نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آسیب های شغلی مقایسه آسیب های شغلی کارمندان زن و مرد شهرداری شهر اصفهان [دوره 3، شماره 1، 1387]
  • آموزش تأثیر آموزش مؤلفه های هوش هیجانی در سلامت عمومی معلمان [دوره 3، شماره 1، 1387]
  • آموزشی تأثیر الگوی آموزشی تحلیل، طراحی، تولید، اجرا، و ارزیابی بر پیشرفت تحصیلی درس ریاضی [دوره 3، شماره 3، 1387]

ا

  • ایرانی رابطه سبک های هویت و خودکارامدپنداری فردی و جمعی: مقایسه دانش آموزان پسر دبیرستانی ایرانی و افغانی ساکن قم [دوره 3، شماره 2، 1387]
  • ازدواج نقش ازدواج در سلامت عمومی زوج های جوان: مطالعه ای طولی [دوره 3، شماره 2، 1387]
  • اسکیزوفرنی شناسایی علائم شاخص در اختلالهای روان پریشی: اختلالهای اسکیزوفرنی، افسردگی اساسی و خلقی دوقطبی [دوره 3، شماره 4، 1387]
  • اضطراب رابطه اضطراب و افسردگی با میزان معنویت در دانشجویان دانشگاه تهران [دوره 3، شماره 2، 1387]
  • اضطراب امتحان تأثیر آموزش مهارت های مقابله با هیجان ها در اضطراب امتحان و عملکرد تحصیلی دختران دبیرستانی [دوره 3، شماره 4، 1387]
  • اعتبار یابی ساخت و اعتباریابی مقیاسی برای سنجش دو خصیصه شخصیتی در دانش آموزان پیش دانشگاهی [دوره 3، شماره 3، 1387]
  • اعتباریابی پایایی سنجی، اعتباریابی و هنجاریابی پرسشنامه فردگرایی اقتصادی فلدمن در اصفهان [دوره 3، شماره 2، 1387]
  • افسردگی تاثیر معنادرمانی گروهی بر کاهش افسردگی و ارتقای معنای زندگی زنان سالمند مقیم آسایشگاه [دوره 3، شماره 2، 1387]
  • افسردگی رابطه بین ابعاد خودکارآمدی و افسردگی در نوجوانان [دوره 3، شماره 1، 1387]
  • افسردگی رابطه اضطراب و افسردگی با میزان معنویت در دانشجویان دانشگاه تهران [دوره 3، شماره 2، 1387]
  • افسردگی اساسی شناسایی علائم شاخص در اختلالهای روان پریشی: اختلالهای اسکیزوفرنی، افسردگی اساسی و خلقی دوقطبی [دوره 3، شماره 4، 1387]
  • افسردگی نوجوانان مقایسه رابطه راهبردهای تنظیم شناختی عاطفی با علائم افسردگی در نوجوانان مراجعه کننده به مراکزدرمانی (روانپزشکی) و دیگر نوجوانان [دوره 3، شماره 1، 1387]
  • افغانی رابطه سبک های هویت و خودکارامدپنداری فردی و جمعی: مقایسه دانش آموزان پسر دبیرستانی ایرانی و افغانی ساکن قم [دوره 3، شماره 2، 1387]
  • اقتصادی پایایی سنجی، اعتباریابی و هنجاریابی پرسشنامه فردگرایی اقتصادی فلدمن در اصفهان [دوره 3، شماره 2، 1387]
  • الگو تأثیر الگوی آموزشی تحلیل، طراحی، تولید، اجرا، و ارزیابی بر پیشرفت تحصیلی درس ریاضی [دوره 3، شماره 3، 1387]
  • الگوی پنج عاملی رابطه بین ویژگی های الگوی پنج عاملی شخصیت با دو بعد عملکرد شغلی زمینه ای و وظیفه ای مدیران مدارس راهنمایی [دوره 3، شماره 1، 1387]
  • انتقال رابطه بین سبک های دفاعی، و ظهور مقاومت و انتقال در رواندرمانی پویشی فشرده و کوتاه مدت [دوره 3، شماره 1، 1387]

ب

  • باورهای غیر منطقی ارتباط باورهای غیر منطقی مادران با مشکلات رفتاری دختران دبیرستانی آن ها [دوره 3، شماره 1، 1387]
  • بحران مقایسه کیفیت رابطه والد– فرزند در دانش آموزان دختر دبیرستانی دارای بحران هویت و فاقد بحران هویت [دوره 3، شماره 2، 1387]
  • بیماران رابطه مقابله های مذهبی و سلامت روان در بیماران مبتلا به تصلب چندگانه بافت [دوره 3، شماره 1، 1387]

