آسیب های شغلیمقایسه آسیب های شغلی کارمندان زن و مرد شهرداری شهر اصفهان [دوره 3، شماره 1، 1387]
آموزشتأثیر آموزش مؤلفه های هوش هیجانی در سلامت عمومی معلمان [دوره 3، شماره 1، 1387]
آموزشیتأثیر الگوی آموزشی تحلیل، طراحی، تولید، اجرا، و ارزیابی بر پیشرفت تحصیلی درس ریاضی [دوره 3، شماره 3، 1387]
ا
ایرانیرابطه سبک های هویت و خودکارامدپنداری فردی و جمعی: مقایسه دانش آموزان پسر دبیرستانی ایرانی و افغانی ساکن قم [دوره 3، شماره 2، 1387]
ازدواجنقش ازدواج در سلامت عمومی زوج های جوان: مطالعه ای طولی [دوره 3، شماره 2، 1387]
اسکیزوفرنیشناسایی علائم شاخص در اختلالهای روان پریشی: اختلالهای اسکیزوفرنی، افسردگی اساسی و خلقی دوقطبی [دوره 3، شماره 4، 1387]
اضطرابرابطه اضطراب و افسردگی با میزان معنویت در دانشجویان دانشگاه تهران [دوره 3، شماره 2، 1387]
اضطراب امتحانتأثیر آموزش مهارت های مقابله با هیجان ها در اضطراب امتحان و عملکرد تحصیلی دختران دبیرستانی [دوره 3، شماره 4، 1387]
اعتبار یابیساخت و اعتباریابی مقیاسی برای سنجش دو خصیصه شخصیتی در دانش آموزان پیش دانشگاهی [دوره 3، شماره 3، 1387]
اعتباریابیپایایی سنجی، اعتباریابی و هنجاریابی پرسشنامه فردگرایی اقتصادی فلدمن در اصفهان [دوره 3، شماره 2، 1387]
افسردگیتاثیر معنادرمانی گروهی بر کاهش افسردگی و ارتقای معنای زندگی زنان سالمند مقیم آسایشگاه [دوره 3، شماره 2، 1387]
افسردگیرابطه بین ابعاد خودکارآمدی و افسردگی در نوجوانان [دوره 3، شماره 1، 1387]
افسردگیرابطه اضطراب و افسردگی با میزان معنویت در دانشجویان دانشگاه تهران [دوره 3، شماره 2، 1387]
افسردگی اساسیشناسایی علائم شاخص در اختلالهای روان پریشی: اختلالهای اسکیزوفرنی، افسردگی اساسی و خلقی دوقطبی [دوره 3، شماره 4، 1387]
افسردگی نوجوانانمقایسه رابطه راهبردهای تنظیم شناختی عاطفی با علائم افسردگی در نوجوانان مراجعه کننده به مراکزدرمانی (روانپزشکی) و دیگر نوجوانان [دوره 3، شماره 1، 1387]
افغانیرابطه سبک های هویت و خودکارامدپنداری فردی و جمعی: مقایسه دانش آموزان پسر دبیرستانی ایرانی و افغانی ساکن قم [دوره 3، شماره 2، 1387]
اقتصادیپایایی سنجی، اعتباریابی و هنجاریابی پرسشنامه فردگرایی اقتصادی فلدمن در اصفهان [دوره 3، شماره 2، 1387]
الگوتأثیر الگوی آموزشی تحلیل، طراحی، تولید، اجرا، و ارزیابی بر پیشرفت تحصیلی درس ریاضی [دوره 3، شماره 3، 1387]
الگوی پنج عاملیرابطه بین ویژگی های الگوی پنج عاملی شخصیت با دو بعد عملکرد شغلی زمینه ای و وظیفه ای مدیران مدارس راهنمایی [دوره 3، شماره 1، 1387]
انتقالرابطه بین سبک های دفاعی، و ظهور مقاومت و انتقال در رواندرمانی پویشی فشرده و کوتاه مدت [دوره 3، شماره 1، 1387]
ب
باورهای غیر منطقیارتباط باورهای غیر منطقی مادران با مشکلات رفتاری دختران دبیرستانی آن ها [دوره 3، شماره 1، 1387]
بحرانمقایسه کیفیت رابطه والد– فرزند در دانش آموزان دختر دبیرستانی دارای بحران هویت و فاقد بحران هویت [دوره 3، شماره 2، 1387]
بیمارانرابطه مقابله های مذهبی و سلامت روان در بیماران مبتلا به تصلب چندگانه بافت [دوره 3، شماره 1، 1387]
