آزمونهای کارکردهای اجراییبررسی روایی مجموعه آزمونهای کارکردهای اجرایی در نمونهای از کودکان ایرانی [دوره 15، شماره 4، 1400]
آموزش بخشایشگریاثربخشی آموزش بخشایشگری بر افزایش بهزیستی تحصیلی در دانشآموزان قربانیِ قلدری [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 591-565]
ا
احساس گناهاثربخشی رفتاردرمانی دیالکتیکی برخط بر دشواری تنظیم هیجان، احساس گناه و نشانگان تجزیهای در افراد افسرده [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 206-179]
اختلال سلوکمقایسه ویژگی شخصیتی و سبک دلبستگی و رفتار پرخطردرنوجوانان عادی و دارای اختلال سلوک [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 178-157]
اختلال طیف اُتیسمنقش میزان استفاده از وسایل دیجیتال در پیشبینی مشکلات خواب و تغذیهِ خردسالان با علائم اختلال طیف اُتیسم زیر سه سال [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 94-73]
ادراک از رابطه معلم- دانشآموزاثر ادراک از روابط والدینی، رابطۀ معلم- دانشآموز و بهترین اهداف شخصی بر سرزندگی تحصیلی [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 205-179]
ادراک از روابط والدینیاثر ادراک از روابط والدینی، رابطۀ معلم- دانشآموز و بهترین اهداف شخصی بر سرزندگی تحصیلی [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 205-179]
ادراک درداثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تحمل پریشانی، ادراک درد و اینترلوکین 12 در بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 72-49]
ایدهپردازی خودکشینقش واسطهای نیازهای بینفردی، تعارض والد – نوجوان در رابطه بین سبکهای والدگری، نیازهای بنیادین با جرح خویشتن غیرخودکشیگرا، ایدهپردازی خودکشی [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 564-537]
ارتباط ایمنبررسی اثربخشی درمان صمیمیت از درون به برون (IFIO) در بهبود ارتباط ایمن زوجین [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 317-297]
استفاده از وسایل دیجیتالنقش میزان استفاده از وسایل دیجیتال در پیشبینی مشکلات خواب و تغذیهِ خردسالان با علائم اختلال طیف اُتیسم زیر سه سال [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 94-73]
استفادۀ آسیبزا از اینترنتالگوی ساختاری استفادۀ آسیبزای مادران از اینترنت و مشکلات رفتاری کودکان با میانجیگری تعامل مادر- کودک [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 139-117]
اشتیاق تحصیلیاثربخشی برنامه آموزشی مبتنی بر اشتیاق تحصیلی بر رفتارهای خودشکن تحصیلی دانش آموزان دوره دوم متوسطه ایوان [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 23-9]
اضطراب اجتماعیپیشبینی رابطۀ چندگانۀ کانون توجه، پردازش پس رویدادی و سوگیری تعبیر(مربوط به خود) با اضطراب اجتماعی دانشجویان شهر اصفهان [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 47-25]
افسردگیاثربخشی تلفیق دستگاه تحریک الکتریکی جمجمه با درمان شناختی رفتاری و دارودرمانی بر نشخوار فکری و نشانگان افسردگی در زنان [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 107-81]
افسردگیاثربخشی رفتاردرمانی دیالکتیکی برخط بر دشواری تنظیم هیجان، احساس گناه و نشانگان تجزیهای در افراد افسرده [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 206-179]
الگوهای ارتباطینقش الگوهای ارتباطی و سبک های هویت در پیش بینی رضایت زناشویی: یک مطالعه تشخیصی [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 168-141]
ام اساثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تحمل پریشانی، ادراک درد و اینترلوکین 12 در بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 72-49]
امنیت خود بودنبررسی اثربخشی درمان صمیمیت از درون به برون (IFIO) در بهبود ارتباط ایمن زوجین [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 317-297]
امنیت هیجانیبررسی اثربخشی درمان صمیمیت از درون به برون (IFIO) در بهبود ارتباط ایمن زوجین [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 317-297]
اینترلوکین 12اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تحمل پریشانی، ادراک درد و اینترلوکین 12 در بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 72-49]
انرژی رابطه ایمقایسة اثربخشی برنامة غنیسازی رابطه، مداخلة CREW و روش ترکیبی بر انرژی رابطهای کارکنان [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 447-423]