پ

  • پایایی سنجی پایایی سنجی، اعتباریابی و هنجاریابی پرسشنامه فردگرایی اقتصادی فلدمن در اصفهان [دوره 3، شماره 2، 1387]
  • پایگاه های هویت رابطه پایگاه های هویت و مسند مهارگذاری با جنس، پایه و رشته تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 3، شماره 2، 1387]
  • پایه اول نقش نرم افزار آموزشی ریاضی دنیای تاتی در پیشرفت ریاضی دانش آموزان کم توان ذهنی پایه اول مجتمع دخترانه شهید صیاد شیرازی تهران [دوره 3، شماره 1، 1387]
  • پایه تحصیلی رابطه پایگاه های هویت و مسند مهارگذاری با جنس، پایه و رشته تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 3، شماره 2، 1387]
  • پرخاشگری تأثیر آموزش مدیریت خشم بر پرخاشگری و سازگاری اجتماعی دانش آموزان پسر 15-12 ساله [دوره 3، شماره 4، 1387]
  • پیشرفت تحصیلی تأثیر شبیه سازی های ذهنی ساده و توأم فرایندی و فراورده ای بر عملکرد و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 3، شماره 2، 1387]
  • پیشرفت تحصیلی نقش نرم افزار آموزشی ریاضی دنیای تاتی در پیشرفت ریاضی دانش آموزان کم توان ذهنی پایه اول مجتمع دخترانه شهید صیاد شیرازی تهران [دوره 3، شماره 1، 1387]
  • پیشرفت تحصیلی تأثیر الگوی آموزشی تحلیل، طراحی، تولید، اجرا، و ارزیابی بر پیشرفت تحصیلی درس ریاضی [دوره 3، شماره 3، 1387]
  • پنج عامل بزرگ شخصیت همنوایی: همبسته های آن با پنج عامل بزرگ شخصیت، جنس و وضعیت تأهل [دوره 3، شماره 1، 1387]
  • پویشی رابطه بین سبک های دفاعی، و ظهور مقاومت و انتقال در رواندرمانی پویشی فشرده و کوتاه مدت [دوره 3، شماره 1، 1387]

ت

  • تیپ روان شناختی رابطه تیپ های روان شناختی و هوش هیجانی- اجتماعی: نکاتی کاربردی درباره ارتقای هوش هیجانی [دوره 3، شماره 2، 1387]
  • تیپ شخصیت رابطه بین تیپهای شخصیت با سبک های حل مسئله در کارکنان دانشگاه [دوره 3، شماره 4، 1387]
  • تیپ نمای مایرز- بریگز رابطه تیپ های روان شناختی و هوش هیجانی- اجتماعی: نکاتی کاربردی درباره ارتقای هوش هیجانی [دوره 3، شماره 2، 1387]
  • تحصیلی مقایسه سطوح نمادهای پارانویا، پرخاشگری، نیاز به قدرت و امنیت در نقاشی پسران 13- 15 ساله بزهکار و غیر بزهکار با آزمون ترسیم خانواده [دوره 3، شماره 1، 1387]
  • تحصیلی رابطه بین خود ناتوان سازی تحصیلی و ویژگی های شخصیتی دانش آموزان دختر و پسر شهر اصفهان [دوره 3، شماره 1، 1387]
  • تحصیلی دانش آموزان وضعیت تحصیلی و رفتاری دانش آموزان کم توان ذهنی مرزی در مدارس عادی [دوره 3، شماره 3، 1387]
  • تربیت بدنی مقایسه میزان، منابع و علایم روان تنی استرس در دبیران تربیت بدنی و سایر دبیران [دوره 3، شماره 2، 1387]
  • ترجیح روان شناختی رابطه تیپ های روان شناختی و هوش هیجانی- اجتماعی: نکاتی کاربردی درباره ارتقای هوش هیجانی [دوره 3، شماره 2، 1387]
  • تصلب چندگانه بافت ها (MS) رابطه مقابله های مذهبی و سلامت روان در بیماران مبتلا به تصلب چندگانه بافت [دوره 3، شماره 1، 1387]

ج

  • جسمانی مقایسه هوش هیجانی، سلامت روانی و جسمانی مشاغل مختلف [دوره 3، شماره 1، 1387]
  • جمعی رابطه سبک های هویت و خودکارامدپنداری فردی و جمعی: مقایسه دانش آموزان پسر دبیرستانی ایرانی و افغانی ساکن قم [دوره 3، شماره 2، 1387]
  • جنس همنوایی: همبسته های آن با پنج عامل بزرگ شخصیت، جنس و وضعیت تأهل [دوره 3، شماره 1، 1387]
  • جنس رابطه پایگاه های هویت و مسند مهارگذاری با جنس، پایه و رشته تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 3، شماره 2، 1387]