پ
پایایی سنجیپایایی سنجی، اعتباریابی و هنجاریابی پرسشنامه فردگرایی اقتصادی فلدمن در اصفهان [دوره 3، شماره 2، 1387]
پایگاه های هویترابطه پایگاه های هویت و مسند مهارگذاری با جنس، پایه و رشته تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 3، شماره 2، 1387]
پایه اولنقش نرم افزار آموزشی ریاضی دنیای تاتی در پیشرفت ریاضی دانش آموزان کم توان ذهنی پایه اول مجتمع دخترانه شهید صیاد شیرازی تهران [دوره 3، شماره 1، 1387]
پایه تحصیلیرابطه پایگاه های هویت و مسند مهارگذاری با جنس، پایه و رشته تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 3، شماره 2، 1387]
پرخاشگریتأثیر آموزش مدیریت خشم بر پرخاشگری و سازگاری اجتماعی دانش آموزان پسر 15-12 ساله [دوره 3، شماره 4، 1387]
پیشرفت تحصیلیتأثیر شبیه سازی های ذهنی ساده و توأم فرایندی و فراورده ای بر عملکرد و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 3، شماره 2، 1387]
پیشرفت تحصیلینقش نرم افزار آموزشی ریاضی دنیای تاتی در پیشرفت ریاضی دانش آموزان کم توان ذهنی پایه اول مجتمع دخترانه شهید صیاد شیرازی تهران [دوره 3، شماره 1، 1387]
پیشرفت تحصیلیتأثیر الگوی آموزشی تحلیل، طراحی، تولید، اجرا، و ارزیابی بر پیشرفت تحصیلی درس ریاضی [دوره 3، شماره 3، 1387]
پنج عامل بزرگ شخصیتهمنوایی: همبسته های آن با پنج عامل بزرگ شخصیت، جنس و وضعیت تأهل [دوره 3، شماره 1، 1387]
پویشیرابطه بین سبک های دفاعی، و ظهور مقاومت و انتقال در رواندرمانی پویشی فشرده و کوتاه مدت [دوره 3، شماره 1، 1387]
تحصیلیمقایسه سطوح نمادهای پارانویا، پرخاشگری، نیاز به قدرت و امنیت در نقاشی پسران 13- 15 ساله بزهکار و غیر بزهکار با آزمون ترسیم خانواده [دوره 3، شماره 1، 1387]
تحصیلیرابطه بین خود ناتوان سازی تحصیلی و ویژگی های شخصیتی دانش آموزان دختر و پسر شهر اصفهان [دوره 3، شماره 1، 1387]
تحصیلی دانش آموزانوضعیت تحصیلی و رفتاری دانش آموزان کم توان ذهنی مرزی در مدارس عادی [دوره 3، شماره 3، 1387]
تربیت بدنیمقایسه میزان، منابع و علایم روان تنی استرس در دبیران تربیت بدنی و سایر دبیران [دوره 3، شماره 2، 1387]
تصلب چندگانه بافت ها (MS)رابطه مقابله های مذهبی و سلامت روان در بیماران مبتلا به تصلب چندگانه بافت [دوره 3، شماره 1، 1387]
ج
جسمانیمقایسه هوش هیجانی، سلامت روانی و جسمانی مشاغل مختلف [دوره 3، شماره 1، 1387]
جمعیرابطه سبک های هویت و خودکارامدپنداری فردی و جمعی: مقایسه دانش آموزان پسر دبیرستانی ایرانی و افغانی ساکن قم [دوره 3، شماره 2، 1387]
جنسهمنوایی: همبسته های آن با پنج عامل بزرگ شخصیت، جنس و وضعیت تأهل [دوره 3، شماره 1، 1387]
جنسرابطه پایگاه های هویت و مسند مهارگذاری با جنس، پایه و رشته تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 3، شماره 2، 1387]
چ
چالشرابطه بین سبک های دفاعی، و ظهور مقاومت و انتقال در رواندرمانی پویشی فشرده و کوتاه مدت [دوره 3، شماره 1، 1387]
ح
حالت فراشناختینقش مؤلفه های حالت فراشناختی در عملکرد تحصیلی [دوره 3، شماره 4، 1387]