انطباقپذیریمقایسۀ تأثیر آموزش رویکرد شخصیت شغلی و مشاوره ساخت مسیر شغلی بر انطباقپذیری مسیر شغلی کودکان از دیدگاه طراحی زندگی [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 155-131]
ب
بازداری اجتماعینقش تعدیلکننده شخصیت نوع D در رابطه بین نشانگرهای زیستی و شدت تنگی عروق کرونری [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 432-319]
برنامه آموزشیاثربخشی برنامه آموزشی مبتنی بر اشتیاق تحصیلی بر رفتارهای خودشکن تحصیلی دانش آموزان دوره دوم متوسطه ایوان [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 23-9]
برنامه غنیسازی رابطهمقایسة اثربخشی برنامة غنیسازی رابطه، مداخلة CREW و روش ترکیبی بر انرژی رابطهای کارکنان [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 447-423]
بستری در منزلپدیدارشناسی تجربة بیماری کووید-19 بهمنظور تعیین مؤلفههای مقابلهای روانشناختی اساسی در آن، یک پژوهش کیفی [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 129-109]
بیماری کووید 19پدیدارشناسی تجربة بیماری کووید-19 بهمنظور تعیین مؤلفههای مقابلهای روانشناختی اساسی در آن، یک پژوهش کیفی [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 129-109]
بهترین اهداف شخصیاثر ادراک از روابط والدینی، رابطۀ معلم- دانشآموز و بهترین اهداف شخصی بر سرزندگی تحصیلی [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 205-179]
بهزیستی تحصیلیاثربخشی آموزش بخشایشگری بر افزایش بهزیستی تحصیلی در دانشآموزان قربانیِ قلدری [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 591-565]
بهزیستی سازمانیرابطة توانمندیهای منش، تناسب شغلی و مشغولیت شغلی با بهزیستی سازمانی در سازمان تأمین اجتماعی [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 476-449]
پ
پایاییساخت، رواسازی و تعیین پایایی پرسشنامۀ اختلال لجبازی و نافرمانی و سلوک کودکان پسر مقطع ابتدایی شهر تبریز بر اساس DSM-5* [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 248-227]
پایاییهنجاریابی شاخص رضایت از زندگی سالمندان (ALSI) [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 495-477]
پدیدارشناسیتحلیل پدیدارشناختی تجربة زیسته زنان دربارة خشونت خانگی در دوران قرنطینه کوید 19 [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 402-381]
پدیدارشناسیپدیدارشناسی تجربة بیماری کووید-19 بهمنظور تعیین مؤلفههای مقابلهای روانشناختی اساسی در آن، یک پژوهش کیفی [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 129-109]
پذیرش خویشتنپیشبینی کیفیت رابطه زناشویی بر اساس ویژگیهای شخصیتی، نیازهای گلاسر و پذیرش خویشتن [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 232-207]
پردازش پس رویدادیپیشبینی رابطۀ چندگانۀ کانون توجه، پردازش پس رویدادی و سوگیری تعبیر(مربوط به خود) با اضطراب اجتماعی دانشجویان شهر اصفهان [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 47-25]
پرستاراننقش خوشبینی بر سلامت روان و رشد پس از آسیب پرستاران بخش کرونایی با میانجیگری تابآوری و تنظیم شناختی هیجان [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 50-33]
ت
تابآورینقش خوشبینی بر سلامت روان و رشد پس از آسیب پرستاران بخش کرونایی با میانجیگری تابآوری و تنظیم شناختی هیجان [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 50-33]
تحریک الکتریکیاثربخشی تلفیق دستگاه تحریک الکتریکی جمجمه با درمان شناختی رفتاری و دارودرمانی بر نشخوار فکری و نشانگان افسردگی در زنان [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 107-81]
تحلیل عاملیساخت، رواسازی و تعیین پایایی پرسشنامۀ اختلال لجبازی و نافرمانی و سلوک کودکان پسر مقطع ابتدایی شهر تبریز بر اساس DSM-5* [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 248-227]
تحلیل عامل اکتشافی و تأیییویژگیهای روانسنجی مقیاس استرس آسیبزا کوید-19 (CTSS) در جامعة ایرانی [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 295-273]
تحمل پریشانیاثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تحمل پریشانی، ادراک درد و اینترلوکین 12 در بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 72-49]