چ

  • چالش رابطه بین سبک های دفاعی، و ظهور مقاومت و انتقال در رواندرمانی پویشی فشرده و کوتاه مدت [دوره 3، شماره 1، 1387]

ح

  • حالت فراشناختی نقش مؤلفه های حالت فراشناختی در عملکرد تحصیلی [دوره 3، شماره 4، 1387]
  • حفظ معانی مقایسه قضاوت اخلاقی و رشد اجتماعی دانش آموزان دبستان های غیر انتفاعی تحت تعلیم آموزش قرآن به شیوه حفظ با معانی با غیر انتفاعی عادی [دوره 3، شماره 2، 1387]

خ

  • خرید کردن رابطه بین متعلقات مهم، نظام ارزشی و نگرش های خرید کردن دانشجویان دانشگاه اصفهان [دوره 3، شماره 2، 1387]
  • خلقی دوقطبی و روان پریشی شناسایی علائم شاخص در اختلالهای روان پریشی: اختلالهای اسکیزوفرنی، افسردگی اساسی و خلقی دوقطبی [دوره 3، شماره 4، 1387]
  • خواندن اثر مداخله های نوروسایکولوزی در کارآمدی خواندن و نوشتن دانش آموزان مبتلا به نارسا خوانی تحولی نوع زبان شناختی [دوره 3، شماره 3، 1387]
  • خودکارآمدی رابطه بین ابعاد خودکارآمدی و افسردگی در نوجوانان [دوره 3، شماره 1، 1387]
  • خودکارامدپنداری رابطه سبک های هویت و خودکارامدپنداری فردی و جمعی: مقایسه دانش آموزان پسر دبیرستانی ایرانی و افغانی ساکن قم [دوره 3، شماره 2، 1387]
  • خودناتوان سازی مقایسه سطوح نمادهای پارانویا، پرخاشگری، نیاز به قدرت و امنیت در نقاشی پسران 13- 15 ساله بزهکار و غیر بزهکار با آزمون ترسیم خانواده [دوره 3، شماره 1، 1387]
  • خودناتوان سازی رابطه بین خود ناتوان سازی تحصیلی و ویژگی های شخصیتی دانش آموزان دختر و پسر شهر اصفهان [دوره 3، شماره 1، 1387]

د

  • دانش آموز مقایسه سطوح نمادهای پارانویا، پرخاشگری، نیاز به قدرت و امنیت در نقاشی پسران 13- 15 ساله بزهکار و غیر بزهکار با آزمون ترسیم خانواده [دوره 3، شماره 1، 1387]
  • دانش آموز رابطه بین خود ناتوان سازی تحصیلی و ویژگی های شخصیتی دانش آموزان دختر و پسر شهر اصفهان [دوره 3، شماره 1، 1387]
  • دانش آموزان مقایسه کیفیت رابطه والد– فرزند در دانش آموزان دختر دبیرستانی دارای بحران هویت و فاقد بحران هویت [دوره 3، شماره 2، 1387]
  • دانش آموزان مقایسه ویژگی های عاطفی، شناختی و رفتاری معلم از دید دانش آموزان نابینا،کم بینا و عادی دختر وپسر [دوره 3، شماره 3، 1387]
  • دانش آموزان ابتدایی اثر مداخله های نوروسایکولوزی در کارآمدی خواندن و نوشتن دانش آموزان مبتلا به نارسا خوانی تحولی نوع زبان شناختی [دوره 3، شماره 3، 1387]
  • دانش آموزان پسر تأثیر آموزش مدیریت خشم بر پرخاشگری و سازگاری اجتماعی دانش آموزان پسر 15-12 ساله [دوره 3، شماره 4، 1387]
  • دانش آموزان پسر دبیرستانی رابطه سبک های هویت و خودکارامدپنداری فردی و جمعی: مقایسه دانش آموزان پسر دبیرستانی ایرانی و افغانی ساکن قم [دوره 3، شماره 2، 1387]
  • دانش آموزان دبیرستانی رابطه پایگاه های هویت و مسند مهارگذاری با جنس، پایه و رشته تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 3، شماره 2، 1387]
  • دانشجو رابطه اضطراب و افسردگی با میزان معنویت در دانشجویان دانشگاه تهران [دوره 3، شماره 2، 1387]
  • دانشجویان رابطه هوش هیجانی با میزان کمرویی دانشجویان دانشگاه [دوره 3، شماره 4، 1387]
  • دبیران مقایسه میزان، منابع و علایم روان تنی استرس در دبیران تربیت بدنی و سایر دبیران [دوره 3، شماره 2، 1387]
  • دبستان مقایسه قضاوت اخلاقی و رشد اجتماعی دانش آموزان دبستان های غیر انتفاعی تحت تعلیم آموزش قرآن به شیوه حفظ با معانی با غیر انتفاعی عادی [دوره 3، شماره 2، 1387]
  • دختران دبیرستانی ارتباط باورهای غیر منطقی مادران با مشکلات رفتاری دختران دبیرستانی آن ها [دوره 3، شماره 1، 1387]