حفظ معانیمقایسه قضاوت اخلاقی و رشد اجتماعی دانش آموزان دبستان های غیر انتفاعی تحت تعلیم آموزش قرآن به شیوه حفظ با معانی با غیر انتفاعی عادی [دوره 3، شماره 2، 1387]
خ
خرید کردنرابطه بین متعلقات مهم، نظام ارزشی و نگرش های خرید کردن دانشجویان دانشگاه اصفهان [دوره 3، شماره 2، 1387]
خلقی دوقطبی و روان پریشیشناسایی علائم شاخص در اختلالهای روان پریشی: اختلالهای اسکیزوفرنی، افسردگی اساسی و خلقی دوقطبی [دوره 3، شماره 4، 1387]
خواندناثر مداخله های نوروسایکولوزی در کارآمدی خواندن و نوشتن دانش آموزان مبتلا به نارسا خوانی تحولی نوع زبان شناختی [دوره 3، شماره 3، 1387]
خودکارآمدیرابطه بین ابعاد خودکارآمدی و افسردگی در نوجوانان [دوره 3، شماره 1، 1387]
خودکارامدپنداریرابطه سبک های هویت و خودکارامدپنداری فردی و جمعی: مقایسه دانش آموزان پسر دبیرستانی ایرانی و افغانی ساکن قم [دوره 3، شماره 2، 1387]
خودناتوان سازیمقایسه سطوح نمادهای پارانویا، پرخاشگری، نیاز به قدرت و امنیت در نقاشی پسران 13- 15 ساله بزهکار و غیر بزهکار با آزمون ترسیم خانواده [دوره 3، شماره 1، 1387]
خودناتوان سازیرابطه بین خود ناتوان سازی تحصیلی و ویژگی های شخصیتی دانش آموزان دختر و پسر شهر اصفهان [دوره 3، شماره 1، 1387]
د
دانش آموزمقایسه سطوح نمادهای پارانویا، پرخاشگری، نیاز به قدرت و امنیت در نقاشی پسران 13- 15 ساله بزهکار و غیر بزهکار با آزمون ترسیم خانواده [دوره 3، شماره 1، 1387]
دانش آموزرابطه بین خود ناتوان سازی تحصیلی و ویژگی های شخصیتی دانش آموزان دختر و پسر شهر اصفهان [دوره 3، شماره 1، 1387]
دانش آموزانمقایسه کیفیت رابطه والد– فرزند در دانش آموزان دختر دبیرستانی دارای بحران هویت و فاقد بحران هویت [دوره 3، شماره 2، 1387]
دانش آموزانمقایسه ویژگی های عاطفی، شناختی و رفتاری معلم از دید دانش آموزان نابینا،کم بینا و عادی دختر وپسر [دوره 3، شماره 3، 1387]
دانش آموزان ابتداییاثر مداخله های نوروسایکولوزی در کارآمدی خواندن و نوشتن دانش آموزان مبتلا به نارسا خوانی تحولی نوع زبان شناختی [دوره 3، شماره 3، 1387]
دانش آموزان پسرتأثیر آموزش مدیریت خشم بر پرخاشگری و سازگاری اجتماعی دانش آموزان پسر 15-12 ساله [دوره 3، شماره 4، 1387]
دانش آموزان پسر دبیرستانیرابطه سبک های هویت و خودکارامدپنداری فردی و جمعی: مقایسه دانش آموزان پسر دبیرستانی ایرانی و افغانی ساکن قم [دوره 3، شماره 2، 1387]
دانش آموزان دبیرستانیرابطه پایگاه های هویت و مسند مهارگذاری با جنس، پایه و رشته تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 3، شماره 2، 1387]
دانشجورابطه اضطراب و افسردگی با میزان معنویت در دانشجویان دانشگاه تهران [دوره 3، شماره 2، 1387]
دانشجویانرابطه هوش هیجانی با میزان کمرویی دانشجویان دانشگاه [دوره 3، شماره 4، 1387]
دبیرانمقایسه میزان، منابع و علایم روان تنی استرس در دبیران تربیت بدنی و سایر دبیران [دوره 3، شماره 2، 1387]
دبستانمقایسه قضاوت اخلاقی و رشد اجتماعی دانش آموزان دبستان های غیر انتفاعی تحت تعلیم آموزش قرآن به شیوه حفظ با معانی با غیر انتفاعی عادی [دوره 3، شماره 2، 1387]