تحمل پریشانیالگوی ساختاری درد ادراک شده بر اساس سیستم های مغزی/رفتاری و حمایت اجتماعی با میانجیگری تحمل پریشانی [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 31-11]
تحولبررسی روایی مجموعه آزمونهای کارکردهای اجرایی در نمونهای از کودکان ایرانی [دوره 15، شماره 4، 1400]
تعامل مادر-کودکالگوی ساختاری استفادۀ آسیبزای مادران از اینترنت و مشکلات رفتاری کودکان با میانجیگری تعامل مادر- کودک [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 139-117]
تفکر خلاقنقش میانجیگر کفایت اجتماعی در رابطة بین تفکر خلاق و هوش هیجانی با جهتگیری مذهبی [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 79-51]
تناسب شغلیرابطة توانمندیهای منش، تناسب شغلی و مشغولیت شغلی با بهزیستی سازمانی در سازمان تأمین اجتماعی [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 476-449]
تنظیم شناختی هیجاننقش خوشبینی بر سلامت روان و رشد پس از آسیب پرستاران بخش کرونایی با میانجیگری تابآوری و تنظیم شناختی هیجان [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 50-33]
تنظیم هیجاناثربخشی رفتاردرمانی دیالکتیکی برخط بر دشواری تنظیم هیجان، احساس گناه و نشانگان تجزیهای در افراد افسرده [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 206-179]
تنگی عروق کرونرینقش تعدیلکننده شخصیت نوع D در رابطه بین نشانگرهای زیستی و شدت تنگی عروق کرونری [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 432-319]
توانمندیهای منشرابطة توانمندیهای منش، تناسب شغلی و مشغولیت شغلی با بهزیستی سازمانی در سازمان تأمین اجتماعی [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 476-449]
ج
جرح خویشتن غیرخودکشیگرانقش واسطهای نیازهای بینفردی، تعارض والد – نوجوان در رابطه بین سبکهای والدگری، نیازهای بنیادین با جرح خویشتن غیرخودکشیگرا، ایدهپردازی خودکشی [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 564-537]
جهتگیری مذهبینقش میانجیگر کفایت اجتماعی در رابطة بین تفکر خلاق و هوش هیجانی با جهتگیری مذهبی [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 79-51]
جهتگیریهای انگیزشیتحلیل پدیدارشناختی تجربة زیسته زنان دربارة خشونت خانگی در دوران قرنطینه کوید 19 [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 402-381]
ح
حمایت اجتماعیالگوی ساختاری درد ادراک شده بر اساس سیستم های مغزی/رفتاری و حمایت اجتماعی با میانجیگری تحمل پریشانی [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 31-11]
خ
خشونت خانگیتحلیل پدیدارشناختی تجربة زیسته زنان دربارة خشونت خانگی در دوران قرنطینه کوید 19 [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 402-381]
خودخودپنداره و تنظیم فاصلة بینافردی در روابط نزدیک: مطالعهای با آزمون فاصلة بینافردی مطبوع [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 225-207]
خودپندارهخودپنداره و تنظیم فاصلة بینافردی در روابط نزدیک: مطالعهای با آزمون فاصلة بینافردی مطبوع [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 225-207]
خودکنترلی هیجانیاثربخشی آموزش خودکنترلی هیجانی بر مدیریت تعارضات بین فردی و راهبردهای مسئلهگشایی در میان زنان دارای مشکلات زناشویی [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 271-249]
خوشبینینقش خوشبینی بر سلامت روان و رشد پس از آسیب پرستاران بخش کرونایی با میانجیگری تابآوری و تنظیم شناختی هیجان [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 50-33]
د
دارواثربخشی تلفیق دستگاه تحریک الکتریکی جمجمه با درمان شناختی رفتاری و دارودرمانی بر نشخوار فکری و نشانگان افسردگی در زنان [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 107-81]
دانشآموزان دورة متوسطة شهر تهران و مدل ساختارینقش واسطهای نیازهای بینفردی، تعارض والد – نوجوان در رابطه بین سبکهای والدگری، نیازهای بنیادین با جرح خویشتن غیرخودکشیگرا، ایدهپردازی خودکشی [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 564-537]
دانشجویانپیشبینی رابطۀ چندگانۀ کانون توجه، پردازش پس رویدادی و سوگیری تعبیر(مربوط به خود) با اضطراب اجتماعی دانشجویان شهر اصفهان [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 47-25]
دردالگوی ساختاری درد ادراک شده بر اساس سیستم های مغزی/رفتاری و حمایت اجتماعی با میانجیگری تحمل پریشانی [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 31-11]