ذ

  • ذهنی تأثیر شبیه سازی های ذهنی ساده و توأم فرایندی و فراورده ای بر عملکرد و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 3، شماره 2، 1387]

ر

  • رابطه مقایسه کیفیت رابطه والد– فرزند در دانش آموزان دختر دبیرستانی دارای بحران هویت و فاقد بحران هویت [دوره 3، شماره 2، 1387]
  • ریاضی نقش نرم افزار آموزشی ریاضی دنیای تاتی در پیشرفت ریاضی دانش آموزان کم توان ذهنی پایه اول مجتمع دخترانه شهید صیاد شیرازی تهران [دوره 3، شماره 1، 1387]
  • ریاضی تأثیر الگوی آموزشی تحلیل، طراحی، تولید، اجرا، و ارزیابی بر پیشرفت تحصیلی درس ریاضی [دوره 3، شماره 3، 1387]
  • رشته تحصیلی رابطه پایگاه های هویت و مسند مهارگذاری با جنس، پایه و رشته تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 3، شماره 2، 1387]
  • رشد اجتماعی مقایسه قضاوت اخلاقی و رشد اجتماعی دانش آموزان دبستان های غیر انتفاعی تحت تعلیم آموزش قرآن به شیوه حفظ با معانی با غیر انتفاعی عادی [دوره 3، شماره 2، 1387]
  • رضایت رابطه بین عزت نفس و رضایت زناشویی معلمان مدارس راهنمایی [دوره 3، شماره 2، 1387]
  • رضایت جنسی رابطه رضایت جنسی، سلامت عمومی و رضایت زناشویی در زوجین [دوره 3، شماره 4، 1387]
  • رضایت زناشویی رابطه رضایت جنسی، سلامت عمومی و رضایت زناشویی در زوجین [دوره 3، شماره 4، 1387]
  • رفتاری مقایسه ویژگی های عاطفی، شناختی و رفتاری معلم از دید دانش آموزان نابینا،کم بینا و عادی دختر وپسر [دوره 3، شماره 3، 1387]
  • رفتاری وضعیت تحصیلی و رفتاری دانش آموزان کم توان ذهنی مرزی در مدارس عادی [دوره 3، شماره 3، 1387]
  • روانی مقایسة روانی کلامی آوایی و معنایی در سالمندان [دوره 3، شماره 1، 1387]
  • رواندرمانی رابطه بین سبک های دفاعی، و ظهور مقاومت و انتقال در رواندرمانی پویشی فشرده و کوتاه مدت [دوره 3، شماره 1، 1387]

ز

  • زبان شناختی اثر مداخله های نوروسایکولوزی در کارآمدی خواندن و نوشتن دانش آموزان مبتلا به نارسا خوانی تحولی نوع زبان شناختی [دوره 3، شماره 3، 1387]
  • زمینه ای رابطه بین ویژگی های الگوی پنج عاملی شخصیت با دو بعد عملکرد شغلی زمینه ای و وظیفه ای مدیران مدارس راهنمایی [دوره 3، شماره 1، 1387]
  • زن مقایسه آسیب های شغلی کارمندان زن و مرد شهرداری شهر اصفهان [دوره 3، شماره 1، 1387]
  • زناشویی رابطه بین عزت نفس و رضایت زناشویی معلمان مدارس راهنمایی [دوره 3، شماره 2، 1387]
  • زندانیان رابطه ی بین سبکهای دلبستگی با نوع هویت در زندانیان 30-15 ساله [دوره 3، شماره 3، 1387]
  • زوجین رابطه رضایت جنسی، سلامت عمومی و رضایت زناشویی در زوجین [دوره 3، شماره 4، 1387]
  • زوج های جوان نقش ازدواج در سلامت عمومی زوج های جوان: مطالعه ای طولی [دوره 3، شماره 2، 1387]