دختران دبیرستانیارتباط باورهای غیر منطقی مادران با مشکلات رفتاری دختران دبیرستانی آن ها [دوره 3، شماره 1، 1387]
ذ
ذهنیتأثیر شبیه سازی های ذهنی ساده و توأم فرایندی و فراورده ای بر عملکرد و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 3، شماره 2، 1387]
ر
رابطهمقایسه کیفیت رابطه والد– فرزند در دانش آموزان دختر دبیرستانی دارای بحران هویت و فاقد بحران هویت [دوره 3، شماره 2، 1387]
ریاضینقش نرم افزار آموزشی ریاضی دنیای تاتی در پیشرفت ریاضی دانش آموزان کم توان ذهنی پایه اول مجتمع دخترانه شهید صیاد شیرازی تهران [دوره 3، شماره 1، 1387]
ریاضیتأثیر الگوی آموزشی تحلیل، طراحی، تولید، اجرا، و ارزیابی بر پیشرفت تحصیلی درس ریاضی [دوره 3، شماره 3، 1387]
رشته تحصیلیرابطه پایگاه های هویت و مسند مهارگذاری با جنس، پایه و رشته تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 3، شماره 2، 1387]
رشد اجتماعیمقایسه قضاوت اخلاقی و رشد اجتماعی دانش آموزان دبستان های غیر انتفاعی تحت تعلیم آموزش قرآن به شیوه حفظ با معانی با غیر انتفاعی عادی [دوره 3، شماره 2، 1387]
رضایترابطه بین عزت نفس و رضایت زناشویی معلمان مدارس راهنمایی [دوره 3، شماره 2، 1387]
رضایت جنسیرابطه رضایت جنسی، سلامت عمومی و رضایت زناشویی در زوجین [دوره 3، شماره 4، 1387]
رضایت زناشوییرابطه رضایت جنسی، سلامت عمومی و رضایت زناشویی در زوجین [دوره 3، شماره 4، 1387]
رفتاریمقایسه ویژگی های عاطفی، شناختی و رفتاری معلم از دید دانش آموزان نابینا،کم بینا و عادی دختر وپسر [دوره 3، شماره 3، 1387]
رفتاریوضعیت تحصیلی و رفتاری دانش آموزان کم توان ذهنی مرزی در مدارس عادی [دوره 3، شماره 3، 1387]
روانیمقایسة روانی کلامی آوایی و معنایی در سالمندان [دوره 3، شماره 1، 1387]
رواندرمانیرابطه بین سبک های دفاعی، و ظهور مقاومت و انتقال در رواندرمانی پویشی فشرده و کوتاه مدت [دوره 3، شماره 1، 1387]
ز
زبان شناختیاثر مداخله های نوروسایکولوزی در کارآمدی خواندن و نوشتن دانش آموزان مبتلا به نارسا خوانی تحولی نوع زبان شناختی [دوره 3، شماره 3، 1387]
زمینه ایرابطه بین ویژگی های الگوی پنج عاملی شخصیت با دو بعد عملکرد شغلی زمینه ای و وظیفه ای مدیران مدارس راهنمایی [دوره 3، شماره 1، 1387]
زنمقایسه آسیب های شغلی کارمندان زن و مرد شهرداری شهر اصفهان [دوره 3، شماره 1، 1387]
زناشوییرابطه بین عزت نفس و رضایت زناشویی معلمان مدارس راهنمایی [دوره 3، شماره 2، 1387]
زندانیانرابطه ی بین سبکهای دلبستگی با نوع هویت در زندانیان 30-15 ساله [دوره 3، شماره 3، 1387]
زوجینرابطه رضایت جنسی، سلامت عمومی و رضایت زناشویی در زوجین [دوره 3، شماره 4، 1387]
زوج های جواننقش ازدواج در سلامت عمومی زوج های جوان: مطالعه ای طولی [دوره 3، شماره 2، 1387]
س
ساختساخت و اعتباریابی مقیاسی برای سنجش دو خصیصه شخصیتی در دانش آموزان پیش دانشگاهی [دوره 3، شماره 3، 1387]
سازگاری اجتماعیتأثیر آموزش مدیریت خشم بر پرخاشگری و سازگاری اجتماعی دانش آموزان پسر 15-12 ساله [دوره 3، شماره 4، 1387]