درمان شناختی- رفتاریاثربخشی تلفیق دستگاه تحریک الکتریکی جمجمه با درمان شناختی رفتاری و دارودرمانی بر نشخوار فکری و نشانگان افسردگی در زنان [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 107-81]
درمان مبتنی بر پذیرش و تعهداثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تحمل پریشانی، ادراک درد و اینترلوکین 12 در بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 72-49]
دیگری مهمخودپنداره و تنظیم فاصلة بینافردی در روابط نزدیک: مطالعهای با آزمون فاصلة بینافردی مطبوع [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 225-207]
ر
راهبردهای مسئلهگشاییاثربخشی آموزش خودکنترلی هیجانی بر مدیریت تعارضات بین فردی و راهبردهای مسئلهگشایی در میان زنان دارای مشکلات زناشویی [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 271-249]
رشد پس از آسیبنقش خوشبینی بر سلامت روان و رشد پس از آسیب پرستاران بخش کرونایی با میانجیگری تابآوری و تنظیم شناختی هیجان [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 50-33]
رضایت از زندگیرضایت از زندگی و رضایت زناشویی برخاسته از تجارب زیستۀ زنان شاغل و خانه دار: یک مطالعۀ پدیدارشناسی [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 115-95]
رضایت از زندگیهنجاریابی شاخص رضایت از زندگی سالمندان (ALSI) [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 495-477]
رضایت زناشویینقش الگوهای ارتباطی و سبک های هویت در پیش بینی رضایت زناشویی: یک مطالعه تشخیصی [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 168-141]
رضایت زناشوییرضایت از زندگی و رضایت زناشویی برخاسته از تجارب زیستۀ زنان شاغل و خانه دار: یک مطالعۀ پدیدارشناسی [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 115-95]
رفتار پرخطرمقایسه ویژگی شخصیتی و سبک دلبستگی و رفتار پرخطردرنوجوانان عادی و دارای اختلال سلوک [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 178-157]
رفتاردرمانی دیالکتیکیاثربخشی رفتاردرمانی دیالکتیکی برخط بر دشواری تنظیم هیجان، احساس گناه و نشانگان تجزیهای در افراد افسرده [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 206-179]
رفتارهای خودشکن تحصیلیاثربخشی برنامه آموزشی مبتنی بر اشتیاق تحصیلی بر رفتارهای خودشکن تحصیلی دانش آموزان دوره دوم متوسطه ایوان [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 23-9]
رواییهنجاریابی شاخص رضایت از زندگی سالمندان (ALSI) [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 495-477]
رواییبررسی روایی مجموعه آزمونهای کارکردهای اجرایی در نمونهای از کودکان ایرانی [دوره 15، شماره 4، 1400]
روابط نزدیکخودپنداره و تنظیم فاصلة بینافردی در روابط نزدیک: مطالعهای با آزمون فاصلة بینافردی مطبوع [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 225-207]
روانشناسی مثبترابطة توانمندیهای منش، تناسب شغلی و مشغولیت شغلی با بهزیستی سازمانی در سازمان تأمین اجتماعی [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 476-449]
روش ترکیبیمقایسة اثربخشی برنامة غنیسازی رابطه، مداخلة CREW و روش ترکیبی بر انرژی رابطهای کارکنان [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 447-423]
ز
زناناثربخشی آموزش خودکنترلی هیجانی بر مدیریت تعارضات بین فردی و راهبردهای مسئلهگشایی در میان زنان دارای مشکلات زناشویی [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 271-249]
زنان خانه داررضایت از زندگی و رضایت زناشویی برخاسته از تجارب زیستۀ زنان شاغل و خانه دار: یک مطالعۀ پدیدارشناسی [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 115-95]
زنان شاغلرضایت از زندگی و رضایت زناشویی برخاسته از تجارب زیستۀ زنان شاغل و خانه دار: یک مطالعۀ پدیدارشناسی [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 115-95]
س
ساخت مسیر شغلیمقایسۀ تأثیر آموزش رویکرد شخصیت شغلی و مشاوره ساخت مسیر شغلی بر انطباقپذیری مسیر شغلی کودکان از دیدگاه طراحی زندگی [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 155-131]
سالمندانتأثیر موسیقی درمانی بر عزت نفس ومعنای زندگی درسالمندان [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 497-510]