س

  • ساخت ساخت و اعتباریابی مقیاسی برای سنجش دو خصیصه شخصیتی در دانش آموزان پیش دانشگاهی [دوره 3، شماره 3، 1387]
  • سازگاری اجتماعی تأثیر آموزش مدیریت خشم بر پرخاشگری و سازگاری اجتماعی دانش آموزان پسر 15-12 ساله [دوره 3، شماره 4، 1387]
  • سالمندان مقایسة روانی کلامی آوایی و معنایی در سالمندان [دوره 3، شماره 1، 1387]
  • سالمندان تاثیر معنادرمانی گروهی بر کاهش افسردگی و ارتقای معنای زندگی زنان سالمند مقیم آسایشگاه [دوره 3، شماره 2، 1387]
  • سبک های حل مسئله رابطه بین تیپهای شخصیت با سبک های حل مسئله در کارکنان دانشگاه [دوره 3، شماره 4، 1387]
  • سبک های دفاعی رابطه بین سبک های دفاعی، و ظهور مقاومت و انتقال در رواندرمانی پویشی فشرده و کوتاه مدت [دوره 3، شماره 1، 1387]
  • سبک های دلبستگی رابطه ی بین سبکهای دلبستگی با نوع هویت در زندانیان 30-15 ساله [دوره 3، شماره 3، 1387]
  • سبک هویت رابطه سبک های هویت و خودکارامدپنداری فردی و جمعی: مقایسه دانش آموزان پسر دبیرستانی ایرانی و افغانی ساکن قم [دوره 3، شماره 2، 1387]
  • سلامت روان رابطه مقابله های مذهبی و سلامت روان در بیماران مبتلا به تصلب چندگانه بافت [دوره 3، شماره 1، 1387]
  • سلامت روانی مقایسه هوش هیجانی، سلامت روانی و جسمانی مشاغل مختلف [دوره 3، شماره 1، 1387]
  • سلامت عمومی تأثیر آموزش مؤلفه های هوش هیجانی در سلامت عمومی معلمان [دوره 3، شماره 1، 1387]
  • سلامت عمومی نقش ازدواج در سلامت عمومی زوج های جوان: مطالعه ای طولی [دوره 3، شماره 2، 1387]
  • سلامت عمومی رابطه رضایت جنسی، سلامت عمومی و رضایت زناشویی در زوجین [دوره 3، شماره 4، 1387]

ش

  • شبیه سازی تأثیر شبیه سازی های ذهنی ساده و توأم فرایندی و فراورده ای بر عملکرد و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 3، شماره 2، 1387]
  • شخصیتی ساخت و اعتباریابی مقیاسی برای سنجش دو خصیصه شخصیتی در دانش آموزان پیش دانشگاهی [دوره 3، شماره 3، 1387]
  • شناختی مقایسه ویژگی های عاطفی، شناختی و رفتاری معلم از دید دانش آموزان نابینا،کم بینا و عادی دختر وپسر [دوره 3، شماره 3، 1387]
  • شهرداری مقایسه آسیب های شغلی کارمندان زن و مرد شهرداری شهر اصفهان [دوره 3، شماره 1، 1387]
  • شیوه مقابله مقایسه شیوه های مقابله ای دانش آموزان دارای هوش هیجانی بالا و پایین در طبقات مختلف اجتماعی-اقتصادی [دوره 3، شماره 3، 1387]

ط

  • طبقه اجتماعی- اقتصادی مقایسه شیوه های مقابله ای دانش آموزان دارای هوش هیجانی بالا و پایین در طبقات مختلف اجتماعی-اقتصادی [دوره 3، شماره 3، 1387]

ع

  • عاطفی مقایسه ویژگی های عاطفی، شناختی و رفتاری معلم از دید دانش آموزان نابینا،کم بینا و عادی دختر وپسر [دوره 3، شماره 3، 1387]
  • عامل دوگانه رابطه بین سبک های دفاعی، و ظهور مقاومت و انتقال در رواندرمانی پویشی فشرده و کوتاه مدت [دوره 3، شماره 1، 1387]
  • عزت نفس رابطه بین عزت نفس و رضایت زناشویی معلمان مدارس راهنمایی [دوره 3، شماره 2، 1387]
  • علائم روان تنی مقایسه میزان، منابع و علایم روان تنی استرس در دبیران تربیت بدنی و سایر دبیران [دوره 3، شماره 2، 1387]
  • عملکرد تحصیلی تأثیر شبیه سازی های ذهنی ساده و توأم فرایندی و فراورده ای بر عملکرد و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 3، شماره 2، 1387]
  • عملکرد تحصیلی نقش مؤلفه های حالت فراشناختی در عملکرد تحصیلی [دوره 3، شماره 4، 1387]
  • عملکرد تحصیلی تأثیر آموزش مهارت های مقابله با هیجان ها در اضطراب امتحان و عملکرد تحصیلی دختران دبیرستانی [دوره 3، شماره 4، 1387]
  • عملکرد شغلی رابطه بین ویژگی های الگوی پنج عاملی شخصیت با دو بعد عملکرد شغلی زمینه ای و وظیفه ای مدیران مدارس راهنمایی [دوره 3، شماره 1، 1387]