سالمندانمقایسة روانی کلامی آوایی و معنایی در سالمندان [دوره 3، شماره 1، 1387]
سالمندانتاثیر معنادرمانی گروهی بر کاهش افسردگی و ارتقای معنای زندگی زنان سالمند مقیم آسایشگاه [دوره 3، شماره 2، 1387]
سبک های حل مسئلهرابطه بین تیپهای شخصیت با سبک های حل مسئله در کارکنان دانشگاه [دوره 3، شماره 4، 1387]
سبک های دفاعیرابطه بین سبک های دفاعی، و ظهور مقاومت و انتقال در رواندرمانی پویشی فشرده و کوتاه مدت [دوره 3، شماره 1، 1387]
سبک های دلبستگیرابطه ی بین سبکهای دلبستگی با نوع هویت در زندانیان 30-15 ساله [دوره 3، شماره 3، 1387]
سبک هویترابطه سبک های هویت و خودکارامدپنداری فردی و جمعی: مقایسه دانش آموزان پسر دبیرستانی ایرانی و افغانی ساکن قم [دوره 3، شماره 2، 1387]
سلامت روانرابطه مقابله های مذهبی و سلامت روان در بیماران مبتلا به تصلب چندگانه بافت [دوره 3، شماره 1، 1387]
سلامت روانیمقایسه هوش هیجانی، سلامت روانی و جسمانی مشاغل مختلف [دوره 3، شماره 1، 1387]
سلامت عمومیتأثیر آموزش مؤلفه های هوش هیجانی در سلامت عمومی معلمان [دوره 3، شماره 1، 1387]
سلامت عمومینقش ازدواج در سلامت عمومی زوج های جوان: مطالعه ای طولی [دوره 3، شماره 2، 1387]
سلامت عمومیرابطه رضایت جنسی، سلامت عمومی و رضایت زناشویی در زوجین [دوره 3، شماره 4، 1387]
ش
شبیه سازیتأثیر شبیه سازی های ذهنی ساده و توأم فرایندی و فراورده ای بر عملکرد و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 3، شماره 2، 1387]
شخصیتیساخت و اعتباریابی مقیاسی برای سنجش دو خصیصه شخصیتی در دانش آموزان پیش دانشگاهی [دوره 3، شماره 3، 1387]
شناختیمقایسه ویژگی های عاطفی، شناختی و رفتاری معلم از دید دانش آموزان نابینا،کم بینا و عادی دختر وپسر [دوره 3، شماره 3، 1387]
شهرداریمقایسه آسیب های شغلی کارمندان زن و مرد شهرداری شهر اصفهان [دوره 3، شماره 1، 1387]
شیوه مقابلهمقایسه شیوه های مقابله ای دانش آموزان دارای هوش هیجانی بالا و پایین در طبقات مختلف اجتماعی-اقتصادی [دوره 3، شماره 3، 1387]
ط
طبقه اجتماعی- اقتصادیمقایسه شیوه های مقابله ای دانش آموزان دارای هوش هیجانی بالا و پایین در طبقات مختلف اجتماعی-اقتصادی [دوره 3، شماره 3، 1387]
ع
عاطفیمقایسه ویژگی های عاطفی، شناختی و رفتاری معلم از دید دانش آموزان نابینا،کم بینا و عادی دختر وپسر [دوره 3، شماره 3، 1387]
عامل دوگانهرابطه بین سبک های دفاعی، و ظهور مقاومت و انتقال در رواندرمانی پویشی فشرده و کوتاه مدت [دوره 3، شماره 1، 1387]
عزت نفسرابطه بین عزت نفس و رضایت زناشویی معلمان مدارس راهنمایی [دوره 3، شماره 2، 1387]
علائم روان تنیمقایسه میزان، منابع و علایم روان تنی استرس در دبیران تربیت بدنی و سایر دبیران [دوره 3، شماره 2، 1387]
عملکرد تحصیلیتأثیر شبیه سازی های ذهنی ساده و توأم فرایندی و فراورده ای بر عملکرد و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 3، شماره 2، 1387]
عملکرد تحصیلینقش مؤلفه های حالت فراشناختی در عملکرد تحصیلی [دوره 3، شماره 4، 1387]
