت زناشویی رضایت از زندگی و رضایت زناشویی برخاسته از تجارب زیستۀ زنان شاغل و خانه دار: یک مطالعۀ پدیدارشناسی [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 115-95]
  • رفتار پرخطر مقایسه ویژگی شخصیتی و سبک دلبستگی و رفتار پرخطردرنوجوانان عادی و دارای اختلال سلوک [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 178-157]
  • رفتاردرمانی دیالکتیکی اثربخشی رفتاردرمانی دیالکتیکی برخط بر دشواری تنظیم هیجان، احساس گناه و نشانگان تجزیه‌ای در افراد افسرده [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 206-179]
  • رفتارهای خودشکن تحصیلی اثربخشی برنامه آموزشی مبتنی بر اشتیاق تحصیلی بر رفتارهای خودشکن تحصیلی دانش آموزان دوره دوم متوسطه ایوان [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 23-9]
  • روایی هنجاریابی شاخص رضایت از زندگی سالمندان (ALSI) [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 495-477]
  • روایی بررسی روایی مجموعه آزمون‌های کارکردهای اجرایی در نمونه‌ای از کودکان ایرانی [دوره 15، شماره 4، 1400]
  • روابط نزدیک خودپنداره و تنظیم فاصلة بینافردی در روابط نزدیک: مطالعه‌ای با آزمون فاصلة بینافردی مطبوع [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 225-207]
  • روان‌شناسی مثبت رابطة توانمندی‌های منش، تناسب شغلی و مشغولیت شغلی با بهزیستی سازمانی در سازمان تأمین اجتماعی [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 476-449]
  • روان شناسی مثبت نگر توانمندی های منشی نوجوانان ایرانی [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 380-355]
  • روش ترکیبی مقایسة اثربخشی برنامة غنی‌سازی رابطه، مداخلة CREW و روش ترکیبی بر انرژی رابطه‌ای کارکنان [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 447-423]

ز

  • زنان اثربخشی آموزش خودکنترلی هیجانی بر مدیریت تعارضات بین فردی و راهبردهای مسئله‌گشایی در میان زنان دارای مشکلات زناشویی [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 271-249]
  • زنان خانه دار رضایت از زندگی و رضایت زناشویی برخاسته از تجارب زیستۀ زنان شاغل و خانه دار: یک مطالعۀ پدیدارشناسی [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 115-95]
  • زنان شاغل رضایت از زندگی و رضایت زناشویی برخاسته از تجارب زیستۀ زنان شاغل و خانه دار: یک مطالعۀ پدیدارشناسی [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 115-95]

س

  • ساخت مسیر شغلی مقایسۀ تأثیر آموزش رویکرد شخصیت شغلی و مشاوره ساخت مسیر شغلی بر انطباق‌پذیری مسیر شغلی کودکان از دیدگاه طراحی زندگی [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 155-131]
  • سالمندان تأثیر موسیقی درمانی بر عزت نفس ومعنای زندگی درسالمندان [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 497-510]
  • سالمندان و هنجاریابی هنجاریابی شاخص رضایت از زندگی سالمندان (ALSI) [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 495-477]
  • سبک‌دلبستگی مقایسه ویژگی شخصیتی و سبک دلبستگی و رفتار پرخطردرنوجوانان عادی و دارای اختلال سلوک [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 178-157]
  • سبک‌های مدیریت تعارض اثربخشی آموزش خودکنترلی هیجانی بر مدیریت تعارضات بین فردی و راهبردهای مسئله‌گشایی در میان زنان دارای مشکلات زناشویی [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 271-249]
  • سبک‌های هویت نقش الگوهای ارتباطی و سبک های هویت در پیش بینی رضایت زناشویی: یک مطالعه تشخیصی [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 168-141]
  • سرزندگی تحصیلی اثر ادراک از روابط والدینی، رابطۀ معلم- دانش‌آموز و بهترین اهداف شخصی بر سرزندگی تحصیلی [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 205-179]
  • سرمایة روان‌شناختی مقایسة اثربخشی طرح‌واره‌درمانی و واقعیت‌درمانی بر سرمایة روان‌شناختی مربیان پیش‌دبستانی [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 536-511]
  • سیستم‌های مغزی/ رفتاری الگوی ساختاری درد ادراک شده بر اساس سیستم های مغزی/رفتاری و حمایت اجتماعی با میانجیگری تحمل پریشانی [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 31-11]
  • سلامت روان مثبت نقش خوش‌بینی بر سلامت روان و رشد پس از آسیب پرستاران بخش کرونایی با میانجی‌گری تاب‌آوری و تنظیم شناختی هیجان [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 50-33]
  • سلوک ساخت، رواسازی و تعیین پایایی پرسشنامۀ اختلال لجبازی و نافرمانی و سلوک کودکان پسر مقطع ابتدایی شهر تبریز بر اساس DSM-5* [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 248-227]
  • سوگیری تعبیر پیش‌بینی رابطۀ چندگانۀ کانون توجه، پردازش پس رویدادی و سوگیری تعبیر(مربوط به خود) با اضطراب اجتماعی دانشجویان شهر اصفهان [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 47-25]