غ

  • غیر انتفاعی مقایسه قضاوت اخلاقی و رشد اجتماعی دانش آموزان دبستان های غیر انتفاعی تحت تعلیم آموزش قرآن به شیوه حفظ با معانی با غیر انتفاعی عادی [دوره 3، شماره 2، 1387]

ف

  • فرایندی تأثیر شبیه سازی های ذهنی ساده و توأم فرایندی و فراورده ای بر عملکرد و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 3، شماره 2، 1387]
  • فراورده ای تأثیر شبیه سازی های ذهنی ساده و توأم فرایندی و فراورده ای بر عملکرد و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 3، شماره 2، 1387]
  • فردی رابطه سبک های هویت و خودکارامدپنداری فردی و جمعی: مقایسه دانش آموزان پسر دبیرستانی ایرانی و افغانی ساکن قم [دوره 3، شماره 2، 1387]
  • فردگرایی پایایی سنجی، اعتباریابی و هنجاریابی پرسشنامه فردگرایی اقتصادی فلدمن در اصفهان [دوره 3، شماره 2، 1387]
  • فرزند- والد مقایسه کیفیت رابطه والد– فرزند در دانش آموزان دختر دبیرستانی دارای بحران هویت و فاقد بحران هویت [دوره 3، شماره 2، 1387]
  • فشرده رابطه بین سبک های دفاعی، و ظهور مقاومت و انتقال در رواندرمانی پویشی فشرده و کوتاه مدت [دوره 3، شماره 1، 1387]

ق

  • قرآن مقایسه قضاوت اخلاقی و رشد اجتماعی دانش آموزان دبستان های غیر انتفاعی تحت تعلیم آموزش قرآن به شیوه حفظ با معانی با غیر انتفاعی عادی [دوره 3، شماره 2، 1387]
  • قضاوت اخلاقی مقایسه قضاوت اخلاقی و رشد اجتماعی دانش آموزان دبستان های غیر انتفاعی تحت تعلیم آموزش قرآن به شیوه حفظ با معانی با غیر انتفاعی عادی [دوره 3، شماره 2، 1387]

ک

  • کارکنان دانشگاه رابطه بین تیپهای شخصیت با سبک های حل مسئله در کارکنان دانشگاه [دوره 3، شماره 4، 1387]
  • کارمندان مقایسه آسیب های شغلی کارمندان زن و مرد شهرداری شهر اصفهان [دوره 3، شماره 1، 1387]
  • کلامی آوایی مقایسة روانی کلامی آوایی و معنایی در سالمندان [دوره 3، شماره 1، 1387]
  • کمال گرایی رابطه کمال گرایی و هوش هیجانی ورزشکاران مرد شهرستان خرم آباد [دوره 3، شماره 2، 1387]
  • کم بینا مقایسه ویژگی های عاطفی، شناختی و رفتاری معلم از دید دانش آموزان نابینا،کم بینا و عادی دختر وپسر [دوره 3، شماره 3، 1387]
  • کم توان ذهنی نقش نرم افزار آموزشی ریاضی دنیای تاتی در پیشرفت ریاضی دانش آموزان کم توان ذهنی پایه اول مجتمع دخترانه شهید صیاد شیرازی تهران [دوره 3، شماره 1، 1387]
  • کم توان ذهنی وضعیت تحصیلی و رفتاری دانش آموزان کم توان ذهنی مرزی در مدارس عادی [دوره 3، شماره 3، 1387]
  • کوتاه مدت رابطه بین سبک های دفاعی، و ظهور مقاومت و انتقال در رواندرمانی پویشی فشرده و کوتاه مدت [دوره 3، شماره 1، 1387]