سالمندان و هنجاریابیهنجاریابی شاخص رضایت از زندگی سالمندان (ALSI) [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 495-477]
سبکدلبستگیمقایسه ویژگی شخصیتی و سبک دلبستگی و رفتار پرخطردرنوجوانان عادی و دارای اختلال سلوک [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 178-157]
سبکهای مدیریت تعارضاثربخشی آموزش خودکنترلی هیجانی بر مدیریت تعارضات بین فردی و راهبردهای مسئلهگشایی در میان زنان دارای مشکلات زناشویی [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 271-249]
سبکهای هویتنقش الگوهای ارتباطی و سبک های هویت در پیش بینی رضایت زناشویی: یک مطالعه تشخیصی [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 168-141]
سرزندگی تحصیلیاثر ادراک از روابط والدینی، رابطۀ معلم- دانشآموز و بهترین اهداف شخصی بر سرزندگی تحصیلی [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 205-179]
سرمایة روانشناختیمقایسة اثربخشی طرحوارهدرمانی و واقعیتدرمانی بر سرمایة روانشناختی مربیان پیشدبستانی [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 536-511]
سیستمهای مغزی/ رفتاریالگوی ساختاری درد ادراک شده بر اساس سیستم های مغزی/رفتاری و حمایت اجتماعی با میانجیگری تحمل پریشانی [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 31-11]
سلامت روان مثبتنقش خوشبینی بر سلامت روان و رشد پس از آسیب پرستاران بخش کرونایی با میانجیگری تابآوری و تنظیم شناختی هیجان [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 50-33]
سلوکساخت، رواسازی و تعیین پایایی پرسشنامۀ اختلال لجبازی و نافرمانی و سلوک کودکان پسر مقطع ابتدایی شهر تبریز بر اساس DSM-5* [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 248-227]
سوگیری تعبیرپیشبینی رابطۀ چندگانۀ کانون توجه، پردازش پس رویدادی و سوگیری تعبیر(مربوط به خود) با اضطراب اجتماعی دانشجویان شهر اصفهان [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 47-25]
ش
شاخص زیستینقش تعدیلکننده شخصیت نوع D در رابطه بین نشانگرهای زیستی و شدت تنگی عروق کرونری [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 432-319]
شخصیت شغلیمقایسۀ تأثیر آموزش رویکرد شخصیت شغلی و مشاوره ساخت مسیر شغلی بر انطباقپذیری مسیر شغلی کودکان از دیدگاه طراحی زندگی [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 155-131]
شخصیت نوع Dنقش تعدیلکننده شخصیت نوع D در رابطه بین نشانگرهای زیستی و شدت تنگی عروق کرونری [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 432-319]
شکوفاییرابطة توانمندیهای منش، تناسب شغلی و مشغولیت شغلی با بهزیستی سازمانی در سازمان تأمین اجتماعی [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 476-449]
ص
صمیمیت از درون به برون (IFIO)بررسی اثربخشی درمان صمیمیت از درون به برون (IFIO) در بهبود ارتباط ایمن زوجین [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 317-297]
ط
طراحی زندگیمقایسۀ تأثیر آموزش رویکرد شخصیت شغلی و مشاوره ساخت مسیر شغلی بر انطباقپذیری مسیر شغلی کودکان از دیدگاه طراحی زندگی [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 155-131]
طرحوارهدرمانیمقایسة اثربخشی طرحوارهدرمانی و واقعیتدرمانی بر سرمایة روانشناختی مربیان پیشدبستانی [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 536-511]
ع
عاطفه منفینقش تعدیلکننده شخصیت نوع D در رابطه بین نشانگرهای زیستی و شدت تنگی عروق کرونری [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 432-319]
عزت نفستأثیر موسیقی درمانی بر عزت نفس ومعنای زندگی درسالمندان [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 497-510]
ف
فاصلة بینافردیخودپنداره و تنظیم فاصلة بینافردی در روابط نزدیک: مطالعهای با آزمون فاصلة بینافردی مطبوع [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 225-207]
ق
قربانیاثربخشی آموزش بخشایشگری بر افزایش بهزیستی تحصیلی در دانشآموزان قربانیِ قلدری [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 591-565]
قلدریاثربخشی آموزش بخشایشگری بر افزایش بهزیستی تحصیلی در دانشآموزان قربانیِ قلدری [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 591-565]
ک
کانون توجهپیشبینی رابطۀ چندگانۀ کانون توجه، پردازش پس رویدادی و سوگیری تعبیر(مربوط به خود) با اضطراب اجتماعی دانشجویان شهر اصفهان [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 47-25]