ش

  • شاخص زیستی نقش تعدیل‌کننده شخصیت نوع D در رابطه بین نشانگرهای زیستی و شدت تنگی عروق کرونری [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 432-319]
  • شخصیت شغلی مقایسۀ تأثیر آموزش رویکرد شخصیت شغلی و مشاوره ساخت مسیر شغلی بر انطباق‌پذیری مسیر شغلی کودکان از دیدگاه طراحی زندگی [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 155-131]
  • شخصیت نوع D نقش تعدیل‌کننده شخصیت نوع D در رابطه بین نشانگرهای زیستی و شدت تنگی عروق کرونری [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 432-319]
  • شکوفایی رابطة توانمندی‌های منش، تناسب شغلی و مشغولیت شغلی با بهزیستی سازمانی در سازمان تأمین اجتماعی [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 476-449]

ص

  • صمیمیت از درون به برون (IFIO) بررسی اثربخشی درمان صمیمیت از درون به برون (IFIO) در بهبود ارتباط ایمن زوجین [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 317-297]

ط

  • طراحی زندگی مقایسۀ تأثیر آموزش رویکرد شخصیت شغلی و مشاوره ساخت مسیر شغلی بر انطباق‌پذیری مسیر شغلی کودکان از دیدگاه طراحی زندگی [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 155-131]
  • طرح‌واره‌درمانی مقایسة اثربخشی طرح‌واره‌درمانی و واقعیت‌درمانی بر سرمایة روان‌شناختی مربیان پیش‌دبستانی [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 536-511]

ع

  • عاطفه منفی نقش تعدیل‌کننده شخصیت نوع D در رابطه بین نشانگرهای زیستی و شدت تنگی عروق کرونری [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 432-319]
  • عزت نفس تأثیر موسیقی درمانی بر عزت نفس ومعنای زندگی درسالمندان [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 497-510]

ف

  • فاصلة بینافردی خودپنداره و تنظیم فاصلة بینافردی در روابط نزدیک: مطالعه‌ای با آزمون فاصلة بینافردی مطبوع [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 225-207]

ق

  • قربانی اثربخشی آموزش بخشایشگری بر افزایش بهزیستی تحصیلی در دانش‌آموزان قربانیِ قلدری [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 591-565]
  • قلدری اثربخشی آموزش بخشایشگری بر افزایش بهزیستی تحصیلی در دانش‌آموزان قربانیِ قلدری [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 591-565]

ک

  • کانون توجه پیش‌بینی رابطۀ چندگانۀ کانون توجه، پردازش پس رویدادی و سوگیری تعبیر(مربوط به خود) با اضطراب اجتماعی دانشجویان شهر اصفهان [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 47-25]
  • کرونا ویژگی‌های روانسنجی مقیاس استرس آسیب‌زا کوید-19 (CTSS) در جامعة ایرانی [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 295-273]
  • کفایت اجتماعی نقش میانجی‌گر کفایت اجتماعی در رابطة بین تفکر خلاق و هوش هیجانی با جهت‌گیری مذهبی [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 79-51]
  • کیفیت رابطه زناشویی پیش‌بینی کیفیت رابطه زناشویی بر اساس ویژگی‌های شخصیتی، نیازهای گلاسر و پذیرش خویشتن [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 232-207]
  • کودکان بررسی روایی مجموعه آزمون‌های کارکردهای اجرایی در نمونه‌ای از کودکان ایرانی [دوره 15، شماره 4، 1400]
  • کووید 19 تحلیل پدیدارشناختی تجربة زیسته زنان دربارة خشونت خانگی در دوران قرنطینه کوید 19 [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 402-381]
  • کووید-19 نقش خوش‌بینی بر سلامت روان و رشد پس از آسیب پرستاران بخش کرونایی با میانجی‌گری تاب‌آوری و تنظیم شناختی هیجان [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 50-33]

ل

  • لجبازی و نافرمانی ساخت، رواسازی و تعیین پایایی پرسشنامۀ اختلال لجبازی و نافرمانی و سلوک کودکان پسر مقطع ابتدایی شهر تبریز بر اساس DSM-5* [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 248-227]