م

  • متعلقات رابطه بین متعلقات مهم، نظام ارزشی و نگرش های خرید کردن دانشجویان دانشگاه اصفهان [دوره 3، شماره 2، 1387]
  • مدارس راهنمایی رابطه بین عزت نفس و رضایت زناشویی معلمان مدارس راهنمایی [دوره 3، شماره 2، 1387]
  • مدارس عادی وضعیت تحصیلی و رفتاری دانش آموزان کم توان ذهنی مرزی در مدارس عادی [دوره 3، شماره 3، 1387]
  • مدیریت خشم تأثیر آموزش مدیریت خشم بر پرخاشگری و سازگاری اجتماعی دانش آموزان پسر 15-12 ساله [دوره 3، شماره 4، 1387]
  • مرد مقایسه آسیب های شغلی کارمندان زن و مرد شهرداری شهر اصفهان [دوره 3، شماره 1، 1387]
  • مرزی وضعیت تحصیلی و رفتاری دانش آموزان کم توان ذهنی مرزی در مدارس عادی [دوره 3، شماره 3، 1387]
  • میزان کمرویی رابطه هوش هیجانی با میزان کمرویی دانشجویان دانشگاه [دوره 3، شماره 4، 1387]
  • مسند مهارگذاری رابطه پایگاه های هویت و مسند مهارگذاری با جنس، پایه و رشته تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 3، شماره 2، 1387]
  • مشاغل مقایسه هوش هیجانی، سلامت روانی و جسمانی مشاغل مختلف [دوره 3، شماره 1، 1387]
  • مشکلات رفتاری ارتباط باورهای غیر منطقی مادران با مشکلات رفتاری دختران دبیرستانی آن ها [دوره 3، شماره 1، 1387]
  • مطالعه طولی نقش ازدواج در سلامت عمومی زوج های جوان: مطالعه ای طولی [دوره 3، شماره 2، 1387]
  • معلم رابطه بین عزت نفس و رضایت زناشویی معلمان مدارس راهنمایی [دوره 3، شماره 2، 1387]
  • معلمان تأثیر آموزش مؤلفه های هوش هیجانی در سلامت عمومی معلمان [دوره 3، شماره 1، 1387]
  • معنایی مقایسة روانی کلامی آوایی و معنایی در سالمندان [دوره 3، شماره 1، 1387]
  • معنادرمانی گروهی تاثیر معنادرمانی گروهی بر کاهش افسردگی و ارتقای معنای زندگی زنان سالمند مقیم آسایشگاه [دوره 3، شماره 2، 1387]
  • معنای زندگی تاثیر معنادرمانی گروهی بر کاهش افسردگی و ارتقای معنای زندگی زنان سالمند مقیم آسایشگاه [دوره 3، شماره 2، 1387]
  • معنویت رابطه اضطراب و افسردگی با میزان معنویت در دانشجویان دانشگاه تهران [دوره 3، شماره 2، 1387]
  • مقابله مذهبی رابطه مقابله های مذهبی و سلامت روان در بیماران مبتلا به تصلب چندگانه بافت [دوره 3، شماره 1، 1387]
  • مقیاسی ساخت و اعتباریابی مقیاسی برای سنجش دو خصیصه شخصیتی در دانش آموزان پیش دانشگاهی [دوره 3، شماره 3، 1387]
  • مقاومت رابطه بین سبک های دفاعی، و ظهور مقاومت و انتقال در رواندرمانی پویشی فشرده و کوتاه مدت [دوره 3، شماره 1، 1387]
  • منابع استرس مقایسه میزان، منابع و علایم روان تنی استرس در دبیران تربیت بدنی و سایر دبیران [دوره 3، شماره 2، 1387]
  • مهارت های مقابله تأثیر آموزش مهارت های مقابله با هیجان ها در اضطراب امتحان و عملکرد تحصیلی دختران دبیرستانی [دوره 3، شماره 4، 1387]

ن

  • نابینا مقایسه ویژگی های عاطفی، شناختی و رفتاری معلم از دید دانش آموزان نابینا،کم بینا و عادی دختر وپسر [دوره 3، شماره 3، 1387]
  • نارساخوانی تحولی اثر مداخله های نوروسایکولوزی در کارآمدی خواندن و نوشتن دانش آموزان مبتلا به نارسا خوانی تحولی نوع زبان شناختی [دوره 3، شماره 3، 1387]
  • نرم افزار دنیای تاتی نقش نرم افزار آموزشی ریاضی دنیای تاتی در پیشرفت ریاضی دانش آموزان کم توان ذهنی پایه اول مجتمع دخترانه شهید صیاد شیرازی تهران [دوره 3، شماره 1، 1387]
  • نظام ارزشی رابطه بین متعلقات مهم، نظام ارزشی و نگرش های خرید کردن دانشجویان دانشگاه اصفهان [دوره 3، شماره 2، 1387]
  • نظیم شناختی عاطفی، مقابله شناختی مقایسه رابطه راهبردهای تنظیم شناختی عاطفی با علائم افسردگی در نوجوانان مراجعه کننده به مراکزدرمانی (روانپزشکی) و دیگر نوجوانان [دوره 3، شماره 1، 1387]
  • نگرشها رابطه بین متعلقات مهم، نظام ارزشی و نگرش های خرید کردن دانشجویان دانشگاه اصفهان [دوره 3، شماره 2، 1387]
  • نوجوانان رابطه بین ابعاد خودکارآمدی و افسردگی در نوجوانان [دوره 3، شماره 1، 1387]
  • نوروسایکولوژی اثر مداخله های نوروسایکولوزی در کارآمدی خواندن و نوشتن دانش آموزان مبتلا به نارسا خوانی تحولی نوع زبان شناختی [دوره 3، شماره 3، 1387]
  • نوشتن اثر مداخله های نوروسایکولوزی در کارآمدی خواندن و نوشتن دانش آموزان مبتلا به نارسا خوانی تحولی نوع زبان شناختی [دوره 3، شماره 3، 1387]