عملکرد تحصیلیتأثیر آموزش مهارت های مقابله با هیجان ها در اضطراب امتحان و عملکرد تحصیلی دختران دبیرستانی [دوره 3، شماره 4، 1387]
عملکرد شغلیرابطه بین ویژگی های الگوی پنج عاملی شخصیت با دو بعد عملکرد شغلی زمینه ای و وظیفه ای مدیران مدارس راهنمایی [دوره 3، شماره 1، 1387]
غ
غیر انتفاعیمقایسه قضاوت اخلاقی و رشد اجتماعی دانش آموزان دبستان های غیر انتفاعی تحت تعلیم آموزش قرآن به شیوه حفظ با معانی با غیر انتفاعی عادی [دوره 3، شماره 2، 1387]
ف
فرایندیتأثیر شبیه سازی های ذهنی ساده و توأم فرایندی و فراورده ای بر عملکرد و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 3، شماره 2، 1387]
فراورده ایتأثیر شبیه سازی های ذهنی ساده و توأم فرایندی و فراورده ای بر عملکرد و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 3، شماره 2، 1387]
فردیرابطه سبک های هویت و خودکارامدپنداری فردی و جمعی: مقایسه دانش آموزان پسر دبیرستانی ایرانی و افغانی ساکن قم [دوره 3، شماره 2، 1387]
فردگراییپایایی سنجی، اعتباریابی و هنجاریابی پرسشنامه فردگرایی اقتصادی فلدمن در اصفهان [دوره 3، شماره 2، 1387]
فرزند- والدمقایسه کیفیت رابطه والد– فرزند در دانش آموزان دختر دبیرستانی دارای بحران هویت و فاقد بحران هویت [دوره 3، شماره 2، 1387]
فشردهرابطه بین سبک های دفاعی، و ظهور مقاومت و انتقال در رواندرمانی پویشی فشرده و کوتاه مدت [دوره 3، شماره 1، 1387]
ق
قرآنمقایسه قضاوت اخلاقی و رشد اجتماعی دانش آموزان دبستان های غیر انتفاعی تحت تعلیم آموزش قرآن به شیوه حفظ با معانی با غیر انتفاعی عادی [دوره 3، شماره 2، 1387]
قضاوت اخلاقیمقایسه قضاوت اخلاقی و رشد اجتماعی دانش آموزان دبستان های غیر انتفاعی تحت تعلیم آموزش قرآن به شیوه حفظ با معانی با غیر انتفاعی عادی [دوره 3، شماره 2، 1387]
ک
کارکنان دانشگاهرابطه بین تیپهای شخصیت با سبک های حل مسئله در کارکنان دانشگاه [دوره 3، شماره 4، 1387]
کارمندانمقایسه آسیب های شغلی کارمندان زن و مرد شهرداری شهر اصفهان [دوره 3، شماره 1، 1387]
کلامی آواییمقایسة روانی کلامی آوایی و معنایی در سالمندان [دوره 3، شماره 1، 1387]
کمال گراییرابطه کمال گرایی و هوش هیجانی ورزشکاران مرد شهرستان خرم آباد [دوره 3، شماره 2، 1387]
کم بینامقایسه ویژگی های عاطفی، شناختی و رفتاری معلم از دید دانش آموزان نابینا،کم بینا و عادی دختر وپسر [دوره 3، شماره 3، 1387]
کم توان ذهنینقش نرم افزار آموزشی ریاضی دنیای تاتی در پیشرفت ریاضی دانش آموزان کم توان ذهنی پایه اول مجتمع دخترانه شهید صیاد شیرازی تهران [دوره 3، شماره 1، 1387]
کم توان ذهنیوضعیت تحصیلی و رفتاری دانش آموزان کم توان ذهنی مرزی در مدارس عادی [دوره 3، شماره 3، 1387]
کوتاه مدترابطه بین سبک های دفاعی، و ظهور مقاومت و انتقال در رواندرمانی پویشی فشرده و کوتاه مدت [دوره 3، شماره 1، 1387]
م
متعلقاترابطه بین متعلقات مهم، نظام ارزشی و نگرش های خرید کردن دانشجویان دانشگاه اصفهان [دوره 3، شماره 2، 1387]
مدارس راهنماییرابطه بین عزت نفس و رضایت زناشویی معلمان مدارس راهنمایی [دوره 3، شماره 2، 1387]