م

  • مداخله CREW مقایسة اثربخشی برنامة غنی‌سازی رابطه، مداخلة CREW و روش ترکیبی بر انرژی رابطه‌ای کارکنان [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 447-423]
  • مدل‌سازی معادلات ساختاری الگوی ساختاری استفادۀ آسیب‌زای مادران از اینترنت و مشکلات رفتاری کودکان با میانجی‌گری تعامل مادر- کودک [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 139-117]
  • مربیان پیش‌دبستانی مقایسة اثربخشی طرح‌واره‌درمانی و واقعیت‌درمانی بر سرمایة روان‌شناختی مربیان پیش‌دبستانی [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 536-511]
  • مشغولیت شغلی رابطة توانمندی‌های منش، تناسب شغلی و مشغولیت شغلی با بهزیستی سازمانی در سازمان تأمین اجتماعی [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 476-449]
  • مشکلات تغذیه نقش میزان استفاده از وسایل دیجیتال در پیش‌بینی مشکلات خواب و تغذیهِ خردسالان با علائم اختلال طیف اُتیسم زیر سه سال [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 94-73]
  • مشکلات خواب نقش میزان استفاده از وسایل دیجیتال در پیش‌بینی مشکلات خواب و تغذیهِ خردسالان با علائم اختلال طیف اُتیسم زیر سه سال [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 94-73]
  • مشکلات رفتاری کودک الگوی ساختاری استفادۀ آسیب‌زای مادران از اینترنت و مشکلات رفتاری کودکان با میانجی‌گری تعامل مادر- کودک [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 139-117]
  • معنای زندگی تأثیر موسیقی درمانی بر عزت نفس ومعنای زندگی درسالمندان [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 497-510]
  • مقیاس استرس آسیب‌زای کوید-19 ویژگی‌های روانسنجی مقیاس استرس آسیب‌زا کوید-19 (CTSS) در جامعة ایرانی [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 295-273]
  • میگرن الگوی ساختاری درد ادراک شده بر اساس سیستم های مغزی/رفتاری و حمایت اجتماعی با میانجیگری تحمل پریشانی [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 31-11]
  • موسیقی درمانی تأثیر موسیقی درمانی بر عزت نفس ومعنای زندگی درسالمندان [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 497-510]
  • مؤلفه‌های مقابله‌ای روان‌شناختی پدیدارشناسی تجربة بیماری کووید-19 به‌منظور تعیین مؤلفه‌های مقابله‌ای روان‌شناختی اساسی در آن، یک پژوهش کیفی [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 129-109]

ن

  • نیازهای گلاسر پیش‌بینی کیفیت رابطه زناشویی بر اساس ویژگی‌های شخصیتی، نیازهای گلاسر و پذیرش خویشتن [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 232-207]
  • نشانگان تجزیه‌ای اثربخشی رفتاردرمانی دیالکتیکی برخط بر دشواری تنظیم هیجان، احساس گناه و نشانگان تجزیه‌ای در افراد افسرده [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 206-179]
  • نشخوارفکری اثربخشی تلفیق دستگاه تحریک الکتریکی جمجمه با درمان شناختی رفتاری و دارودرمانی بر نشخوار فکری و نشانگان افسردگی در زنان [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 107-81]
  • نوجوانان توانمندی های منشی نوجوانان ایرانی [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 380-355]
  • نوجوانان مقایسه ویژگی شخصیتی و سبک دلبستگی و رفتار پرخطردرنوجوانان عادی و دارای اختلال سلوک [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 178-157]

و

  • واقعیت‌درمانی مقایسة اثربخشی طرح‌واره‌درمانی و واقعیت‌درمانی بر سرمایة روان‌شناختی مربیان پیش‌دبستانی [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 536-511]
  • ویژگی شخصیتی مقایسه ویژگی شخصیتی و سبک دلبستگی و رفتار پرخطردرنوجوانان عادی و دارای اختلال سلوک [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 178-157]
  • ویژگی‌های روانسنجی ویژگی‌های روانسنجی مقیاس استرس آسیب‌زا کوید-19 (CTSS) در جامعة ایرانی [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 295-273]
  • ویژگی‌های شخصیتی پیش‌بینی کیفیت رابطه زناشویی بر اساس ویژگی‌های شخصیتی، نیازهای گلاسر و پذیرش خویشتن [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 232-207]

ه

  • هوش هیجانی نقش میانجی‌گر کفایت اجتماعی در رابطة بین تفکر خلاق و هوش هیجانی با جهت‌گیری مذهبی [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 79-51]