و

  • ورزشکاران مرد رابطه کمال گرایی و هوش هیجانی ورزشکاران مرد شهرستان خرم آباد [دوره 3، شماره 2، 1387]
  • ویژگی ها مقایسه ویژگی های عاطفی، شناختی و رفتاری معلم از دید دانش آموزان نابینا،کم بینا و عادی دختر وپسر [دوره 3، شماره 3، 1387]
  • ویژگی های شخصیتی رابطه بین ویژگی های الگوی پنج عاملی شخصیت با دو بعد عملکرد شغلی زمینه ای و وظیفه ای مدیران مدارس راهنمایی [دوره 3، شماره 1، 1387]
  • ویژگی های شخصیتی مقایسه سطوح نمادهای پارانویا، پرخاشگری، نیاز به قدرت و امنیت در نقاشی پسران 13- 15 ساله بزهکار و غیر بزهکار با آزمون ترسیم خانواده [دوره 3، شماره 1، 1387]
  • ویژگی های شخصیتی رابطه بین خود ناتوان سازی تحصیلی و ویژگی های شخصیتی دانش آموزان دختر و پسر شهر اصفهان [دوره 3، شماره 1، 1387]
  • وضعیت تأهل همنوایی: همبسته های آن با پنج عامل بزرگ شخصیت، جنس و وضعیت تأهل [دوره 3، شماره 1، 1387]
  • وظیفه ای رابطه بین ویژگی های الگوی پنج عاملی شخصیت با دو بعد عملکرد شغلی زمینه ای و وظیفه ای مدیران مدارس راهنمایی [دوره 3، شماره 1، 1387]

ه

  • هیجان تأثیر آموزش مهارت های مقابله با هیجان ها در اضطراب امتحان و عملکرد تحصیلی دختران دبیرستانی [دوره 3، شماره 4، 1387]
  • همنوایی همنوایی: همبسته های آن با پنج عامل بزرگ شخصیت، جنس و وضعیت تأهل [دوره 3، شماره 1، 1387]
  • هنجاریابی پایایی سنجی، اعتباریابی و هنجاریابی پرسشنامه فردگرایی اقتصادی فلدمن در اصفهان [دوره 3، شماره 2، 1387]
  • هویت مقایسه کیفیت رابطه والد– فرزند در دانش آموزان دختر دبیرستانی دارای بحران هویت و فاقد بحران هویت [دوره 3، شماره 2، 1387]
  • هویت رابطه ی بین سبکهای دلبستگی با نوع هویت در زندانیان 30-15 ساله [دوره 3، شماره 3، 1387]
  • هوش هیجانی تأثیر آموزش مؤلفه های هوش هیجانی در سلامت عمومی معلمان [دوره 3، شماره 1، 1387]
  • هوش هیجانی رابطه کمال گرایی و هوش هیجانی ورزشکاران مرد شهرستان خرم آباد [دوره 3، شماره 2، 1387]
  • هوش هیجانی مقایسه هوش هیجانی، سلامت روانی و جسمانی مشاغل مختلف [دوره 3، شماره 1، 1387]
  • هوش هیجانی مقایسه شیوه های مقابله ای دانش آموزان دارای هوش هیجانی بالا و پایین در طبقات مختلف اجتماعی-اقتصادی [دوره 3، شماره 3، 1387]
  • هوش هیجانی رابطه هوش هیجانی با میزان کمرویی دانشجویان دانشگاه [دوره 3، شماره 4، 1387]
  • هوش هیجانی- اجتماعی رابطه تیپ های روان شناختی و هوش هیجانی- اجتماعی: نکاتی کاربردی درباره ارتقای هوش هیجانی [دوره 3، شماره 2، 1387]