کروناویژگیهای روانسنجی مقیاس استرس آسیبزا کوید-19 (CTSS) در جامعة ایرانی [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 295-273]
کفایت اجتماعینقش میانجیگر کفایت اجتماعی در رابطة بین تفکر خلاق و هوش هیجانی با جهتگیری مذهبی [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 79-51]
کیفیت رابطه زناشوییپیشبینی کیفیت رابطه زناشویی بر اساس ویژگیهای شخصیتی، نیازهای گلاسر و پذیرش خویشتن [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 232-207]
کودکانبررسی روایی مجموعه آزمونهای کارکردهای اجرایی در نمونهای از کودکان ایرانی [دوره 15، شماره 4، 1400]
کووید 19تحلیل پدیدارشناختی تجربة زیسته زنان دربارة خشونت خانگی در دوران قرنطینه کوید 19 [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 402-381]
کووید-19نقش خوشبینی بر سلامت روان و رشد پس از آسیب پرستاران بخش کرونایی با میانجیگری تابآوری و تنظیم شناختی هیجان [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 50-33]
ل
لجبازی و نافرمانیساخت، رواسازی و تعیین پایایی پرسشنامۀ اختلال لجبازی و نافرمانی و سلوک کودکان پسر مقطع ابتدایی شهر تبریز بر اساس DSM-5* [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 248-227]
م
مداخله CREWمقایسة اثربخشی برنامة غنیسازی رابطه، مداخلة CREW و روش ترکیبی بر انرژی رابطهای کارکنان [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 447-423]
مدلسازی معادلات ساختاریالگوی ساختاری استفادۀ آسیبزای مادران از اینترنت و مشکلات رفتاری کودکان با میانجیگری تعامل مادر- کودک [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 139-117]
مربیان پیشدبستانیمقایسة اثربخشی طرحوارهدرمانی و واقعیتدرمانی بر سرمایة روانشناختی مربیان پیشدبستانی [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 536-511]
مشغولیت شغلیرابطة توانمندیهای منش، تناسب شغلی و مشغولیت شغلی با بهزیستی سازمانی در سازمان تأمین اجتماعی [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 476-449]
مشکلات تغذیهنقش میزان استفاده از وسایل دیجیتال در پیشبینی مشکلات خواب و تغذیهِ خردسالان با علائم اختلال طیف اُتیسم زیر سه سال [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 94-73]
مشکلات خوابنقش میزان استفاده از وسایل دیجیتال در پیشبینی مشکلات خواب و تغذیهِ خردسالان با علائم اختلال طیف اُتیسم زیر سه سال [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 94-73]
مشکلات رفتاری کودکالگوی ساختاری استفادۀ آسیبزای مادران از اینترنت و مشکلات رفتاری کودکان با میانجیگری تعامل مادر- کودک [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 139-117]
معنای زندگیتأثیر موسیقی درمانی بر عزت نفس ومعنای زندگی درسالمندان [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 497-510]
مقیاس استرس آسیبزای کوید-19ویژگیهای روانسنجی مقیاس استرس آسیبزا کوید-19 (CTSS) در جامعة ایرانی [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 295-273]
میگرنالگوی ساختاری درد ادراک شده بر اساس سیستم های مغزی/رفتاری و حمایت اجتماعی با میانجیگری تحمل پریشانی [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 31-11]
موسیقی درمانیتأثیر موسیقی درمانی بر عزت نفس ومعنای زندگی درسالمندان [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 497-510]
مؤلفههای مقابلهای روانشناختیپدیدارشناسی تجربة بیماری کووید-19 بهمنظور تعیین مؤلفههای مقابلهای روانشناختی اساسی در آن، یک پژوهش کیفی [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 129-109]
ن
نیازهای گلاسرپیشبینی کیفیت رابطه زناشویی بر اساس ویژگیهای شخصیتی، نیازهای گلاسر و پذیرش خویشتن [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 232-207]
نشانگان تجزیهایاثربخشی رفتاردرمانی دیالکتیکی برخط بر دشواری تنظیم هیجان، احساس گناه و نشانگان تجزیهای در افراد افسرده [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 206-179]
نشخوارفکریاثربخشی تلفیق دستگاه تحریک الکتریکی جمجمه با درمان شناختی رفتاری و دارودرمانی بر نشخوار فکری و نشانگان افسردگی در زنان [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 107-81]