مدارس عادیوضعیت تحصیلی و رفتاری دانش آموزان کم توان ذهنی مرزی در مدارس عادی [دوره 3، شماره 3، 1387]
مدیریت خشمتأثیر آموزش مدیریت خشم بر پرخاشگری و سازگاری اجتماعی دانش آموزان پسر 15-12 ساله [دوره 3، شماره 4، 1387]
مردمقایسه آسیب های شغلی کارمندان زن و مرد شهرداری شهر اصفهان [دوره 3، شماره 1، 1387]
مرزیوضعیت تحصیلی و رفتاری دانش آموزان کم توان ذهنی مرزی در مدارس عادی [دوره 3، شماره 3، 1387]
میزان کمروییرابطه هوش هیجانی با میزان کمرویی دانشجویان دانشگاه [دوره 3، شماره 4، 1387]
مسند مهارگذاریرابطه پایگاه های هویت و مسند مهارگذاری با جنس، پایه و رشته تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 3، شماره 2، 1387]
مشاغلمقایسه هوش هیجانی، سلامت روانی و جسمانی مشاغل مختلف [دوره 3، شماره 1، 1387]
مشکلات رفتاریارتباط باورهای غیر منطقی مادران با مشکلات رفتاری دختران دبیرستانی آن ها [دوره 3، شماره 1، 1387]
مطالعه طولینقش ازدواج در سلامت عمومی زوج های جوان: مطالعه ای طولی [دوره 3، شماره 2، 1387]
معلمرابطه بین عزت نفس و رضایت زناشویی معلمان مدارس راهنمایی [دوره 3، شماره 2، 1387]
معلمانتأثیر آموزش مؤلفه های هوش هیجانی در سلامت عمومی معلمان [دوره 3، شماره 1، 1387]
معناییمقایسة روانی کلامی آوایی و معنایی در سالمندان [دوره 3، شماره 1، 1387]
معنادرمانی گروهیتاثیر معنادرمانی گروهی بر کاهش افسردگی و ارتقای معنای زندگی زنان سالمند مقیم آسایشگاه [دوره 3، شماره 2، 1387]
معنای زندگیتاثیر معنادرمانی گروهی بر کاهش افسردگی و ارتقای معنای زندگی زنان سالمند مقیم آسایشگاه [دوره 3، شماره 2، 1387]
معنویترابطه اضطراب و افسردگی با میزان معنویت در دانشجویان دانشگاه تهران [دوره 3، شماره 2، 1387]
مقابله مذهبیرابطه مقابله های مذهبی و سلامت روان در بیماران مبتلا به تصلب چندگانه بافت [دوره 3، شماره 1، 1387]
مقیاسیساخت و اعتباریابی مقیاسی برای سنجش دو خصیصه شخصیتی در دانش آموزان پیش دانشگاهی [دوره 3، شماره 3، 1387]
مقاومترابطه بین سبک های دفاعی، و ظهور مقاومت و انتقال در رواندرمانی پویشی فشرده و کوتاه مدت [دوره 3، شماره 1، 1387]
منابع استرسمقایسه میزان، منابع و علایم روان تنی استرس در دبیران تربیت بدنی و سایر دبیران [دوره 3، شماره 2، 1387]
مهارت های مقابلهتأثیر آموزش مهارت های مقابله با هیجان ها در اضطراب امتحان و عملکرد تحصیلی دختران دبیرستانی [دوره 3، شماره 4، 1387]
ن
نابینامقایسه ویژگی های عاطفی، شناختی و رفتاری معلم از دید دانش آموزان نابینا،کم بینا و عادی دختر وپسر [دوره 3، شماره 3، 1387]
نارساخوانی تحولیاثر مداخله های نوروسایکولوزی در کارآمدی خواندن و نوشتن دانش آموزان مبتلا به نارسا خوانی تحولی نوع زبان شناختی [دوره 3، شماره 3، 1387]
نرم افزار دنیای تاتینقش نرم افزار آموزشی ریاضی دنیای تاتی در پیشرفت ریاضی دانش آموزان کم توان ذهنی پایه اول مجتمع دخترانه شهید صیاد شیرازی تهران [دوره 3، شماره 1، 1387]
نظام ارزشیرابطه بین متعلقات مهم، نظام ارزشی و نگرش های خرید کردن دانشجویان دانشگاه اصفهان [دوره 3، شماره 2، 1387]
نظیم شناختی عاطفی، مقابله شناختیمقایسه رابطه راهبردهای تنظیم شناختی عاطفی با علائم افسردگی در نوجوانان مراجعه کننده به مراکزدرمانی (روانپزشکی) و دیگر نوجوانان [دوره 3، شماره 1، 1387]
نگرشهارابطه بین متعلقات مهم، نظام ارزشی و نگرش های خرید کردن دانشجویان دانشگاه اصفهان [دوره 3، شماره 2، 1387]
نوجوانانرابطه بین ابعاد خودکارآمدی و افسردگی در نوجوانان [دوره 3، شماره 1، 1387]
نوروسایکولوژیاثر مداخله های نوروسایکولوزی در کارآمدی خواندن و نوشتن دانش آموزان مبتلا به نارسا خوانی تحولی نوع زبان شناختی [دوره 3، شماره 3، 1387]
نوشتناثر مداخله های نوروسایکولوزی در کارآمدی خواندن و نوشتن دانش آموزان مبتلا به نارسا خوانی تحولی نوع زبان شناختی [دوره 3، شماره 3، 1387]
و
ورزشکاران مردرابطه کمال گرایی و هوش هیجانی ورزشکاران مرد شهرستان خرم آباد [دوره 3، شماره 2، 1387]
ویژگی هامقایسه ویژگی های عاطفی، شناختی و رفتاری معلم از دید دانش آموزان نابینا،کم بینا و عادی دختر وپسر [دوره 3، شماره 3، 1387]
ویژگی های شخصیتیرابطه بین ویژگی های الگوی پنج عاملی شخصیت با دو بعد عملکرد شغلی زمینه ای و وظیفه ای مدیران مدارس راهنمایی [دوره 3، شماره 1، 1387]
ویژگی های شخصیتیمقایسه سطوح نمادهای پارانویا، پرخاشگری، نیاز به قدرت و امنیت در نقاشی پسران 13- 15 ساله بزهکار و غیر بزهکار با آزمون ترسیم خانواده [دوره 3، شماره 1، 1387]
ویژگی های شخصیتیرابطه بین خود ناتوان سازی تحصیلی و ویژگی های شخصیتی دانش آموزان دختر و پسر شهر اصفهان [دوره 3، شماره 1، 1387]
وضعیت تأهلهمنوایی: همبسته های آن با پنج عامل بزرگ شخصیت، جنس و وضعیت تأهل [دوره 3، شماره 1، 1387]
وظیفه ایرابطه بین ویژگی های الگوی پنج عاملی شخصیت با دو بعد عملکرد شغلی زمینه ای و وظیفه ای مدیران مدارس راهنمایی [دوره 3، شماره 1، 1387]
ه
هیجانتأثیر آموزش مهارت های مقابله با هیجان ها در اضطراب امتحان و عملکرد تحصیلی دختران دبیرستانی [دوره 3، شماره 4، 1387]
همنواییهمنوایی: همبسته های آن با پنج عامل بزرگ شخصیت، جنس و وضعیت تأهل [دوره 3، شماره 1، 1387]
هنجاریابیپایایی سنجی، اعتباریابی و هنجاریابی پرسشنامه فردگرایی اقتصادی فلدمن در اصفهان [دوره 3، شماره 2، 1387]
هویتمقایسه کیفیت رابطه والد– فرزند در دانش آموزان دختر دبیرستانی دارای بحران هویت و فاقد بحران هویت [دوره 3، شماره 2، 1387]
هویترابطه ی بین سبکهای دلبستگی با نوع هویت در زندانیان 30-15 ساله [دوره 3، شماره 3، 1387]
هوش هیجانیتأثیر آموزش مؤلفه های هوش هیجانی در سلامت عمومی معلمان [دوره 3، شماره 1، 1387]
هوش هیجانیرابطه کمال گرایی و هوش هیجانی ورزشکاران مرد شهرستان خرم آباد [دوره 3، شماره 2، 1387]
هوش هیجانیمقایسه هوش هیجانی، سلامت روانی و جسمانی مشاغل مختلف [دوره 3، شماره 1، 1387]
هوش هیجانیمقایسه شیوه های مقابله ای دانش آموزان دارای هوش هیجانی بالا و پایین در طبقات مختلف اجتماعی-اقتصادی [دوره 3، شماره 3، 1387]
هوش هیجانیرابطه هوش هیجانی با میزان کمرویی دانشجویان دانشگاه [دوره 3، شماره 4، 1387]